- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij wilde besparen op je gainer... goedkoop = duurkoopZit nu met 4kg ranzige Supreme Gainer, bos-aardbei is geen aanrader jongens![]()

Jij wilde besparen op je gainer... goedkoop = duurkoop![]()

Als je 4 dagen kan vrijmaken om te trainen, is Westside Barbell dan niet iets voor je?
Dan kun je 2 dagen per week blijven pieken op de grote oefeningen en verder al je spiergroepen aardig aanpakken.
Het volume zal je alleen wel tegenstaan als je blijft cutten denk ik.

Gvd had hier net een heel verhaal getypt, door haperend internet alles kwijt
Maarre kernpunten van het verhaal.
-meer eten
-fruit of vruchtensap (2stuk/glazen per dag)
-vooral uit goede bronnen, dus probeer meer borden avondeten te scoren
-melk/eieren!
-geen weightgainer als je ook met goede bronnen op een respectabel aantal calorie"en kunt komen (goed aantal calorie"en voor cut kun je uitrekenen zijn denk ik wel sticky's over in de voedingssectie ofzo)
-succes
Internet is hier ook echt crisis. En ik zal wat meer jus dorange en melk drinken bij mn maaltijden. Eieren kan ik misschien aan komen voor nop
En de weightgainer is toch vooral voor de handigheid. macro-verhoudingen zijn wel goed. En met goede bronnen op cals komen is wel lastig hier. En ik weet precies wat ik moet hebben, alleen is het lastig dat ik niet weer wat precies mn avondeten is 

10x130! netjes hoor! En tip chocomel ipv weightgainer. Chocomel is 950 kcal per liter![]()
Maar t gaat me ook om de macro's he, ik ben nog niet veel succesverhalen tegen gekomen van chocomel in de cut 
Kom je nu meeMaar t gaat me ook om de macro's he, ik ben nog niet veel succesverhalen tegen gekomen van chocomel in de cut
![]()
Maakt allemaal niets uit zo lang je kcal maar onder onderhoud zitten. Maar voor de cut zou ik de choc ook laten staan moet ik je eerlijk bekennen.

Gvd man 10*130, nice bro!
Ik zou een beetje proberen rekenen en rond de 2000kcals gaan zitten, je kan zelfs nog wat hoger gaan. Maar gewoon goed carbloaden/trainen en zorgen dat je onder je onderhoud blijft. Heb je dat trouwens al eens uitgerekend?
Voelde toch niet helemaal voldaan omdat ik vroegah sets met 150 deed
Ga nu elke keer 5 of 10kg verhogen en dan een set van 5 en een repout doen denk ik.
Motivatie begint weer te komen. Ik ga mn trainingsbuddy ook eens vragen om wat filmpjes/pics van mn lifts te maken, lijkt me leuk.

Maakt allemaal niets uit zo lang je kcal maar onder onderhoud zitten. Maar voor de cut zou ik de choc ook laten staan moet ik je eerlijk bekennen.
Heb een 1,5 liter fles nu dus geen loze onderbrekingen meer
Alles heel strikt uitgevoerd.

). Snel een wheyshake-to-the-rescue-shake genomen