- Waardering
- 1.623
OV. ik stuur je de mail. ziet maar wat je er verder mee doet![]()
Is goed. OV heb ik opgezegt, aangezien motor eraan kwam en ik bang was dat ik me studie niet ging halen
Mail of PM ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OV. ik stuur je de mail. ziet maar wat je er verder mee doet![]()
Is goed. OV heb ik opgezegt, aangezien motor eraan kwam en ik bang was dat ik me studie niet ging halen![]()
Mail of PM ?

En die andere 20% zijn je eigen post, waarvan denk 10% zinnig is en ongeveer daarvan 5% aan trainingen. Nice
j/k![]()

deed jij ook mee, dan stuur ik je mail ook even?
nogmaals excuus dat ik je log misbruik michiel![]()
Nee sorry, op dit moment geen vervoer. Dus dan houd het op voor me.
Winterswijk is 190km voor me. Aardig wat![]()

Ben me aan het voorbereiden op 7 weken keihard knallen en eten. Mn trainingsschema ga ik een beetje tweaken op de volgende manier:
dag 1: Benen/traps
dag 2: Borst/triceps
dag 3: Rust
dag 4: Rug/lats
dag 5: schouders/biceps/kuiten
dag 6: rust
dag 7 :Ben me aan het voorbereiden op 7 weken keihard knallen en eten. Mn trainingsschema ga ik een beetje tweaken op de volgende manier:

HOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND
Nee, ik zou persoonlijk Triceps en Biceps omruilen. Aangezien je ze bij rug ook al aardig meepakt. Rug is ook lats, dus dat hoef je niet apart erbij te zetten.
Ik vind triceps borst wel netjes.
De hele bedoeling van een splitschema is dat je een spiergroep 1 keer per week zo goed mogelijk gaat uitputten

Ben me aan het voorbereiden op 7 weken keihard knallen en eten. Mn trainingsschema ga ik een beetje tweaken op de volgende manier:

dag 7 :
ik zou op dag 2 borst/armen doen - de armen in ssetvorm
op je rug dag zou ik smal optrekken als oef erin zetten ( pak je weer goed je biceps meer
en dan op je schouder/dag je triceps erbij zetten - tweak ze![]()
En ik vind juist dat met schouders triceps heel erg mn bottleneck is. Borst/triceps vind ik fijn werken so far (eerst borst, dan triceps).Ik vind triceps borst wel netjes.
De hele bedoeling van een splitschema is dat je een spiergroep 1 keer per week zo goed mogelijk gaat uitputten
Het was persoonlijk, zoals je zelf aangeeft vindt jij weer een andere combinatie lekker om te trainen.
Aangezien je bij borst al aardig uitgeput bent, en om daarna Dips en CGBP te doen. Het kan uiteraard al zal ik meer kunnen als ik Schouders/Triceps doe dan Borst/Triceps
Zelfde geldt voor Rug/Biceps of Benen/Biceps, wanneer ik rug train. Kan ik max 16kg curlen ofzo, wanneer ik biceps train nadat ik benen heb getraint lukt 20kg.
De een vindt het fijn, de ander doet weer wat anders. Zelf uitproberen wat je lekker vindt trainen![]()
En wat zijn dan ongeveer de oefeningen die je per dag gaat pakken? Oh en hoeveel cardio?![]()
Misschien toch maar eens aan de BB shoulderpress of militairy press ofzo.dag 1: Benen/traps
Squat
Leg Curl
Leg Extension
Barbell Shrugs
Comment: Misschien nog iets voor benen erbij. Ben normaal gesproken redelijk op na die drie tho. Misschien geen goed moment voor shrugs trouwens...
Flat DB bench
Incline BB bench
Pecdeck/chestpress
Dips
Comment: Misschien nog rope pushdown of skullcrushers of extensions ofzo drbij.
DB rows
Deadlift
Straight arm cable pushdown
Comment: Misschien nog seated pulley iets erbij voor mn rug en een pullup variant.
DB shoulderpress?
Front raises
Side raises
Bent over raises
Alternating curl machine
Concentration curls
Standing calf raises
Comment: Inspiratie voor schouderworkout?Misschien toch maar eens aan de BB shoulderpress of militairy press ofzo.