XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Vind het wel een rare workout btw, precies squat, LP en BP?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Haha, ach die kwark word ik ook gek van :( Stop er denk ik maar een tijdje mee en nu vruchtenyoghurt ofzoiets in de plaats. Is misschien iets minder goed maar boeien, na ca. een jaar elke dag kwark heb ik er eindelijk genoeg van.

Gewichten zien er net uit, setjes van 5 met 100 nu is toch een lekkere vooruitgang tov een poosje geleden. Enne die bb hoe ziet die eruit? Een technogym bb is 10kg, een olympische is 20. Als dat 80kg is dan is het toch zeker niet slecht ;) (en 70 ook niet)

Haha, ik mis mn kwark de laatste dagen, ben blij dat ik hier een berg kwark in de openbare koelkast kwijt kan :P Niemand die het jat haha :D En ja, met squatten gaat het een stuk beter dan 2 maanden geleden maar 2 weken geleden kreeg ik er toch 3x5x100 uit. Maar met meer slaap en eten. Squat barbell was een olympische van 20kg (100kg is incl stang) en technogym is dus kenlijk 10kg dus die kan er nog bij op.

Je zegt 3x60kg + stang. Vanuit gaande dat een stang gewoon 20kg weegt. Druk je even 3x je 1RM, of ben ik nog niet wakker ?

Nou, je bent een stuk wakkerder dan ik (/mij?:roflol:) moet idd 10kg bij dan is het lang zo slecht nog niet.

Vind het wel een rare workout btw, precies squat, LP en BP?

Ja, was een beetje benendag maar had al een tijd niet gebenched dus wou dat even doen voor het idee. En een pompje in t zwembad natuurlijk :roflol:

Morgen chest en triceps afbeulen.

• #1.443
Vandaag een creatieve workout. Ik was helemaal alleen in t krachthonk, superchill. Alleen k*t dat ze Oranje krakers draaiden, echt zaadmuziek.

DB Bench
8x14kg
6x16kg
3x18kg
3x24kg
8x26kg
6x26kg
Cable Flyes (een van de pulleys ging harder naar beneden dus werkte niet echt lekker. Gaan ze wel effe fixen als het goed is.)
10x20kg (full rom alles)
8x20kg
nog wat op 15kg en 10kg repout
Cable Flyes met 1 arm
Weet niet meer hoeveel. 2x5 ofzo. Gare oefening :P
Pecdeck
wat sets op 30 en 35kg
Dips
1xBW :(
1xBW :mad: (triceps al behoorlijk op)
Tricep Pushdown (rope)
iets van 3 sets 35kg ofzo
Triceps Overhead Extensions? (rope)
2x8-10x35 geloof ik (was wel nice)
One Arm Tricep Extension? (D-handle)
Dropset vanaf 20kg geloof ik?
Pecdeck
Nog knallen met 35 en 40kg

Ofzo. Triceps waren goed op, maar ik kreeg mn shirt wel uit ??? Ik kon echt niet meer met mn triceps doen. Geld ook voor de pecdeck trouwens. Jammer dat mn trainingsmaat niet mee wou, anders had ik nog lekkere BB bench kunnen doen.

FOCK, incline werk vergeten :mad:

Oranjekrakers :roflol:

toch nog een goede sessie neer kunnen zetten ondanks dat kattengejank. Keep it up :thumb:

heheh wel jammer dat je triceps opwaren man.. maar geen 1 dip er meer uit kunnen halen bijna/???

Die dips zijn wel beetje jammer uiteraard. Gelukkig is de rest van de training nog netjes!

• #1.448

Oranjekrakers :roflol:

toch nog een goede sessie neer kunnen zetten ondanks dat kattengejank. Keep it up :thumb:

Thnx mannen.

heheh wel jammer dat je triceps opwaren man.. maar geen 1 dip er meer uit kunnen halen bijna/???

Die dips zijn wel beetje jammer uiteraard. Gelukkig is de rest van de training nog netjes!

Ja I know, was zelf ook een beetje verbaasd. Nog geen 6 uur slaap gehad en toch k*tweer om hard te trainen (en k*tmuziek). Wel veel met mn triceps gedaan toch nog. Had ook niet echt een voldaan gevoel na mn training (op DB Bench en Dips veel minder dan normaal gedrukt). Maargoed.

ik denk dat je de chestdips meer naar voren had moeten halen en na de db benchpress had moeten doen - het is toch een compound - flyes/peckdecks gewoon als laatste pakken

• #1.450
ik denk dat je de chestdips meer naar voren had moeten halen en na de db benchpress had moeten doen - het is toch een compound - flyes/peckdecks gewoon als laatste pakken

Mmz goeie. Zat een beetje in mn hoofd om eerst borst te doen en daarna triceps (ben ik nog gewend toen ik borst schouders triceps deed). Weer van groot naar klein de volgende keer, en one hand/arm oefeningen om af te sluiten (lekker leeg trekken). Voel em vandaag wel aardig in mn borst maar vooral mn triceps :)

Vandaag een creatieve workout. Ik was helemaal alleen in t krachthonk, superchill. Alleen k*t dat ze Oranje krakers draaiden, echt zaadmuziek.

DB Bench
8x14kg
6x16kg
3x18kg
3x24kg
8x26kg
6x26kg
Cable Flyes (een van de pulleys ging harder naar beneden dus werkte niet echt lekker. Gaan ze wel effe fixen als het goed is.)
10x20kg (full rom alles)
8x20kg
nog wat op 15kg en 10kg repout
Cable Flyes met 1 arm
Weet niet meer hoeveel. 2x5 ofzo. Gare oefening :P
Pecdeck
wat sets op 30 en 35kg
Dips
1xBW :(
1xBW :mad: (triceps al behoorlijk op)
Tricep Pushdown (rope)
iets van 3 sets 35kg ofzo
Triceps Overhead Extensions? (rope)
2x8-10x35 geloof ik (was wel nice)
One Arm Tricep Extension? (D-handle)
Dropset vanaf 20kg geloof ik?
Pecdeck
Nog knallen met 35 en 40kg

Ofzo. Triceps waren goed op, maar ik kreeg mn shirt wel uit ??? Ik kon echt niet meer met mn triceps doen. Geld ook voor de pecdeck trouwens. Jammer dat mn trainingsmaat niet mee wou, anders had ik nog lekkere BB bench kunnen doen.

FOCK, incline werk vergeten :mad:

Lijkt me wel wat weinig bro. Geen erg lekkere training toch? Of heb ik het mis..

Incline zeker doen! Anders heb je daar later spijt van ( ik spreek uit ervaring! )

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Maar je voedingsschema is nu wel het belangrijkste! , ik ga het ook nog eens nakijken maar nu niet meteen :P , help het me wel onthouden.

• #1.453
Mwah 7 oefeningen voor 2 spiergroepen zou toch voldoende moeten zijn? Heb in ieder geval de nodige spierpijn in mn pecs en triceps gekregen. Had niet echt een voldaan gevoel, mn mind wou meer dan mn body iig. En heb het gevoel dat mn bench erg snel de dupe is van mn eetpatroon.

• #1.454
Focking t*fus zaad klote ballen ruk gym die ik heb. Met de zomertijden zijn ze maandag t/m vrijdag van 16:00-22:00 en maandag donderdag zaterdag van 9:00-12:00 open. Had gister en vandaag willen trainen maar dat lukte dus niet. Morgen trainen en dan woensdag misschien, waarschijnlijk donderdag en dan zondag weer in Hengelo.

• #1.455
Idee: Morgenochtend mn rug/lats enzaeuh, en morgenavond traps/biceps/calves. Kan donderdag pas weer trainen namelijk en dan weer 2 dagen niet zoals het er naar uit ziet.

Focking t*fus zaad klote ballen ruk gym die ik heb. Met de zomertijden zijn ze maandag t/m vrijdag van 16:00-22:00 en maandag donderdag zaterdag van 9:00-12:00 open. Had gister en vandaag willen trainen maar dat lukte dus niet. Morgen trainen en dan woensdag misschien, waarschijnlijk donderdag en dan zondag weer in Hengelo.

Bij ons ook al van die flauwekul. Later open vroeger dicht en weekenden word helemaal dramatisch :mad:

• #1.458
Bij ons ook al van die flauwekul. Later open vroeger dicht en weekenden word helemaal dramatisch :mad:

Echt dikke bak ellende :mad:

spanje-ned was dramatisch - dit is bedrijfsmatig gezien logisch wegens vakantie's en zo ;)

Logisch of niet, ik kan zo mijn schema niet volgen.

Net rugtraining:

Deadlift
8x60kg
6x80kg
4x100kg
3x120kg
3x130kg
Fx140kg ???
1x140kg :fire:

Standing Lat Pulldown (rope)
10x15kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
15x10kg

DB Rows
8x10kg
6x15kg
5x20kg
5x26kg
5x28kg
8x28kg
8x28kg

Laat ik hier verder maar geen woorden aan vuil maken.

/superfrustrated wannabe-BBer signing off.

Ach tja, je deadlift is met 10kilo naar beneden gegaan zo erg is dat ook niet.
Komt denk ik vooral door dat k*t weer, veels te heet en dergelijke en heb zelf ook weinig tijd om te trainen. En me prioriteiten liggen nu anders (Motor)

Ben 5kg afgevallen en heb 1x getraind in 2 weken. Als we maar in de winter gaan knallen!

• #1.460
:( Ik haat dat halfbakken gedoe. Staat hier net een of andere klusmier voor de deur met een vooroordeel of 12 te klagen hoe vervelend het wel niet was dat hij er niet in kon "omdat ik tot 12uur in mn bed lag te ronken". Focking hell doe normaal man, is mijn huis. Debiel.

Terug
Naar boven