MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Ben zelf een ecto dus ik zou het wel fijn vinden om niet zoveel te hoeven eten voor goede gains maarja ik snap wel dat er een keerzijde is aan het endo zijn (ben dus al met al toch wel tevreden met mijn ectoness :D).

Maar merk je al goed gewichtverlies met de cut nu?

Nee, ik moet morgenochtend eens even meten. Voor mn gevoel zit ik de hele dag vol, en mn trainingen gaan erg lekker dus ik denk niet dat ik veel vet aan het verliezen ben. We gaan het even aankijken en anders moet mn avondeten kleiner worden, schepje gainer minder en beter letten op wat ik drink. Moet zeggen dat ik met twee maten ook wel voor een euro of 80 heb gezopen afgelopen zaterdagnacht...

Nee, ik moet morgenochtend eens even meten. Voor mn gevoel zit ik de hele dag vol, en mn trainingen gaan erg lekker dus ik denk niet dat ik veel vet aan het verliezen ben. We gaan het even aankijken en anders moet mn avondeten kleiner worden, schepje gainer minder en beter letten op wat ik drink. Moet zeggen dat ik met twee maten ook wel voor een euro of 80 heb gezopen afgelopen zaterdagnacht...

Oh dat klinkt dan erg mooi dat je geen honger hebt, en dat op 1500 kcal? :eek: (of zit je nu wat hoger)

Hm dat laatste zinnetje valt me dan weer een beetje tegen :( ik zou zeker niet gaan snijden in gezellige avondjes uit, maar zou de consumptie toch wel even wat beperken, met 2-3 drankjes heb je het ook leuk en het kost veel minder + beter voor bb.

• #1.563
Nee, zit nu wel hoger hoor, heb af en toe het idee dat mn avondeten alleen al 1500 cals geeft :roflol: Maar ik ga de warme choco/koffie tijdens de preek schrappen en alleen melk/jus drinken bij ontbijt en lunch en voor de rest water. Bij het uitgaan misschien een paar biertjes ofzo, maar niet achtelijk veel (over 1,5 week ben ik jarig en is er weer een zomerfeest :eek:) en waar mogelijk bob zijn.

hey ik wil niet lullig overkomen maar in je start cut pics staat benchpress 80 en hier bench je 3 setjes van 50kg :S?

• #1.565
Die bench ging idd pretty crappy ja :(

• #1.566
Weer iedereen aan de kebab, ****ers.

Zie het inderdaad ook nu pas.

8,7,6x50kg op de BP? Volgens mij klopt er iets niet ...

Heb die facepulls geprobeerd, maar voelde ze meer in mn rug :rolleyes:

BB Bench
8x50kg
7x50kg
6x50kg

Incline BB Bench
8x30kg
8x30kg
8x30kg

Millitairy Press
8x30kg
6,5x30kg

Tricep Overhead Extension (rope)
12x25kg
12x25kg

Tricep Reverse Grip Pushdown
8x25kg
6x25kg

Tricep Pushdown (bar)
8x25kg
8x25kg
25x25kg

Side Raises
8x6kg
8x6kg
0x12kg (duh, foutje:P)
6x9kg

EZ-bar Curls
12x20kg
12x20kg

Concentration Curls
6x10kg
6x10kg (laatste rep spot voor linkerhand)

EZ-bar Curls
3x20kg

Calve Raises (hold boven en onderin)
5x40kg
10x60kg
10x60kg (Deze is veel zwaarder dan die in Amersfoort)

Niet echt voldaan gevoel. Misschien door de slechte bench. Ook wat gay-plaatjes gemaakt, zo even uploaden.

hoe lang tussen die sets?

• #1.570
Uh niet zo lang. Nog geen minuut denk ik. Why?

• #1.571
Ben een procent BF kwijt :cheer:

• #1.572
Whut helemaal vergeten mn rugtraining te posten :o

Deadlift
8x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg
3x110kg
3x120kg
3x130kg
5x140kg
7x140kg Vraag me af hoeveel energie deze warmingup me gekost heeft. Heb hier ook foto's van trouwens.

DB Row
8x12kg
5x22kg
8x30kg :)

Straight Arm Lat Rope Pushdown Enzo Namen Je Weet Zelluf
Iets met 15kg gek*t
10x25kg
10x30kg
10x35kg

Machine Curl
4x25 ofzo? :roflol: Biceps komen wel bij mn beentraining deze keer. Wil biceps misschien om de training meepakken, schiet niet echt op (hallooooo, ik curl 10kg?).

Whut helemaal vergeten mn rugtraining te posten :o

Dat zal dan toch het enige zijn wat je vergeten te posten bent.

1zxoynk.jpg

• #1.574
:roflol: Ja af en toe ga ik er voor zitten om alle logjes even langs te gaan die ik volg. Doe ik niet elke dag, heb ik geen tijd voor :P

:haha: Hahahahaha LOL :D

Over je biceps; wat wil je? Je zegt tegen mij dat ik een superdude ben omdat ik er 3 oefeningen voor pak, maar zelf klaag je dat je geen piek hebt bij je biceps. Akkoord dat biceps worden meegetraind BOR bijvoorbeeld, maar dat geld ook voor schouders bij de BP en toch train je schouders ook appart, of niet? ;)

Trainen die biceps jonge!

• #1.576
Ja ik heb er een soort aversie voor ontwikkeld :P Trouwens, als ik ze pak pak ik meestal sowieso EZ-bar en concentration curls ;) Maar moet ze maar eens aan gaan pakken, meten nog steeds geen 40+cm he :rolleyes:

Ja ik heb er een soort aversie voor ontwikkeld :P Trouwens, als ik ze pak pak ik meestal sowieso EZ-bar en concentration curls ;) Maar moet ze maar eens aan gaan pakken, meten nog steeds geen 40+cm he :rolleyes:

Haha, ik vind biceps nog wel chill :D

Je pakt ze gewoon te weinig dan. Gewoon elke week 2/3 oefeningen en dan komt die piek wel vanzelf.

En nope, je had 35 cm ofzoiets? Same here :)

• #1.578
Zucht. Curlen kreng :sad:

heb je de face pull wel goed gedaan dan
omdat je hem in je rug voelt ?

piek in bicpes? misschien van steroids of zeer lage bf% gewoone dudes hebben geen biceps piek volgens mij

Terug
Naar boven