XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Aangezien ik te tam ben om alles te lezen wat er gebeurt is tijdens mijn twee weken afwezigheid, ga ik dat niet doen :p

Ik volg je log terug vanaf hier!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.543
Welkom terug Jorg :) En thnx Ove, interessant.

• #1.544
Heb die facepulls geprobeerd, maar voelde ze meer in mn rug :rolleyes:

BB Bench
8x50kg
7x50kg
6x50kg

Incline BB Bench
8x30kg
8x30kg
8x30kg

Millitairy Press
8x30kg
6,5x30kg

Tricep Overhead Extension (rope)
12x25kg
12x25kg

Tricep Reverse Grip Pushdown
8x25kg
6x25kg

Tricep Pushdown (bar)
8x25kg
8x25kg
25x25kg

Side Raises
8x6kg
8x6kg
0x12kg (duh, foutje:P)
6x9kg

EZ-bar Curls
12x20kg
12x20kg

Concentration Curls
6x10kg
6x10kg (laatste rep spot voor linkerhand)

EZ-bar Curls
3x20kg

Calve Raises (hold boven en onderin)
5x40kg
10x60kg
10x60kg (Deze is veel zwaarder dan die in Amersfoort)

Niet echt voldaan gevoel. Misschien door de slechte bench. Ook wat gay-plaatjes gemaakt, zo even uploaden.

• #1.545
Voila (hier krijg ik spijt van :roflol:).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

arm 27 jul 2010.jpg

bicep 27 jul 2010.jpg

Wel veel oefeningen!

• #1.547
I know, calves was ik op benendag vergeten en biceps gaan k*t dus die heb ik extra gedaan omdat ik waarschijnlijk pas donderdag rug+biceps kan doen.

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Zit nu trouwens op 21% BF na een week. Zal wat vocht en dergelijke bij zitten maar mn voedingsplan werkt dus wel.

Begin: 88kg nuchter/droog @ 22%=68,64 LBM
Nu: 88kg na training en al met de nodige maaltijden/water op @ 21%= 69,52 LBM (maar nu inclusief eten etc waarschijnlijk. Kan me niet voorstellen dat ik een kilo voedsel op heb. Inclusief vocht zou t wel goed kunnen). Ga eens organiseren dat ik me op nuchtere maag kan wegen.

:roflol: er staat aardig wat druk op dat hoofd van jou :p

Vind armen en schouders er goed uitzien hoor, wat cutten en dan krijg je denk ik wel mooie proporties.

Heel erg veel oefeningen man :o

En waarom trek je zo'n vreemde kop? :D

• #1.550
He, laat mn hoofd drbuiten :roflol:

bulk je nu? anders zou ik miss wel ff beetje cutten anders wordt je BF veel te hoog toch?
Hoe lang train je trouwens al?!

goeie squats !!!

Laatst bewerkt:
Als je wat dropt in bodyfat zal dat een wereld van verschil zijn denk ik.

• #1.553
Ik ben aan t cutten nu. Mik op de 15%. Hoop dat er een beetje spier onder zit :D Thnx btw.

@Dennis: I hope so :)

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

En ik train sinds 17 december (18e sportschoolabbo genomen :D).

Als je verstandig cut, moet er wel wat spier overblijven lijkt me! :)

Goede zet om te gaan cutten! Nu volhouden dat is het belangrijkste

• #1.556
Als je verstandig cut, moet er wel wat spier overblijven lijkt me! :)

En dan moet ik ook wat spiermassa hebben... Wat niet veel is ben ik bang :P Maja, moet ergens beginnen. Hierna cleanbulken naar de 90-95kg denk ik.

Goede zet om te gaan cutten! Nu volhouden dat is het belangrijkste

:) Ja, ik had er niet langer mee moeten wachten, heb zo lang mn voedingsschema uitgesteld... Ben blij dat t zn vruchten aan het afwerpen is. Volhouden ga ik zeker :thumbs:

Heeft iemand een idee hoeveel gewicht normaal is om te verliezen in de eerste weken van de cut? (Ik doel vooral op vocht, streef ernaar om LBM te behouden maar daar zit ook vocht bij)

• #1.557
Lekkere spierpijn in mn calves en triceps vandaag. Nog een beetje in mn quads. Morgen rug :D

Net enorme verleidingen weten te staan. Waren naar de stad en ik heb toegekeken hoe 4 maten kebab naar binnen werkten. :wl: Heavy shit.

Ik vind je bf best meevallen. Maar cutten lijkt me wel een goed idee om er daarna een stevige cleanbulk tegenaan te gooien! Komt helemaal goed, enkele weken geen junkfood etc aanraken en dan gaat de trek in die rommel ook weg ;)

• #1.559
Gheghe, ja dat is zo. Eet al een tijd nauwelijks rommel. Met m'n lichaamstype kom ik er alleen niet met alleen junkfood schrappen;)

Ben zelf een ecto dus ik zou het wel fijn vinden om niet zoveel te hoeven eten voor goede gains maarja ik snap wel dat er een keerzijde is aan het endo zijn (ben dus al met al toch wel tevreden met mijn ectoness :D).

Maar merk je al goed gewichtverlies met de cut nu?

Terug
Naar boven