XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Pff, ander werk zoeken of kappen ermee. Een bodybuilder hoort zijn spieren te laten rusten! (lekker luieren :))

• Topic Starter Topic Starter
Na mn 9de sollicitatie eindelijk aangenomen voor een flink aantal uur in de week ist weer niet goed :roflol:

Ik verwacht met een week of 2 geen last meer te hebben van mn poten na mn training. Zaterdagochtend knallen (ik moet sowieso naar de Za/Zondag, dinsdag, donderdag qua trainingsdagen dus zo heel erg is het ook weer niet).

Hoe zit het eigenlijk met jou logje markrot?

Dan heb ik slecht nieuws spierpijn zal je altijd blijven houden... Vooral de benen die voel ik altijd nog het meest.
Logje mijn staat beentraining van vanavond in, moeje maar zien.

Misschien toch een splitschema gaan doen?
Als alleen je benen vermoeid zijn, pak je die in het weekend aan. En door de week je bovenlichaam. Of heb je zowiezo geen pit om te trainen na het werken? :p

Nee, het was geen spierpijn. Maar was helemaal uitgeblust (was denkik het nachtje van 5 uur). Mn voetzolen tintelden gister toen ik in mn bed lach, als elke stap die je zet pijn doet ga je je toch afvragen of je wel gaat squatten :P Had vanmorgen echt iets van "YES ik kan normaal lopen!". Zaterdagochtend knallen dus :D

Maar misschien is het wel een idee om mn benen in het weekend te doen en mn bovenlichaam doordeweeks. Van die tijdschriften kan ik wel wat hebben :roflol:

En waar is je linkje naar je log dan Markrot? Doe effe in je signature ofzo ;)

Heb je al het nieuwe materiaal al gezien?
Ben er nog niet heel enthousiast over...

- dip/pullup station is minder fijn
- bench kussen is wat zacht waardoor je minder stabiel ligt

Maar... er komt waarschijnlijk ook een nieuwe leg-press :)

Speel zelf trouwens ook gitaar.. speel je in een band?

Heb je al het nieuwe materiaal al gezien?
Ben er nog niet heel enthousiast over...

- dip/pullup station is minder fijn
- bench kussen is wat zacht waardoor je minder stabiel ligt

Maar... er komt waarschijnlijk ook een nieuwe leg-press :)

Speel zelf trouwens ook gitaar.. speel je in een band?

Whaat nieuwe gear int krachthonk? Nee nog niet geckeckt. Ben benieuwd! Ja, ik speel in mn eigen bandje (eigen materiaal) Roove (maar dat ligt even plat ivm een blessure bij onze gitarist) en Hanne de Band en Vries (oke, officieel andersom maar zo vind ik hem wel pakkend -> www.hannedevries.com). En af en toe in jeugkerken en dat soort meuk. Pick-up bandjes.

Heb je al een paar dagen niet getraind?

Yep, heb een auto total loss gereden zondag :P Hoop donderdagavond weer te trainen :D

Cardio is idd klote maar je moet het ervoor over hebben om te knallen.

Nou, ontzettende spierpijn, last van mn nek en allemaal gekke dingen. Effe herstellen, snel weer knallen :)

Ik dacht al, waar blijven die trainingen:p

buzz light year

Ik dacht al, waar blijven die trainingen:p

Ja, eerst een volle week (nieuwe baan etc.) dus moest effe mn trainingen opnieuw afstemmen. Toen dat ongeluk. Beetje suffe samenloop :(

Psies! :D
:o aan het begin van je log je rijbewijs gehaald en 2 maanden later al de 1e auto pleite...

Euh... Ja :rolleyes: Maar de omstandigheden waren wel ideaal voor een crash. Dan weer glad en sneeuw, dan weer droog, dan weer glad en sneeuw... Maja blijft mijn inschattingsfout natuurlijk.

Vandaag niet gelukt om te trainen. Was vandaag van het vervoer van anderen afhankelijk, zuigt. Morgen ben ik vrij dus MOET lukken. Ben dr wel echt helemaal uit voor mn gevoel :(

Groet

Net getrained. Door de regen daarnaartoe gefietst (was ik al best trots op), kwam ik dr achter dat mn trainingsbroek gewoon regenafstotend is! Hoe vet is dat :cool:

Verder vind ik de nieuwe apparaten niet echt cool. De bankjes zijn smaller geworden, tiefte bijna op de grond. Alleen we hebben nu een assisted dip/chin machine, dies wel vet! Je kan tot 80kg assisted :roflol:

squat: Ging vorige keren ruk dus heb heel langzaam opgebouwd naar 3x5x70kg. Was zwaar, maar hey... Das het hele idee van trainen :p Heb het gevoel dat ik weer back on track ben qua squatten, maar misschien too early to tell.
deadlift: Vanaf de 70kg in 2 stapjes naar 110kg. Had beter 105 kunnen doen, trok namelijk 1x5 en 1x3 reps. Maar viel erg mee, had erger kunnen zijn.
dumbbell bench: Setjes van 10 met: 12kg, 16kg, 17kg, 18kg. Had last van mijn linker schouder. Das de kant waar ik tegen de lantaarnpaal knalde zondag, dus hoop dat het niks geks is. Ging op die schouder en de smalle bankjes na wel oké.
cable pulldowns: 3x10x20kg Met steeds afgewisselde grip. Laatste keer pakte ik em zo breed als kon, was wel zwaar.
assisted dips: Eindelijk dippen met goeie vorm :thumbs: 2x10 met 15kg assist gedaan. Volgende keer eens kijken hoeveel reps ik er uit krijg met 10kg.

Ik wil eigenlijk assisted gaan dippen en chinnen met dat nieuwe apparaat. Denk dan wel dat ik beter mn cable pulldowns druit kan halen. Zat te denken aan iets als squat, deadlift, dumbbell bench, calf raises, dips, chins.

Die kokossmaak van Power Supplements whey is echt lekker trouwens! Ik heb em met calcium+ melk, echt koning.

Groet

Ben je met de auto tegen een lantaarnpaal gereden? Hoe doe je dat dan? :p
Wel k*t van de nieuwe bankjes, maar ook weer beter dat je nu zwaarder kan dippen.

Mij lijkt kokos niet lekker, je had toch 2 smaken genomen? Hoe bevalt de andere?

Smallere bankjes? Komt dat niet je oefening ten goede? Jezelf meer in balans houden enzo..

Verder vind ik de nieuwe apparaten niet echt cool. De bankjes zijn smaller geworden, tiefte bijna op de grond. Alleen we hebben nu een assisted dip/chin machine, dies wel vet! Je kan tot 80kg assisted :roflol:

De incline bench is wel fijn nu! De flat bench is wel lastiger ja met een smaller en zachter bankje. Je ligt minder stabiel.

Klote dat Wim voor mensen als McMetronome die niet hun bw+20 kunnen dippen dat assisted ding heeft neergezet... k*tapparaat! Beetje jammer dat de oude zooi weg is, anders kon het oude dip-rek ernaast :(

;)

Terug
Naar boven