XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Lekkere deadlift! Hoelang was je daar wel niet mee bezig ? :D

Waarom eigenlijk zo'n ziekelijk uitgebreide warming up bij deadlift?

En wanneer ga je weer eens voor een 1rm? Een 170 deadlift zit er zeker in.

• #1.584
Lekkere deadlift! Hoelang was je daar wel niet mee bezig ? :D

Gheghe weet niet, ook wat fototjes getrokken enzo dus bij elkaar wel een half uur ofzo :D

Waarom eigenlijk zo'n ziekelijk uitgebreide warming up bij deadlift?

En wanneer ga je weer eens voor een 1rm? Een 170 deadlift zit er zeker in.

Ja, heb geen idee nu ik er over na denk :P Misschien had ik de 10 reps (mn doel) wel gehaald met een kortere warming up. Onthouden voor de volgende keer. Dan iets van 8x60, 4x80, 2x110, 5x145 + repout. 1RM max testen voel ik eigenlijk niet zo veel voor. Moet ik maar net een goede dag hebben ook. Wil nu voor max progressie gaan en door de 160 heen knallen (mn huidige 1rm, en om nou elke 10kg een 1rm te doen... :P Eerst eens op naar twee keer BW, dan naar de 200. Voor werksets :fire:).

Op dit moment maak ik me een beetje zorgen over mn bank en mn biceps. Zit beide niet echt progressie in (op deadlift en squat ga ik wel lekker nu).

• #1.585
Ff potje slapen, morgen goed ontbijten, fiets fixen en naar de gym. 110kg squatten roargh :fire:

wat bedoel je met geen progressie bij biceps? geen progressie in massa? in kracht?

• #1.587
Bit of both

Je bent toch aan het cutten?

• #1.589
Je bent toch aan het cutten?

Ja, maar dat is een lame excuus om geen progressie af te dwingen qua kracht en spiermassa :fire:

Niet zo lang geslapen vanacht maar gisternacht 12 uur liggen ronken dus w/e. Merkte wel dat ik nog maar net had gegeten, wat dat betreft vind ik smiddags of savonds trainen wel chill, dit was een half uur na mn ontbijt. Had nog een flink zure onderrug dus verwachtte wat problemen bij t squatten maar had eigenlijk vooral last van zure traps :o Maargoed, excuses, excuses.

Squat
8x20kg
5x40kg
3x60kg
1x100kg
5x110kg
5x110kg
5x100kg

Legpress
10x260kg (max)
10x260kg (aaa)

Standing Calve Raises (paused)
10x60kg
15x60kg (repout)

EZ-bar Curls
10x25kg
10x25kg

Standing Hammer Curls (soort superdropset, alles meteen achter elkaar)
9x12kg
9x10kg
9x8kg
15x8kg (repout)

BAM

Bij het cutten verlies je zowel spiermassa als vetmassa, alleen probeer je het spiermassaverlies zo klein mogelijk te houden en het vetmassaverlies zo groot mogelijk.

Ik zie niet in dat je dan nog veel vooruitgang kan boeken qua kracht en massa...

• #1.591
Bij het cutten verlies je zowel spiermassa als vetmassa, alleen probeer je het spiermassaverlies zo klein mogelijk te houden en het vetmassaverlies zo groot mogelijk.

Ik zie niet in dat je dan nog veel vooruitgang kan boeken qua kracht en massa...

???

Beginnersgains ;)
Ik boek voortgang qua kracht & massa, en verlies vet.
Wél met een specifiek eet- en trainschema...

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Altijd een beetje...

Jij eet waarschijnlijk op onderhoud en je doet cardio?
Nope, ongeveer op onderhoud en snoeihard trainen (dropsets).

Meeste progressie heb ik trouwens wél geboekt door te eten op onderhoud en cardio er bij te doen (alleen maar na de KT trouwens). Nu stapje verder (begeleider).

Nope, ongeveer op onderhoud en snoeihard trainen (dropsets).

Meeste progressie heb ik trouwens wél geboekt door te eten op onderhoud en cardio er bij te doen (alleen maar na de KT trouwens). Nu stapje verder (begeleider).

Mja, op onderhoud dus en dan snoeihard trainen, komt al op hetzelfde neer als wat cardio he :D

Mja, op onderhoud dus en dan snoeihard trainen, komt al op hetzelfde neer als wat cardio he :D

Nee, want je houdt voldoende kcals over om te kunnen 'bouwen' aan je lijf... werkt alleen bij een uitgekiend eetschema - anders is het een matige bulk.

Op onderhoud eten is een matige bulk? Ik volg niet helemaal dan ...

Tja... ik bedoel eigenlijk dat je op (berekend) onderhoud vaak wel wat massa kan opbouwen (aangezien de berekening vaak niet helemaal klopt), maar dat werkt nogal matig, want veel kun je niet aanzetten (groter energie-overschot voor nodig).

Je hebt me ingehaald op de squat, dat wordt knallen morgen :o

Prachtige squat, dit is ook een pr of niet? (qua moeilijkheid)

Terug
Naar boven