- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
die heb ik ook[/QUOT^^
Nice
@ Mark: Amersfoort. Volgende week ff langs sportspalace. Ben dan toch een week in de buurt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die heb ik ook[/QUOT^^
Nice
@ Mark: Amersfoort. Volgende week ff langs sportspalace. Ben dan toch een week in de buurt.

Jij bent ook niet erg hardcore

Als het in een centraal topic komt te staan dan ben ik er NIET bij.Mooi als je hiervoor een topic aan zou kunnen maken kan eht centraal staan
Verder reageer ik over dit onderwerp hier niet meer op , word beetje teveel spam , kun je dat dan regelen? aight!
Zo'n fancy foto's als ik maak van Keun in de studio dat KAN ik niet eens benaderen in een gym

Wat bedoel je daarmee precies?Als het in een centraal topic komt te staan dan ben ik er NIET bij.
Zo'n fancy foto's als ik maak van Keun in de studio dat KAN ik niet eens benaderen in een gym
En actiefoto's zijn altijd gaaf (zie ook log van KukiShu) - vooral als je een blok massa mag fotograferen![]()
Ben er niet zo happig op om met weet-ik-veel-wie af te spreken terwijl juist een bepaalde 'groep' samen wil trainen.Wat bedoel je daarmee precies?
Liever een klein groepje? kvind alles best sta voor alles open.

Helemaal mee eens eigenlijk. dan is het dus gewoon een datum prikke eet plekje vinden + goeie gym en knalle maar?Ben er niet zo happig op om met weet-ik-veel-wie af te spreken terwijl juist een bepaalde 'groep' samen wil trainen.
Ben al wat azijnpissers tegen gekomen afgelopen jaar - niet zo'n zin in![]()
Helemaal mee eens eigenlijk. dan is het dus gewoon een datum prikke eet plekje vinden + goeie gym en knalle maar?

@ts je gaat die waardevolle kwark toch niet weg spoelen ? die eiwitten Zal in je mond belanden, in naam van BB!

oke dan word het een pm actie
sorry @ ts'er voor dah spam :$

Ik voelde me niet echt hardcore bij het aflikken van een boek en mn laptop
Lijkt hier wel een dateingsite, Lexa kan wel inpakken![]()
Met? Eigenlijk snap ik 80% van de posts in mijn log niet.

En die andere 20% zijn je eigen post, waarvan denk 10% zinnig is en ongeveer daarvan 5% aan trainingen. Nice
j/k![]()

deed jij ook mee, dan stuur ik je mail ook even?
nogmaals excuus dat ik je log misbruik michiel![]()

Nee sorry, op dit moment geen vervoer. Dus dan houd het op voor me.