Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
:cheer:

Inhalen ftw. En ja t is wel een soort van pr (1rm was 120kg toen ik t voor het laatst probeerde).

• #1.602
  • #1.603
Kwam net op 20,5% uit. Ik merk ook dat ik beter begin te worden in meten. Meestal doe ik een meting of 5-6 per meetplek en dan neem ik ongeveer eentje in t midden. Wel jammer dat ik me niet kan wegen hier, binnenkort eens proberen bij een maat thuis (s'ochtends)... Mmz, lastig, maargoed. Morgen tèttuh. Zit trouwens vrij strikt aan mn voedingsschema. Begin een klein beetje verandering te zien en mn metertje geeft toch een langzaam dalend % aan. Over een week nog maar eens kijken, dan kan ik met meer zekerheid zeggen of t werkt of niet waar ik mee bezig ben. Volgende week woensdag moet ik wel onder de 20% zitten denk ik.

Hey Mac, heb je je voedingsschema eerder al es gepost eigenlijk?

• #1.605
Weet ik niet. Zal eens voor je kijken als ik op m'n computer zit.

• #1.606
Had echt een wazige training vandaag. Triceps en schouders lekker aangepakt, borst niet. Dit ongeveer gedaan (ofzo). Triceps in ieder geval helemaal leeg (je had me moeten filmen toen ik mn shirt uit probeerde te doen, blij dat ik alleen was) en mn schouders goed zuur.

DB bench
****k*tzaadtering
Fail op 28s in positie brengen. Zat sowieso al te twijfelen of ik zou gaan benchen of niet, was een beetje mn mindset vrees ik.
Cable Crossover
Flink volume gedraait op 20kg en wat dropsets met 15 en 10kg
Pecdeck
Best wat volume, rond de 35kg ofzo? Weet niet meer.
Behind Neck Press (seated/smith)
30kg denk ik. 2 sets van 8, weet niet precies hoe zwaar de smith stang is.
Frontpress (smith)
Paar sets van 30 ook, kan zo wat meer hebben dan achter mn nek.
DB raises
2x8x8kg, ook wat dropsets met 6 en 4 kg, was goed leeg. Flink volume wel.
Tricep overhead extension (rope)
3x12x30kg
Tricep pushdown (2h reverse grip)
3 sets met 25kg (8-12 reps)
Tricep extension (1h)
Links en rechts twee keer tot fail met 10kg.

Nougoed, wat een klote layout. Weet ook niet meer precies wat ik heb gedaan. Weet alleen dat ik ontzettend baal van het gebrek aan progressie bij mn toch al zwakke bench.

zo dat is een beste training :o

Had echt een wazige training vandaag. Triceps en schouders lekker aangepakt, borst niet. Dit ongeveer gedaan (ofzo). Triceps in ieder geval helemaal leeg (je had me moeten filmen toen ik mn shirt uit probeerde te doen, blij dat ik alleen was) en mn schouders goed zuur.

DB bench
****k*tzaadtering
Fail op 28s in positie brengen. Zat sowieso al te twijfelen of ik zou gaan benchen of niet, was een beetje mn mindset vrees ik.
Cable Crossover
Flink volume gedraait op 20kg en wat dropsets met 15 en 10kg
Pecdeck
Best wat volume, rond de 35kg ofzo? Weet niet meer.
Behind Neck Press (seated/smith)
30kg denk ik. 2 sets van 8, weet niet precies hoe zwaar de smith stang is.
Frontpress (smith)
Paar sets van 30 ook, kan zo wat meer hebben dan achter mn nek.
DB raises
2x8x8kg, ook wat dropsets met 6 en 4 kg, was goed leeg. Flink volume wel.
Tricep overhead extension (rope)
3x12x30kg
Tricep pushdown (2h reverse grip)
3 sets met 25kg (8-12 reps)
Tricep extension (1h)
Links en rechts twee keer tot fail met 10kg.

Nougoed, wat een klote layout. Weet ook niet meer precies wat ik heb gedaan. Weet alleen dat ik ontzettend baal van het gebrek aan progressie bij mn toch al zwakke bench.

Smith stang tel je niet mee :P

• #1.609
Mja, qua schouders en triceps wel. Maar toch geen voldaan gevoel omdat ik mn borst niet heb kunnen aanpakken. Volgende keer BB bench dr in gooien denk ik. Die eerste rep met mn rug nog vlak nekt me te veel om voluit te knallen met DB's.

Jewel, anders is t helemaal een zielig gewicht :o

ik bedoel een smith stang weegt niks

• #1.611
Nee, maar die niks zit er al wel bij in :P

• #1.614
T is vooral die bewegingsbaan die vast ligt. Ik vind het wel relaxed dat ik met frontpressen die gewichten niet met een of andere gare olympische lift in positie hoef te krijgen :p

K voel em goed in m'n schouders in ieder geval :)

Bij mijn sportschool is dat kreng zwaarder dan een olypische barbell hoor! Unracken en loslaten = alsof je een baksteen los laat, stuitert aardig hard op de vering...

Jij weet dat dat niet de bedoeling is in een smith? :d

Btw, McMetronome, als je wil dat wij je log blijven volgen, mag je wel een beetje moeite doen en je trainingen grondig bijhouden he!

Keep your readers amused!

veel mensen weten de bedoeling van smith niet helemaal denk ik

Ik bedoel te zeggen dat de stang goed zwaar is... Toen ik bij F4F sportte stortte de stang van de smith niet naar beneden als je 'm los niet, zakte héél langzaam naar benden.

Ik heb een hekel aan smithmachines.

Ik bedoel te zeggen dat de stang goed zwaar is... Toen ik bij F4F sportte stortte de stang van de smith niet naar beneden als je 'm los niet, zakte héél langzaam naar benden.

ik heb een hekel aan een vrouwlelijke collega :)

niks tegen vrouwen in het algemeen natuurlijk (A)

Dat weet ik, maar ik probeerde een mopje te maken.

Sorry :(

Terug
Naar boven