- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stats nu zijn:
185cm
79kg
10/11%
Kracht:
Bankdrukken: 3x5x90kg, 1x100kg
Squat: 3x5x115kg, 5x130kg
Deadlift: 8x150kg, 1x170kg
Je hebt me ingehaald op de squat, dat wordt knallen morgen![]()
Had echt een wazige training vandaag. Triceps en schouders lekker aangepakt, borst niet. Dit ongeveer gedaan (ofzo). Triceps in ieder geval helemaal leeg (je had me moeten filmen toen ik mn shirt uit probeerde te doen, blij dat ik alleen was) en mn schouders goed zuur.
DB bench
****k*tzaadtering
Fail op 28s in positie brengen. Zat sowieso al te twijfelen of ik zou gaan benchen of niet, was een beetje mn mindset vrees ik.
Cable Crossover
Flink volume gedraait op 20kg en wat dropsets met 15 en 10kg
Pecdeck
Best wat volume, rond de 35kg ofzo? Weet niet meer.
Behind Neck Press (seated/smith)
30kg denk ik. 2 sets van 8, weet niet precies hoe zwaar de smith stang is.
Frontpress (smith)
Paar sets van 30 ook, kan zo wat meer hebben dan achter mn nek.
DB raises
2x8x8kg, ook wat dropsets met 6 en 4 kg, was goed leeg. Flink volume wel.
Tricep overhead extension (rope)
3x12x30kg
Tricep pushdown (2h reverse grip)
3 sets met 25kg (8-12 reps)
Tricep extension (1h)
Links en rechts twee keer tot fail met 10kg.
Nougoed, wat een klote layout. Weet ook niet meer precies wat ik heb gedaan. Weet alleen dat ik ontzettend baal van het gebrek aan progressie bij mn toch al zwakke bench.

Mja, qua schouders en triceps wel. Maar toch geen voldaan gevoel omdat ik mn borst niet heb kunnen aanpakken. Volgende keer BB bench dr in gooien denk ik. Die eerste rep met mn rug nog vlak nekt me te veel om voluit te knallen met DB's.
Jewel, anders is t helemaal een zielig gewicht![]()
Bij ons is bijv. 80kg los squatten ook net zo zwaar als 80kg in de smith squatten..Bij mijn sportschool is dat kreng zwaarder dan een olypische barbell hoor! Unracken en loslaten = alsof je een baksteen los laat, stuitert aardig hard op de vering...
Bij mijn sportschool is dat kreng zwaarder dan een olypische barbell hoor! Unracken en loslaten = alsof je een baksteen los laat, stuitert aardig hard op de vering...
Ik bedoel te zeggen dat de stang goed zwaar is... Toen ik bij F4F sportte stortte de stang van de smith niet naar beneden als je 'm los niet, zakte héél langzaam naar benden.
Ik heb een hekel aan smithmachines.

Ik bedoel te zeggen dat de stang goed zwaar is... Toen ik bij F4F sportte stortte de stang van de smith niet naar beneden als je 'm los niet, zakte héél langzaam naar benden.
Ik heb een hekel aan smithmachines.

Dat weet ik, maar ik probeerde een mopje te maken.
Sorry![]()