Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Goed punt :P

Mwah, viel me tegen dat ze één powercage hebben die dus gebruikt word voor deadliften/squatten/cleans/BORs etc. Heb dus ook niet kunnen squatten. Heb me uitgeleefd op de plate loaded legpress en leg curl/leg extensions :)

Legpress (plate loaded)
Ontzettend lopen pielen en heel veel sets gedaan. Hoogste was:
5x130kg
5x130kg
5x130kg
Dat is 130kg plates, schuif weegt geloof ik ook nog 30-40kg (Geddie?:P)

Leg Curl Zelfde als bij Bef It
5x35kg
5x35kg
5x35kg ofzo

Leg extension
Zelfde als met de legpress: ontzettend lopen pielen en gewoon veel sets gedraaid. Meest heavy sets op het laatst:
5x120kg (max :D)
5x120kg
5x110kg
Was ongeveer even zwaar als 40-50kg bij Bef It. Heel apart. Vind deze niet zo chill, doet zeer aan mn schenen zoveel gewicht :mad:

Verder is het een chille gym om ook te hangen, kletsen, en wat te trainen natuurlijk. Een van die eigenaren (grote n*ger, even zn naam kwijt) liet me zn voedingsschema zien. 8400 kcals :roflol: Maja, die heeft dan ook 3x meer spieren dan ik te voeden. (dan/als???) Was leuk en chill dat ik daar terecht kon, hij wees me ook op bodyresource.nl en real dutch power. Ook eens even kijken binnenkort. En dr is dus de 16e een strongman wedstrijd in Kampen, wil ik misschien wel effe gaan kijken :)

Er komt binnenkort een uitbreiding waar er een powercage bijkomt, en twee platforms voor deadliften, plus 2 nieuwe stangen. Zo willen ze daar een 'powerlifthoek' maken. Dat er maar een powercage is vind ik nu het enige nadeel. Er zijn ook plannen een uitbreiding te maken met strongman onderdelen.

Geen idee hoeveel die schuif weegt. Tel ik er nooit bij op :cool:

Er is trouwens nog een andere leg extension, hammerstrenght en dus plateloaded. Staat tegenover de powercage. Die vind ik al zwaar met 30 kg eraan.

Trouwens, die gast zij dat powerliften en bodybuilden niet echt samengaan omdat je van squatten en deadliften een breed middel krijgt... AAAAH!??? WIL IK NIE!

huh wtf. the IFBB pro's eten squats en deadlifts voor ontbijt.... dus ik geloof er niet in. wellicht dat hij bedoeld dat je een super sterke core krijgt :cool:

Flinke spieren in je core idd. Lijkt me dat je daar ok spieren wilt?

Heb ik het vrijdag nog met Andrew over gehad: van squatten en deadliften KUN je (genetisch bepaald, dus niet bij iedereen zo) o.a. sterk ontwikkelde schuine buikspieren krijgen. Want die doen lekker mee met hypertrophie ;)
Daardoor lijk je minder slank.
Ik weet niet meer welke gigantisch snelle vechter als voorbeeld werd gegeven, die heeft een soort vetkwabben in z'n zij zitten (maar dat zijn dus blokken spieren!) - heeft een fantastisch snelle stoot.

Mwah, viel me tegen dat ze één powercage hebben die dus gebruikt word voor deadliften/squatten/cleans/BORs etc. Heb dus ook niet kunnen squatten. Heb me uitgeleefd op de plate loaded legpress en leg curl/leg extensions :)

Legpress (plate loaded)
Ontzettend lopen pielen en heel veel sets gedaan. Hoogste was:
5x130kg
5x130kg
5x130kg
Dat is 130kg plates, schuif weegt geloof ik ook nog 30-40kg (Geddie?:P)

Leg Curl Zelfde als bij Bef It
5x35kg
5x35kg
5x35kg ofzo

Leg extension
Zelfde als met de legpress: ontzettend lopen pielen en gewoon veel sets gedraaid. Meest heavy sets op het laatst:
5x120kg (max :D)
5x120kg
5x110kg
Was ongeveer even zwaar als 40-50kg bij Bef It. Heel apart. Vind deze niet zo chill, doet zeer aan mn schenen zoveel gewicht :mad:

Er komt binnenkort een uitbreiding waar er een powercage bijkomt, en twee platforms voor deadliften, plus 2 nieuwe stangen. Zo willen ze daar een 'powerlifthoek' maken. Dat er maar één powercage is vind ik nu het enige nadeel. Er zijn ook plannen een uitbreiding te maken met strongman onderdelen.

Geen idee hoeveel die schuif weegt. Tel ik er nooit bij op :cool:

Er is trouwens nog een andere leg extension, hammerstrenght en dus plateloaded. Staat tegenover de powercage. Die vind ik al zwaar met 30 kg eraan.

Hoezo kon je dus niet squatten, ze hadden toch een powercage zeg je net??
Oja ik zit zelf trouwens deze zomer bij sports palace, is ook wel fijn want het is erg rustig in de middag, je kan altijd overal bij. Ze hebben gelukkig een squatrekje en een hoop machines (helaas geen seated calf machine :(), db's tot 32.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.367
Ja en komop: Als je mijn deadlifts nou wegstreept uit m'n log, wat blijft er dan nog over?:p T apparaat was er wel maar was de hele tijd bezet door 2 lui die supersets deden. Ze zijn zeker 25min bezig geweest daar.

En we moeten ff meeten dan van de zomer Mark :thumbs:

Heb ik het vrijdag nog met Andrew over gehad: van squatten en deadliften KUN je (genetisch bepaald, dus niet bij iedereen zo) o.a. sterk ontwikkelde schuine buikspieren krijgen. Want die doen lekker mee met hypertrophie ;)
Daardoor lijk je minder slank.
Ik weet niet meer welke gigantisch snelle vechter als voorbeeld werd gegeven, die heeft een soort vetkwabben in z'n zij zitten (maar dat zijn dus blokken spieren!) - heeft een fantastisch snelle stoot.

die heb ik ook :eyebrow:

Ja en komop: Als je mijn deadlifts nou wegstreept uit m'n log, wat blijft er dan nog over?:p T apparaat was er wel maar was de hele tijd bezet door 2 lui die supersets deden. Ze zijn zeker 25min bezig geweest daar.

En we moeten ff meeten dan van de zomer Mark :thumbs:

Yeah :cool:
Waar train je nu dan?

hoor ik daar een meeting in winterswijk of doetinchem?! im in :D

me2
knallen en daarna eten, sounds good? :cool:

hoor ik nou dat er een meeting ergens in julie staat geplanned in doetinchem?

of heeft doetinchem geen hardcore gym

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

ik keek rechts van me,... alleen dat was een teleurstelling... alleen maar een vloer met troep en een kale muur :sad:

doe je weer foto's schieten dan :P

jij bent nogal van het foto's schieten van buffels ;)

hoor ik nou dat er een meeting ergens in julie staat geplanned in doetinchem?

of heeft doetinchem geen hardcore gym

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

ik keek rechts van me,... alleen dat was een teleurstelling... alleen maar een vloer met troep en een kale muur :sad:

doe je weer foto's schieten dan :P

jij bent nogal van het foto's schieten van buffels ;)
Verkapte ''ik ben buffel dus ik heb jou foto skills nodig'' reactie ;)

Ik vind ut goed , lijkt me gezelig. :D

Hoeft trauwens niet perse in Doetichem te zijn als het maar in gelderland blijft vind ik eht best , beetje goeie gym en bijv buffetje/ombeperkt etentje en mijn dag is top ;)

Laatst bewerkt:
:roflol: @ verkapte reactie...

Ik ben 20 juli pas terug van vakantie, maar wil best m'n camera meenemen hoor!

Als iemand iets kan regelen in meetings enzo dan zou dat top zijn , ik ben slecht in organiseren :)

Maar inderdaad fotos zijn altijd vet, en sorry voor de spam @ topic starter.

ik wil best iets op sleeptouw zetten hoor :)

we hebben nu:
Johnlol
Tymen
Dwarvenwarrior

ik wil best iets op sleeptouw zetten hoor :)

we hebben nu:
Johnlol
Tymen
Dwarvenwarrior
Mooi als je hiervoor een topic aan zou kunnen maken kan eht centraal staan ;)

Verder reageer ik over dit onderwerp hier niet meer op , word beetje teveel spam , kun je dat dan regelen? aight!

Terug
Naar boven