philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat schiet ook niet op 
Tijd voor een priority check Mc! Als je weinig tijd hebt zou ik in ieder geval kiezen voor FB of UB/LB zo heb je altijd genoeg stimulatie (als je 2x pw gaat).
Koop maar een flinke emmer complex carb gainer, of fix eerst een voedingsschema?

Tijd voor een priority check Mc! Als je weinig tijd hebt zou ik in ieder geval kiezen voor FB of UB/LB zo heb je altijd genoeg stimulatie (als je 2x pw gaat).
hey!
Ik hebt zelfde als jij, nadat ik naar een split ben gegaan is men motivatie minder geworden, en ben veel minder zwaar bezig. Ik ga nu weer terug naar om de dag squat en deadlift, met de ene dag MP en de ander BP. Aangevuld met wat kleine oefeningen.
Verder ben ik ook op zoek naar een maaltij vervanger, ik eet vrij goed, maar heb soms een cutdag. Maar ik wil geen rommel met te veel suikers etc. Weet jij een goede?
) me complex carb gainer van XXL aan. Maar deze is een stuk goedkoper, en daar haal ik ook mn whey (verzendkosten
).Fullbody man! =)
Ik ga zo fcking hard op fullbody, dan train je weinig en vrij kort, maar je bent toch helemaal voldaan op het einde als je veel compounds doet.
Broodje kipfilet.. tja..in 100gr. kipfilet zit ong. 110kcal...broodje zelf..ligt eraan hoeveel het weegt. Denk dat 1 bolletje iets van 50 gram is?
Fullbody zeker geen slecht plan...squatten/dl-en kan wel vaker dan 1 keer per week, maar je moet gewoon voldoende rust nemen. Gewoon even goed inplannen...en wat ik al zei..wat je ook kan doen is bijv. 1xfb, 1xub, 1xlb en dan gewoon weer fb..etc.
Wat betreft je voeding is het zeker geen slecht plan wat goede supps te bestellen voor 'tijdelijke' vervanging. Beter dan als je daar niet zo goed eet..en de combi's die jij af en toe naar binnen werkt hahahahahaahahadat schiet ook niet op
![]()
Dus. Fullbody it is. Nu even sleutelen aan t eten. Ga ff checken hoeveel plakjes kipfilet nou eigenlijk hoeveel gram is enzo
Bruin brood is rond de 65kcal voor een sneetje dacht ik. Als ik bepaal hoeveel brood met kipfilet ik bij ontbijt en lunch eet en dan tussen lunch en diner een shake neem en klein avondeet en een bak kwark neem ben ik al een heel end denk ik.Focking t*fus zaad klote ballen ruk gym die ik heb. Met de zomertijden zijn ze maandag t/m vrijdag van 16:00-22:00 en maandag donderdag zaterdag van 9:00-12:00 open. Had gister en vandaag willen trainen maar dat lukte dus niet. Morgen trainen en dan woensdag misschien, waarschijnlijk donderdag en dan zondag weer in Hengelo.
Ik heb daar nog nooit toevallig voor een dichte deur gestaan, dus die kun je jezelf aanrekenen haha.Planning volgende training:
Heavy DL
Volume Squats misschien?
BB bench
DB bench
Incline iets
Dips
curls
Shoulderpress
Upright Rows met ezbar ofzo.
Lat-oef.
Als ik nog energie over heb wat trapwerk.
Ik heb daar nog nooit toevallig voor een dichte deur gestaan, dus die kun je jezelf aanrekenen haha.

Je moet wat gedisciplineerder worden t.o.v. het trainen en eten. Als je wilt zijn er echt wel gaatjes te vinden om snel even wat maaltijden weg te werken. En ook wel om te trainen, dan plan je je dingen toch om het trainen heen? Mijn vrienden weten ondertussen ook wel wanneer ik aan 't trainen ben en dat ik dat een stuk belangrijker vind dan een uurtje op 't terras ofzo.
Heb hier gewoon een druk programma, zit niet voor niets intern
T zijn ook geen dingen die in te plannen zijn. "Ja sorry 2200 mensen, de bassist wil squatten dus de zondagdienst doen we nu dinsdag" 
Das wel heel erg veel he....BB bench, Db bench, Dips, shoulderpress...te veel voor je voorkant schouders
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/verschillende-trainingsprogrammas-25921/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/
hier moet je eens rustig voor gaan zitten
er zit best wat tussen voor je
Yuu
Leg nu eens uit waar je precies zit. Ik snap het iig niet goed, je bent op kamp ofso?
Maak er gewoon het beste van, pak de draad dan weer op als je terug thuis bent.

Ok dat je fullbody wilt doen, maar het schema dat je daar neerzet slaat nergens op imo

Yuu
Leg nu eens uit waar je precies zit. Ik snap het iig niet goed, je bent op kamp ofso?
Maak er gewoon het beste van, pak de draad dan weer op als je terug thuis bent.
Moet lang terugzoeken tussen de offtopic rommel om wat trainingen te vinden.
Maar aan de reacties hier te zien is m'n vermoeden al bevestigd... je schema is nog niet helemaal top wat betreft voeding en training?
Moet eigenlijk nog wat complexe carbs toevoegen aan meal 2 en 3 maja.
Maar thnx tho. En ik vind squats en deadlifts afwisselen veel logischer dan bench/overhead/pulldowns. Merk dat mn benen en rug toch meer tijd nodig hebben om te herstellen dan bijvoorbeeld borst.
)

.