- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Ben zelf een ecto dus ik zou het wel fijn vinden om niet zoveel te hoeven eten voor goede gains maarja ik snap wel dat er een keerzijde is aan het endo zijn (ben dus al met al toch wel tevreden met mijn ectoness).
Maar merk je al goed gewichtverlies met de cut nu?
Nee, ik moet morgenochtend eens even meten. Voor mn gevoel zit ik de hele dag vol, en mn trainingen gaan erg lekker dus ik denk niet dat ik veel vet aan het verliezen ben. We gaan het even aankijken en anders moet mn avondeten kleiner worden, schepje gainer minder en beter letten op wat ik drink. Moet zeggen dat ik met twee maten ook wel voor een euro of 80 heb gezopen afgelopen zaterdagnacht...

).
(of zit je nu wat hoger)
ik zou zeker niet gaan snijden in gezellige avondjes uit, maar zou de consumptie toch wel even wat beperken, met 2-3 drankjes heb je het ook leuk en het kost veel minder + beter voor bb.
Maar ik ga de warme choco/koffie tijdens de preek schrappen en alleen melk/jus drinken bij ontbijt en lunch en voor de rest water. Bij het uitgaan misschien een paar biertjes ofzo, maar niet achtelijk veel (over 1,5 week ben ik jarig en is er weer een zomerfeest 
)

Hahahahaha LOL