AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Good luck met cutten!

6kg in 2 maanden is een makkie :rolleyes:

Ach, je weet wat daarvoor nodig is hè?
Doorzettingsvermogen, een goed eetschema en voldoende cardio...

McMetronome die gaat cutten?

Heel erg veel succes teogewenst daarmee makker!

Stickies lezen.

Voedingsschema opstellen.

Eten, Trainen, Rusten - Repeat

j/k Succes!

• #1.329
oh wel lekker hoor, 4x7x90 gedrukt gister, binnenkort 10x90 ^^ Max zal rond de 110-115 liggen :D

Nice ouwe :)

6kg in 2 maanden is een makkie :rolleyes:

Ach, je weet wat daarvoor nodig is hè?
Doorzettingsvermogen, een goed eetschema en voldoende cardio...

Yepyep, working on it. Ik kan nu wel een cutschema maken op basis van mn lean body mass ipv puur gewicht, en ook nog eens mn progressie en spierverlies bijhouden. Heb geen internet meer thuis, dus heb niks beters te doen dan een voedingsschema maken :P

McMetronome die gaat cutten?

Heel erg veel succes teogewenst daarmee makker!

Thnx maat.

Training van net. Had me verslapen (had een enorme dip om 4uur, dus dacht ik ga ff pitten :P). Wel super rustig daar om 6uur ;)

DB Rows
8x12kg
6x16kg
4x22kg
8x30kg
8x30kg
8x30kg :fire:

Deadlift
8x60kg
6x90kg
3x120kg
1x150kg
1x150kg
5x150kg
3/4?x150kg
3x150kg
5x90kg mixed grip
5x90kg mixed grip (omgwisseld)

Rare sets enzo omdat ik aan de praat raakte met een ENORME gast. Mocht zijn straps eens gebruiken, superchille dingen :) Was effe pielen want de haken gaan de verkeerde kant op. Heb effe lopen lullen met die gast in de kleedkamer, leerzaam :)

Lat Rope Straight Arm Pushdowns enzo jwz
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
repout 15kg (weet niet meer hoeveel)

:sd: curls
Vergeten :roflol:

• Like
Waarderingen: X.
ik ben jaloers op de deads :$

Rare sets enzo omdat ik aan de praat raakte met een ENORME gast. Mocht zijn straps eens gebruiken, superchille dingen :) Was effe pielen want de haken gaan de verkeerde kant op. Heb effe lopen lullen met die gast in de kleedkamer, leerzaam :)

Heb je wat kennis die je kunt delen misschien? Als je dat niet liever doet, geen probleem natuurlijk, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar wat er zo leerzaam is :)

• #1.332
@ Tymen: Ik ben jaloers op jou fysiek. Een natte k*tjes deadlift bestaat niet, evenmin zal je dames af zien dwalen bij een gespierde onderrug :sad:

@ Tankie: Hadden het even over high rep squatten, voor zover niets nieuws onder de zon. Maar we raakte vooral aan de praat over m'n deadlift. Wil je max weight liften dan is et eerste deel puur kracht (verticaal tot boven je knieën) en daarna met je traps verder liften, en je kont/heupen meer naar beneden (er onder komen). Beetje fage uitleg, hoop dat jullie het snappen. Of naja, eigenlijk liever niet :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Ga nu naar een feestje toe. Bakkie kwark meegenomen natuurlijk :thumbs: Hoop dat het niet een al te grote zuippartij is :P

Nette deads idd!

En deadlift is niet alleen voor je onderrug bro :), chicks vallen wel op een brede rug ^^.

Sterke rows en deadlift. Gaat lekker hierzo

• #1.335
Dank heren. Ach ja, ik train gelukkig voor mezelf :)

Vond m'n deadlifts eigenlijk tegenvallen vergeleken met vorige keer. Maar die 5repper en de deadstops hakken er wel in natuurlijk.

150 deadlift - begint ergens op te lijken metro
goed gedaan man

Deadstop is toch gewoon de normale uitvoering van deadlift?

• #1.338
Thnx Ove, appreciate it :)

@ Twitchèh: ik doe em normaal touch and go. Deadstop is meer alle spanning eraf en dan vanaf 0 beginnen. Eerste 5cm zijn het zwaarst en die doe je dan opnieuw zegmaar. (toch Ove? :p)

ligt eraan
voor sommige mensen is de lockout het probleem, en voor sommige de lift off

Terug
Naar boven