MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ik ben Ove dan niet, maar volgens mij heb je wel gelijk ;)

ik zelf vind het begin van de lift altijd het zwaarst - bij touch en go kan eerder een cheat om de hoek komen kijken zonder daarvan bewust te zijn of wel natuurlijk :) - bij een deadstop is dat moment er niet

Welke spiergroep is zwakker wanneer je moeite hebt met de liftoff/lockout? Ik heb namelijk meer moeite met de lockout, dan met de liftoff..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.345
Ik ben Ove dan niet, maar volgens mij heb je wel gelijk ;)

Vet :P

ligt eraan
voor sommige mensen is de lockout het probleem, en voor sommige de lift off

Ja, maar t dode moment is volgens mij meer een kracht issue, en de lockout een techniek issue. Might be wrong tho.

ik zelf vind het begin van de lift altijd het zwaarst - bij touch en go kan eerder een cheat om de hoek komen kijken zonder daarvan bewust te zijn of wel natuurlijk :) - bij een deadstop is dat moment er niet

Yeah, same here. Maar dr zit ook nog een verschil in trainen en 1RMs natuurlijk. Kan me voorstellen dat je over het algemeen met trainen zo min mogelijk wil cheaten.

Ik ook... :)

Welke spiergroep is zwakker wanneer je moeite hebt met de liftoff/lockout? Ik heb namelijk meer moeite met de lockout, dan met de liftoff..

Denk dat het meer op techniek komt kijken dan op een bepaalde spiergroep. Al kan je op bepaalde momenten natuurlijk meer uit je benen/traps halen bijvoorbeeld.

Komende dagen ben ik aan het klussen in onze woonkamer. T plafond moet worden gestuukt dus ik ben aan het vlakken en voorstrijken. Ook wat wandjes geverfd, en t parket gaan ze schuren. Oftewel: Alles wat op de begane grond stond moet in mijn schuur (ja ik woon in een schuur!). Dus ik zwerf een beetje van hot naar her komende weken en zal jullie logjes daarom ook wat minder frequent bezoeken (gaat allemaal niet zo lekker vanaf mn iphone). Komende week logeer ik iig bij een maat van me, maandag na mn benentrainen daar naar toe en vrijdag nadat ik terug kom staat mn rug weer op het programma. Hij heeft 2 verstelbare DBs die tot 10 kg gaan. Met wat gestuntel moet ik er wat flyes/raises/extensions uit kunnen persen. Dips kan ik sowieso doen. Anders gewoon verzwaard opdrukken ofzo.

ik zei dan ook , dat het onbewust kan voorkomen
bij een deadstop is dit niet mogelijk

• #1.347
De openingstijden van de Bef It laten me weer eens in de steek. Straks naar Fight & Power Academy :)

Ga nu naar een feestje toe. Bakkie kwark meegenomen natuurlijk :thumbs: Hoop dat het niet een al te grote zuippartij is :P

Hahahaha je lijkt mij wel :p :roflol:

Hé man...drukke week voor de boeg! Flinke planningen! Succes met het klussen en trainen deze week.. hopelijk kan je er toch nog wat moois uit persen. Verzwaarde push ups, geen slecht plan...misschien kan die maat van je even op je rug zitten :eyebrow:

Goede training mcmetronome, dat eten kan soms een b*ch zijn ja als je dan moet trainen, ik maak het zelf ook vaak genoeg mee. ;)

goede DB press maar die raises kunne volgens mij wel hoger toch?!

strijkse :)

Ik doe ze sinds 3 jaar, begonnen met 8kg en doe ze nu nog steeds met slechts 10-12kg. Heb wel een mp van 70kg en mooie ronde schouders al zeg ik het zelf, dus zo zie je maar. :p

Doe ze strikt en traag en je krijgt op termijn dikke massa op die schouders, raises zijn zo net zo oefeningen die je erg gecontroleerd moet uitvoeren.

Laatst bewerkt:
Hoe vond je het nou in de FPA? En nog hard gebuffeld daar?

• #1.354
Doe Andrew de groeten van me als je 'm ziet ;)

Done.

Hahahaha je lijkt mij wel :p :roflol:

Hé man...drukke week voor de boeg! Flinke planningen! Succes met het klussen en trainen deze week.. hopelijk kan je er toch nog wat moois uit persen. Verzwaarde push ups, geen slecht plan...misschien kan die maat van je even op je rug zitten :eyebrow:

Thnx :) Misschien wil zn zusje wel... Wait... I don't wanna go there!

Goede training mcmetronome, dat eten kan soms een b*ch zijn ja als je dan moet trainen, ik maak het zelf ook vaak genoeg mee. ;)

Ik doe ze sinds 3 jaar, begonnen met 8kg en doe ze nu nog steeds met slechts 10-12kg. Heb wel een mp van 70kg en mooie ronde schouders al zeg ik het zelf, dus zo zie je maar. :p

Doe ze strikt en traag en je krijgt op termijn dikke massa op die schouders, raises zijn zo net zo oefeningen die je erg gecontroleerd moet uitvoeren.

Eten is #$%^&*( nu. En die raises die zijn gewoon heavy omdat je ze met gestrekte arm doet. Kracht x arm jwz :thumbs:

Hoe vond je het nou in de FPA? En nog hard gebuffeld daar?

Mwah, viel me tegen dat ze één powercage hebben die dus gebruikt word voor deadliften/squatten/cleans/BORs etc. Heb dus ook niet kunnen squatten. Heb me uitgeleefd op de plate loaded legpress en leg curl/leg extensions :)

Legpress (plate loaded)
Ontzettend lopen pielen en heel veel sets gedaan. Hoogste was:
5x130kg
5x130kg
5x130kg
Dat is 130kg plates, schuif weegt geloof ik ook nog 30-40kg (Geddie?:P)

Leg Curl Zelfde als bij Bef It
5x35kg
5x35kg
5x35kg ofzo

Leg extension
Zelfde als met de legpress: ontzettend lopen pielen en gewoon veel sets gedraaid. Meest heavy sets op het laatst:
5x120kg (max :D)
5x120kg
5x110kg
Was ongeveer even zwaar als 40-50kg bij Bef It. Heel apart. Vind deze niet zo chill, doet zeer aan mn schenen zoveel gewicht :mad:

Verder is het een chille gym om ook te hangen, kletsen, en wat te trainen natuurlijk. Een van die eigenaren (grote n*ger, even zn naam kwijt) liet me zn voedingsschema zien. 8400 kcals :roflol: Maja, die heeft dan ook 3x meer spieren dan ik te voeden. (dan/als???) Was leuk en chill dat ik daar terecht kon, hij wees me ook op bodyresource.nl en real dutch power. Ook eens even kijken binnenkort. En dr is dus de 16e een strongman wedstrijd in Kampen, wil ik misschien wel effe gaan kijken :)

• #1.355
Trouwens, die gast zij dat powerliften en bodybuilden niet echt samengaan omdat je van squatten en deadliften een breed middel krijgt... AAAAH!??? WIL IK NIE!

Trouwens, die gast zij dat powerliften en bodybuilden niet echt samengaan omdat je van squatten en deadliften een breed middel krijgt... AAAAH!??? WIL IK NIE!

huh wtf. the IFBB pro's eten squats en deadlifts voor ontbijt.... dus ik geloof er niet in. wellicht dat hij bedoeld dat je een super sterke core krijgt :cool:

Flinke spieren in je core idd. Lijkt me dat je daar ok spieren wilt?

• #1.358
Ja ik snapte em ook niet helemaal.

Flinke spieren in je core idd. Lijkt me dat je daar ok spieren wilt?

zijn je core spieren niet skelet spieren??? want die doen niet aan hypertrofie. dus groter worden ze.

en daarbij veel mensen realiseren zich niet dat een speklaagje je "meer kracht geeft". vandaar dat powerlifters vaak wat dikker zijn.

• #1.360
Oh. Nou dan ga ik maar weer junken.

Terug
Naar boven