AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

:( Ik haat dat halfbakken gedoe. Staat hier net een of andere klusmier voor de deur met een vooroordeel of 12 te klagen hoe vervelend het wel niet was dat hij er niet in kon "omdat ik tot 12uur in mn bed lag te ronken". Focking hell doe normaal man, is mijn huis. Debiel.

Uuh uitleg iemand ? Snap er weinig van :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Stond hier een gast voor de deur die er al om 9 uur in wou maar dat kon niet omdat ik tot 12 uur in mn nest lag. Volgens hem. Die mafkees heeft niet eens geprobeerd te bellen oid maar ondertussen krijg ik me toch een berg verwijten over me heen.

Stond hier een gast voor de deur die er al om 9 uur in wou maar dat kon niet omdat ik tot 12 uur in mn nest lag. Volgens hem. Die mafkees heeft niet eens geprobeerd te bellen oid maar ondertussen krijg ik me toch een berg verwijten over me heen.

Als het jouw huis heeft, wat loopt ie te huilen dat hij naar binnen wel.

En zo ja als het je huisgenoot is heeft hij toch gewoon een sleutel?

Wist je de openingstijden van die gym dan niet van tevoren? Lijkt me niet fijn als je niet kunt gaan wanneer je zin hebt.

Ehh die DL, what happened?

• #1.466
Als het jouw huis heeft, wat loopt ie te huilen dat hij naar binnen wel.

En zo ja als het je huisgenoot is heeft hij toch gewoon een sleutel?

Weetikveel, tis gewoon een mafkees.

Wist je de openingstijden van die gym dan niet van tevoren? Lijkt me niet fijn als je niet kunt gaan wanneer je zin hebt.

Ehh die DL, what happened?

Jewel, maar dat maakt het niet minder k*t :o En tsja, ben van 2x een goeie 5 reps met 150kg naar 1 alles kostende 140kg gegaan, dont know. Blame voeding en te lang niet getrained.

Ja echt k*t he. In Hengelo waar ik train als ik op mn vakantiewerk zit zijn ze wel bijna altijd open. Hartstikke rustig, prima spullen daar. Enige puntjes zijn de muziek en de DBs die door elkaar liggen. Ben echt te spreken over Aerofit.

Nou, zo maar eens wat :sd:curls, shrugs en calve raises doen. Ik drijf al in mn eigen zweet bij het idee. Oh wacht, das vast het weer.

• #1.467
Training twee voor vandaag. Was een stuk drukker :mad:

Shrugs (smith)
8x70kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg

Calve Raises (Standing)
5x160kg ofzo? Was niet echt relaxed na de shrugs, leermomentje :p

Calve Raises (Sitting)
15x100kg
15x100kg
15x100kg (Allemaal met pauze boven en onderin)

Hammer Curls
10x10kg

Alternating DB Curl
6x10kg
6x10kg

Concentration Curl
6x10kg
6x10kg Laatste rep static hold van een seconde of 7-8, killing :fire:

Curl Machine
Euh... Weet niet meer.

Zit me net af te vragen wanneer ik ook al weer schouders deed in mn schema. Geen idee :roflol: Moet mn schema maar eens opslaan als docje ofzo.

Damn bro, 100kg seated calf raise? Damn man!

• #1.469
Geen idee, doe ze bijna nooit :P

Die calve raises standing en sitting doe je in de smith?
Zelf vind ik standing calf raises in de smith niet zo fijn want het gewicht drukt zo hard op mijn rug, seated calf raises in de smith zijn daarentegen heerlijk :)

Heb trouwens ook ergens eens gehoord dat je de kuitspier die je standing pakt beter reageert op lowrep en de kuitspier die je seated pakt beter reageert op highrep, dus vind het grappig dat jij hem toevallig ook zo pakt (of zat dat erachter ;)).

traps/kuiten/biceps

beetje een vreemde combi metro
hoe ben je hierbij gekomen

p.s never trust a klusmier

traps/kuiten/biceps

Apart dagen voor de kleinere spiergroepen, kan best imo.

Dan moet je op andere dagen wel snoeihard rammen met compounds op de rest van je spiergroepen natuurlijk.

• #1.473
Die calve raises standing en sitting doe je in de smith?
Zelf vind ik standing calf raises in de smith niet zo fijn want het gewicht drukt zo hard op mijn rug, seated calf raises in de smith zijn daarentegen heerlijk :)

Heb trouwens ook ergens eens gehoord dat je de kuitspier die je standing pakt beter reageert op lowrep en de kuitspier die je seated pakt beter reageert op highrep, dus vind het grappig dat jij hem toevallig ook zo pakt (of zat dat erachter ;)).

Nee, gewoon calf raise apparaat. Zoiets als dit, maar dan halverwege nog een paar instelbare steunen om hem seated te doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mn rug had hier niet zo last van. Mn traps wel, en ook bij t tillen van zware tassen voor komende 5-6 weken voelde ik em goed. Low/Highrep weet ik niet. Geloof wel dat kuiten op highrep goed reageren, of dat 10-20 reps nog altijd relatief low-rep is (ik loop al een kleine 20 jaar rond met honderden reps per dag :p). Voel altijd een goeie burn opkomen als ik richting de 15 ga.

traps/kuiten/biceps

Heb eigenlijk een dag extra gepakt voor de spieren die er vaak bij inschoten (dus :sd:, kuiten en traps). En ach, laat ik ook maar geen woorden meer vuilmaken over de klusmier. (No offence voor Klusmier op dit forum btw :P)

Apart dagen voor de kleinere spiergroepen, kan best imo.

Dan moet je op andere dagen wel snoeihard rammen met compounds op de rest van je spiergroepen natuurlijk.

Sowieso :P Zal eens mn schema uittikken, heb zelf nog mn twijfels over mn schouders. Wil sowieso oefeningen vastleggen, en misschien sets/reps zelfs.

Wil sowieso oefeningen vastleggen, en misschien sets/reps zelfs.

Vind ik heel belangrijk dat je dat idd doet. Zo kun je je progressie het beste bekijken wanneer je schema gedaan is. Doe ik nu ook nog maar pas (op aanraden van iemand) en bevalt mij echt. Vroeger deed ik gewoon wat me goed leek en waar ik zin in had..

• #1.475
Ik heb wel een paar oefeningen doe ik altijd doe natuurlijk, maar inderdaad voor progressie komt het erg goed van pas :)

FUUUU ik zie dat je ook 160 deadlift, nu moet ik daar snel wat aandoen:P

• #1.477
Hoeft niet per sé hoor :)

• #1.479
Damn, dat is een apparaat waar ik altijd van gedroomd heb. Tja in doetinchem had je die moeten missen ;)

Jep, en niet alleen dat apparaat ;)

Omg, t word echt tijd dat ik weer wat knaltrainingen neerzet. Op een of andere manier wil het niet lukken om mn splitschema te volgen. Te druk met muziek, cdtje ingebasd afgelopen week, vandaag ook niet gelukt dus kan morgen pas weer. ****'n deload. Zit te denken om weer fullbody te doen en dan om de keer squatten/deadliften. En oh my... Voedingsschema. Iemand idee hoeveel kcal er in een broodje kipfilet zit? Moet effe boodschappen gaan doen hier binnenkort, ik neem niet eens meer kwark de laatste dagen... Ben echt een vetklep nu ook :mad: Time for a change. Mn whey is op, meteen whey en complex carb gainer kopen. En kipfilet en kwark halen. Dan sochtends en smiddags brood met kipfilet, rond een uur of 3-4 een shake, minimaal avondeten en kwark 2-3 uur voor t naar bed gaan. Its a start.

Koop maar een flinke emmer complex carb gainer, of fix eerst een voedingsschema?

Terug
Naar boven