Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ach die kwark word ik ook gek vanStop er denk ik maar een tijdje mee en nu vruchtenyoghurt ofzoiets in de plaats. Is misschien iets minder goed maar boeien, na ca. een jaar elke dag kwark heb ik er eindelijk genoeg van.
Gewichten zien er net uit, setjes van 5 met 100 nu is toch een lekkere vooruitgang tov een poosje geleden. Enne die bb hoe ziet die eruit? Een technogym bb is 10kg, een olympische is 20. Als dat 80kg is dan is het toch zeker niet slecht(en 70 ook niet)
Niemand die het jat haha
En ja, met squatten gaat het een stuk beter dan 2 maanden geleden maar 2 weken geleden kreeg ik er toch 3x5x100 uit. Maar met meer slaap en eten. Squat barbell was een olympische van 20kg (100kg is incl stang) en technogym is dus kenlijk 10kg dus die kan er nog bij op.Je zegt 3x60kg + stang. Vanuit gaande dat een stang gewoon 20kg weegt. Druk je even 3x je 1RM, of ben ik nog niet wakker ?
) moet idd 10kg bij dan is het lang zo slecht nog niet.Vind het wel een rare workout btw, precies squat, LP en BP?

(triceps al behoorlijk op)
Ik kon echt niet meer met mn triceps doen. Geld ook voor de pecdeck trouwens. Jammer dat mn trainingsmaat niet mee wou, anders had ik nog lekkere BB bench kunnen doen.
Oranjekrakers
toch nog een goede sessie neer kunnen zetten ondanks dat kattengejank. Keep it up![]()
heheh wel jammer dat je triceps opwaren man.. maar geen 1 dip er meer uit kunnen halen bijna/![]()
Die dips zijn wel beetje jammer uiteraard. Gelukkig is de rest van de training nog netjes!
ik denk dat je de chestdips meer naar voren had moeten halen en na de db benchpress had moeten doen - het is toch een compound - flyes/peckdecks gewoon als laatste pakken

Vandaag een creatieve workout. Ik was helemaal alleen in t krachthonk, superchill. Alleen k*t dat ze Oranje krakers draaiden, echt zaadmuziek.
DB Bench
8x14kg
6x16kg
3x18kg
3x24kg
8x26kg
6x26kg
Cable Flyes (een van de pulleys ging harder naar beneden dus werkte niet echt lekker. Gaan ze wel effe fixen als het goed is.)
10x20kg (full rom alles)
8x20kg
nog wat op 15kg en 10kg repout
Cable Flyes met 1 arm
Weet niet meer hoeveel. 2x5 ofzo. Gare oefening
Pecdeck
wat sets op 30 en 35kg
Dips
1xBW
1xBW(triceps al behoorlijk op)
Tricep Pushdown (rope)
iets van 3 sets 35kg ofzo
Triceps Overhead Extensions? (rope)
2x8-10x35 geloof ik (was wel nice)
One Arm Tricep Extension? (D-handle)
Dropset vanaf 20kg geloof ik?
Pecdeck
Nog knallen met 35 en 40kg
Ofzo. Triceps waren goed op, maar ik kreeg mn shirt wel uitIk kon echt niet meer met mn triceps doen. Geld ook voor de pecdeck trouwens. Jammer dat mn trainingsmaat niet mee wou, anders had ik nog lekkere BB bench kunnen doen.
FOCK, incline werk vergeten![]()
, help het me wel onthouden.Focking t*fus zaad klote ballen ruk gym die ik heb. Met de zomertijden zijn ze maandag t/m vrijdag van 16:00-22:00 en maandag donderdag zaterdag van 9:00-12:00 open. Had gister en vandaag willen trainen maar dat lukte dus niet. Morgen trainen en dan woensdag misschien, waarschijnlijk donderdag en dan zondag weer in Hengelo.

Bij ons ook al van die flauwekul. Later open vroeger dicht en weekenden word helemaal dramatisch![]()

Bij ons ook al van die flauwekul. Later open vroeger dicht en weekenden word helemaal dramatisch![]()

spanje-ned was dramatisch - dit is bedrijfsmatig gezien logisch wegens vakantie's en zo![]()

Ik haat dat halfbakken gedoe. Staat hier net een of andere klusmier voor de deur met een vooroordeel of 12 te klagen hoe vervelend het wel niet was dat hij er niet in kon "omdat ik tot 12uur in mn bed lag te ronken". Focking hell doe normaal man, is mijn huis. Debiel.