XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Tijd voor een priority check Mc! Als je weinig tijd hebt zou ik in ieder geval kiezen voor FB of UB/LB zo heb je altijd genoeg stimulatie (als je 2x pw gaat).

hey!

Ik hebt zelfde als jij, nadat ik naar een split ben gegaan is men motivatie minder geworden, en ben veel minder zwaar bezig. Ik ga nu weer terug naar om de dag squat en deadlift, met de ene dag MP en de ander BP. Aangevuld met wat kleine oefeningen.

Verder ben ik ook op zoek naar een maaltij vervanger, ik eet vrij goed, maar heb soms een cutdag. Maar ik wil geen rommel met te veel suikers etc. Weet jij een goede?

Fullbody man! =)

Ik ga zo fcking hard op fullbody, dan train je weinig en vrij kort, maar je bent toch helemaal voldaan op het einde als je veel compounds doet.

Broodje kipfilet.. tja..in 100gr. kipfilet zit ong. 110kcal...broodje zelf..ligt eraan hoeveel het weegt. Denk dat 1 bolletje iets van 50 gram is?

Fullbody zeker geen slecht plan...squatten/dl-en kan wel vaker dan 1 keer per week, maar je moet gewoon voldoende rust nemen. Gewoon even goed inplannen...en wat ik al zei..wat je ook kan doen is bijv. 1xfb, 1xub, 1xlb en dan gewoon weer fb..etc.

Wat betreft je voeding is het zeker geen slecht plan wat goede supps te bestellen voor 'tijdelijke' vervanging. Beter dan als je daar niet zo goed eet..en de combi's die jij af en toe naar binnen werkt hahahahahaahaha :roflol: dat schiet ook niet op :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.486
Koop maar een flinke emmer complex carb gainer, of fix eerst een voedingsschema?

Allebei denk ik. En een pot whey. Shake is wel ideaal voor tussen lunch en diner :)

Tijd voor een priority check Mc! Als je weinig tijd hebt zou ik in ieder geval kiezen voor FB of UB/LB zo heb je altijd genoeg stimulatie (als je 2x pw gaat).
idd metro

prioriteiten stellen t.a.v jezelf

Yep. Misschien toch fullbody knallen. Moet ik wel wat verzinnen om mn armen en schouders beter aan te pakken dan met mn eerste fullbody.

hey!

Ik hebt zelfde als jij, nadat ik naar een split ben gegaan is men motivatie minder geworden, en ben veel minder zwaar bezig. Ik ga nu weer terug naar om de dag squat en deadlift, met de ene dag MP en de ander BP. Aangevuld met wat kleine oefeningen.

Verder ben ik ook op zoek naar een maaltij vervanger, ik eet vrij goed, maar heb soms een cutdag. Maar ik wil geen rommel met te veel suikers etc. Weet jij een goede?

Ace raadde (raadde? :roflol:) me complex carb gainer van XXL aan. Maar deze is een stuk goedkoper, en daar haal ik ook mn whey (verzendkosten ;)).

Fullbody man! =)

Ik ga zo fcking hard op fullbody, dan train je weinig en vrij kort, maar je bent toch helemaal voldaan op het einde als je veel compounds doet.

En je triceps/biceps/schouders? Wat doe je daar voor? Fullbody is misschien wel lekker juist in de cut.

Broodje kipfilet.. tja..in 100gr. kipfilet zit ong. 110kcal...broodje zelf..ligt eraan hoeveel het weegt. Denk dat 1 bolletje iets van 50 gram is?

Fullbody zeker geen slecht plan...squatten/dl-en kan wel vaker dan 1 keer per week, maar je moet gewoon voldoende rust nemen. Gewoon even goed inplannen...en wat ik al zei..wat je ook kan doen is bijv. 1xfb, 1xub, 1xlb en dan gewoon weer fb..etc.

Wat betreft je voeding is het zeker geen slecht plan wat goede supps te bestellen voor 'tijdelijke' vervanging. Beter dan als je daar niet zo goed eet..en de combi's die jij af en toe naar binnen werkt hahahahahaahaha :roflol: dat schiet ook niet op :p

Haha, ja ik heb best rare combi's gehad onder het mom van "ik mot eiwitte hebbe" :roflol: Dus. Fullbody it is. Nu even sleutelen aan t eten. Ga ff checken hoeveel plakjes kipfilet nou eigenlijk hoeveel gram is enzo :D Bruin brood is rond de 65kcal voor een sneetje dacht ik. Als ik bepaal hoeveel brood met kipfilet ik bij ontbijt en lunch eet en dan tussen lunch en diner een shake neem en klein avondeet en een bak kwark neem ben ik al een heel end denk ik.

• #1.487
Planning volgende training:
Heavy DL
Volume Squats misschien?
BB bench
DB bench
Incline iets
Dips
:sd:curls
Shoulderpress
Upright Rows met ezbar ofzo.
Lat-oef.
Als ik nog energie over heb wat trapwerk.

Focking t*fus zaad klote ballen ruk gym die ik heb. Met de zomertijden zijn ze maandag t/m vrijdag van 16:00-22:00 en maandag donderdag zaterdag van 9:00-12:00 open. Had gister en vandaag willen trainen maar dat lukte dus niet. Morgen trainen en dan woensdag misschien, waarschijnlijk donderdag en dan zondag weer in Hengelo.

:roflol: Ik heb daar nog nooit toevallig voor een dichte deur gestaan, dus die kun je jezelf aanrekenen haha.

Je moet wat gedisciplineerder worden t.o.v. het trainen en eten. Als je wilt zijn er echt wel gaatjes te vinden om snel even wat maaltijden weg te werken. En ook wel om te trainen, dan plan je je dingen toch om het trainen heen? Mijn vrienden weten ondertussen ook wel wanneer ik aan 't trainen ben en dat ik dat een stuk belangrijker vind dan een uurtje op 't terras ofzo.

Planning volgende training:
Heavy DL
Volume Squats misschien?
BB bench
DB bench
Incline iets
Dips
:sd:curls
Shoulderpress
Upright Rows met ezbar ofzo.
Lat-oef.
Als ik nog energie over heb wat trapwerk.

Das wel heel erg veel he....BB bench, Db bench, Dips, shoulderpress...te veel voor je voorkant schouders

• #1.492
:roflol: Ik heb daar nog nooit toevallig voor een dichte deur gestaan, dus die kun je jezelf aanrekenen haha.

Maar toch :fuu:

Je moet wat gedisciplineerder worden t.o.v. het trainen en eten. Als je wilt zijn er echt wel gaatjes te vinden om snel even wat maaltijden weg te werken. En ook wel om te trainen, dan plan je je dingen toch om het trainen heen? Mijn vrienden weten ondertussen ook wel wanneer ik aan 't trainen ben en dat ik dat een stuk belangrijker vind dan een uurtje op 't terras ofzo.

Ik zit hier niet hele dagen op terrasjes ofzo :roflol: Heb hier gewoon een druk programma, zit niet voor niets intern ;) T zijn ook geen dingen die in te plannen zijn. "Ja sorry 2200 mensen, de bassist wil squatten dus de zondagdienst doen we nu dinsdag" :rolleyes:

Das wel heel erg veel he....BB bench, Db bench, Dips, shoulderpress...te veel voor je voorkant schouders

Zit wat in. BB bench dr uit denk ik dan. Misschien afwisselen met DB bench (afhankelijk van of ik spotter heb).

Ja, ik moet gewoon even wennen aan de omstandigheden hier. Eerst dat voedingsschema. Nu iig fullbody doen omdat ik bijvoorbeeld benen al heel lang niet heb gedaan.

Ok dat je fullbody wilt doen, maar het schema dat je daar neerzet slaat nergens op imo

Yuu

Leg nu eens uit waar je precies zit. Ik snap het iig niet goed, je bent op kamp ofso?

Maak er gewoon het beste van, pak de draad dan weer op als je terug thuis bent :).

Moet lang terugzoeken tussen de offtopic rommel om wat trainingen te vinden.
Maar aan de reacties hier te zien is m'n vermoeden al bevestigd... je schema is nog niet helemaal top wat betreft voeding en training?

• #1.497
Ok dat je fullbody wilt doen, maar het schema dat je daar neerzet slaat nergens op imo

Was niet echt als schema bedoelt voor de komende jaren hoor :p

Yuu

Leg nu eens uit waar je precies zit. Ik snap het iig niet goed, je bent op kamp ofso?

Maak er gewoon het beste van, pak de draad dan weer op als je terug thuis bent :).

Lijkt erop dat hij in een band speelt :)

Yep. Zit nu op de betteld (.nl) en daar zit ik in de band. Verzorgen we 9 diensten in de week, en oefenen etc. Ik slaap in de herberg hier. En de draad oppakken als ik weer thuis ben duurt me te lang (5 weken). Maar we gaan weer effe knallen, gewoon weer opbouwen komt goe :thumbs:

Moet lang terugzoeken tussen de offtopic rommel om wat trainingen te vinden.
Maar aan de reacties hier te zien is m'n vermoeden al bevestigd... je schema is nog niet helemaal top wat betreft voeding en training?

Punt was vooral dat ik 8 dagen niet heb getrained ja. Voeding is nu dit:

Meal 1:
2x snee bruin brood (160cal, 6 eiwit, 32 carbs, 2 vet)
1x gekookte kip (ong. 166 gr, 190cal, 30 eiwit, 5 carbs, 5 vet)

Meal 2:
2x snee bruin brood (160cal, 6 eiwit, 32 carbs, 2 vet)
1x gekookte kip (ong. 166 gr, 190cal, 30 eiwit, 5 carbs, 5 vet)

Meal 3:
1x supreme gainer (380 cal, 30 eiwit, 55 carbs, 6 vet)

Meal 4:
Wat de pot schaft (minimale lege calorien, maximaal sla enzo)(ongeveer 400-600 cals? Neem geen toetje)

Meal 5:
Kwark (morgen even op mn bakkie checken)

Morgen even verder puzzelen en misschien melk opnemen in mn schema, denk dat ik aan de lage kant zit zo. Neem wel eens een festini trouwens, 50 lege calorien maja, t moet ook leuk blijven :P Moet eigenlijk nog wat complexe carbs toevoegen aan meal 2 en 3 maja.

---------- Toegevoegd om 02:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:01 ----------

Samengevat so far (exclusief kwark en melk):
Cals: 1632 (holycrap, een 6de meal maar eens overwegen... Timing qua ontbijt en lunch is k*t helaas...)
Eiwit: 102
Carbs: 129
Vet: 20

Komt nog kwark en melk en avondeten bij. Mmz, nog niet helemaal overtuigd maar t is beter dan random dingen eten wat ik nu doe.

Heb de rest na je idee van trainen niet gelezen, maar als je fullbody 2/3 x per week wilt doen, moet je niet teveel oefeningen doen per spiergroep. Liefst 1/2.

Bijv. dag 1: zware Squat
lichte deadlift
overhead
curl

Dag 2: zware deadlift
lichte squat
bank
pulldown

Is maar een voorbeeldje en ook niet perfect maar wel beter denk ik dan wat je zelf poste;)

• #1.499
Ik wou dat ook niet als schema gaan doen:P Maar thnx tho. En ik vind squats en deadlifts afwisselen veel logischer dan bench/overhead/pulldowns. Merk dat mn benen en rug toch meer tijd nodig hebben om te herstellen dan bijvoorbeeld borst.

Zit nu met 4kg ranzige Supreme Gainer, bos-aardbei is geen aanrader jongens :roflol:

Zit nu ongeveer op dit ex avondeten, 3-4 plastic bekertjes melk, paar bakken koffie zonder suiker. Komt dus nog iets bij. Meestal ook een snack tussen de middag. Lijkt ontzettend weinig, maar komt in de praktijk dus nog avondeten bij.

Cals: 1391 (ongeveer, mn macro's optellen en vermenigvuldigen geeft 1413 cal :P)
Protein: 147
Carbs: 159
Fat: 21

(147x4)(159x4)(21x9)=588/636/189=42/45/13

Dat is op zich wel prima aangezien t vlees bij t avondeten hier weer vet bevat, ik relatief minder eiwitten binnen krijg en wat meer carbs. Zit dus aardig in de buurt van mn doel: 50-30-20 denk ik.

Trouwens gister ook nog getrained:

Squat
Hoogtepuntje: 1x120kg. Fail op de 130, maar na een tijd niet squatten en slecht eten voelde dit erg relaxed. De 130 komt er wel aan binnenkort.
Deadlift
Okay, seriously wtfskeburt???
3x120kg
5x120kg
DB bench
Wat sets met 22 geloof ik. Fail op 28kg in positie brengen :mad:
BW dips
2x5
BB shoulder press (smith)
3x5x40kg (nice oefening!)
BB curls
2x12x20kg :sd:

Squat is wel netjes toch.
Why is die deadlift zo gekelderd?
En vrij halter > smith:p.

Hmm kijk wel uit als je teveel presses gaat doen voor je schouders. Die raken vaak overtraind. Afwisselen is niet verkeerd met presses hoor. Als je vaker dan 2x per week presst zou ik niet teveel oefeningen doen per training. 2x pressen per week kun je natuurlijk wel meer doen kwa training. Maar dat is mijn mening, iedereen is anders;)

Terug
Naar boven