- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
ben je een Bb'er of Pl'er?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwah, viel me tegen dat ze één powercage hebben die dus gebruikt word voor deadliften/squatten/cleans/BORs etc. Heb dus ook niet kunnen squatten. Heb me uitgeleefd op de plate loaded legpress en leg curl/leg extensions
Legpress (plate loaded)
Ontzettend lopen pielen en heel veel sets gedaan. Hoogste was:
5x130kg
5x130kg
5x130kg
Dat is 130kg plates, schuif weegt geloof ik ook nog 30-40kg (Geddie?)
Leg Curl Zelfde als bij Bef It
5x35kg
5x35kg
5x35kg ofzo
Leg extension
Zelfde als met de legpress: ontzettend lopen pielen en gewoon veel sets gedraaid. Meest heavy sets op het laatst:
5x120kg (max)
5x120kg
5x110kg
Was ongeveer even zwaar als 40-50kg bij Bef It. Heel apart. Vind deze niet zo chill, doet zeer aan mn schenen zoveel gewicht
Verder is het een chille gym om ook te hangen, kletsen, en wat te trainen natuurlijk. Een van die eigenaren (grote n*ger, even zn naam kwijt) liet me zn voedingsschema zien. 8400 kcalsMaja, die heeft dan ook 3x meer spieren dan ik te voeden. (dan/als
) Was leuk en chill dat ik daar terecht kon, hij wees me ook op bodyresource.nl en real dutch power. Ook eens even kijken binnenkort. En dr is dus de 16e een strongman wedstrijd in Kampen, wil ik misschien wel effe gaan kijken
![]()
Trouwens, die gast zij dat powerliften en bodybuilden niet echt samengaan omdat je van squatten en deadliften een breed middel krijgt... AAAAH!WIL IK NIE!
huh wtf. the IFBB pro's eten squats en deadlifts voor ontbijt.... dus ik geloof er niet in. wellicht dat hij bedoeld dat je een super sterke core krijgt![]()
Flinke spieren in je core idd. Lijkt me dat je daar ok spieren wilt?

Mwah, viel me tegen dat ze één powercage hebben die dus gebruikt word voor deadliften/squatten/cleans/BORs etc. Heb dus ook niet kunnen squatten. Heb me uitgeleefd op de plate loaded legpress en leg curl/leg extensions
Legpress (plate loaded)
Ontzettend lopen pielen en heel veel sets gedaan. Hoogste was:
5x130kg
5x130kg
5x130kg
Dat is 130kg plates, schuif weegt geloof ik ook nog 30-40kg (Geddie?)
Leg Curl Zelfde als bij Bef It
5x35kg
5x35kg
5x35kg ofzo
Leg extension
Zelfde als met de legpress: ontzettend lopen pielen en gewoon veel sets gedraaid. Meest heavy sets op het laatst:
5x120kg (max)
5x120kg
5x110kg
Was ongeveer even zwaar als 40-50kg bij Bef It. Heel apart. Vind deze niet zo chill, doet zeer aan mn schenen zoveel gewicht![]()
), db's tot 32.Heb ik het vrijdag nog met Andrew over gehad: van squatten en deadliften KUN je (genetisch bepaald, dus niet bij iedereen zo) o.a. sterk ontwikkelde schuine buikspieren krijgen. Want die doen lekker mee met hypertrophie
Daardoor lijk je minder slank.
Ik weet niet meer welke gigantisch snelle vechter als voorbeeld werd gegeven, die heeft een soort vetkwabben in z'n zij zitten (maar dat zijn dus blokken spieren!) - heeft een fantastisch snelle stoot.

Trouwens, die gast zij dat powerliften en bodybuilden niet echt samengaan omdat je van squatten en deadliften een breed middel krijgt... AAAAH!WIL IK NIE!

Ja en komop: Als je mijn deadlifts nou wegstreept uit m'n log, wat blijft er dan nog over?T apparaat was er wel maar was de hele tijd bezet door 2 lui die supersets deden. Ze zijn zeker 25min bezig geweest daar.
En we moeten ff meeten dan van de zomer Mark![]()

me2hoor ik daar een meeting in winterswijk of doetinchem?! im in![]()

hoor ik daar een meeting in winterswijk of doetinchem?! im in![]()

Verkapte ''ik ben buffel dus ik heb jou foto skills nodig'' reactiehoor ik nou dat er een meeting ergens in julie staat geplanned in doetinchem?
of heeft doetinchem geen hardcore gym
---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------
ik keek rechts van me,... alleen dat was een teleurstelling... alleen maar een vloer met troep en een kale muur
doe je weer foto's schieten dan
jij bent nogal van het foto's schieten van buffels![]()

Verkapte ''ik ben buffel dus ik heb jou foto skills nodig'' reactie
Ik vind ut goed , lijkt me gezelig.![]()

dat je heerlijk loopt te persen met een vuurrode kop 
Mooi als je hiervoor een topic aan zou kunnen maken kan eht centraal staanik wil best iets op sleeptouw zetten hoor
we hebben nu:
Johnlol
Tymen
Dwarvenwarrior