AndroidHealthClinic

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

• Topic Starter Topic Starter
Hummer je doet jezelf weer tekort...en dan zeg je altijd dat ik niet zo bescheiden moet zijn :p
Je bent zelf heus wel een opvallende verschijning en dan doel ik niet op je buikomvang ;)
Het was niet voor niets dat Lucas een beetje engtevrees kreeg toen jij, Ruud en ik zo kort bij hem stonden :D
Het was wel een grote hoop van testosteron doordrenkt mannenvlees dat daar bij elkaar stond.
Ik snap niet dat "de chickies" van ons af konden blijven... :roflol:

Het was wel een grote hoop van testosteron doordrenkt mannenvlees dat daar bij elkaar stond.
Ik snap niet dat "de chickies" van ons af konden blijven... :roflol:

We hadden inderdaad geen dranghekken nodig om de opdringere fans van ons af te houden ;) De meeste chickies waren natuurlijk in begeleiding, maar keken heel minachtend naar hun vriendjes toen ze ons eenmaal in het oog hadden :roflol:

Over testosteron gesproken...wist jij dat vet ervoor zorgt dat testosteron wordt omgezet in het vrouwelijke geslachtshormoon oestrogeen :eek:
Ik heb nog geen last van bepaalde trekjes :gay: maar voor de zekerheid in het weekend toch maar nog eens paar keer de trappen bij snowworld op-en aflopen ;)

mmmmm misschien hadden de chickies geen zin om door de grond te zakken met ons meer dan een halve ton op 1 vierkante meter is niet niks haha. ach wie weet kom ik ook ooit aan jullie bodyweight lijkt me wel stoer trouwens

6 x 130 en nog wat over ook
goed gedaan hum op naar de 140

mmmmm misschien hadden de chickies geen zin om door de grond te zakken met ons meer dan een halve ton op 1 vierkante meter is niet niks haha. ach wie weet kom ik ook ooit aan jullie bodyweight lijkt me wel stoer trouwens

Met jouw lengte ruim 140kg wegen en dan wel puur spier...lijkt me inderdaad stoer :cool:

We hadden inderdaad geen dranghekken nodig om de opdringere fans van ons af te houden ;) De meeste chickies waren natuurlijk in begeleiding, maar keken heel minachtend naar hun vriendjes toen ze ons eenmaal in het oog hadden :roflol:

Over testosteron gesproken...wist jij dat vet ervoor zorgt dat testosteron wordt omgezet in het vrouwelijke geslachtshormoon oestrogeen :eek:
Ik heb nog geen last van bepaalde trekjes :gay: maar voor de zekerheid in het weekend toch maar nog eens paar keer de trappen bij snowworld op-en aflopen ;)
Ja het is lullig als je met een Ford Focus bent gekomen, en je ziet ineens wat Bentleys staan. ;)

Dat van die testosteron zal best waar zijn hoor.
Maar in wat voor mate?
Daar verbaas ik me al langer over eigenlijk.
Ze doen allemaal van die beweringen, en ik zie genoeg voorbeelden die als het ware het tegendeel bewijzen.
"Vroeger" waren de dikkerds altijd het sterkst, en dat is in grote lijnen nog zo eigenlijk...
Ik zou me er niet te veel van aantrekken.
Door al die artikelen in de "Muscle & Fitness" en "Men's Health" enzo, weten we te veel om gerust te zijn, en te weinig om te weten waar we het eigenlijk over hebben.
Neem nou de mening over rauwe eieren, en de opname van het eiwit daarvan.
Kijk naar de "algemene" mening, en naar wat Dr.Strong daar over denkt/zegt.

Als je dan in verhouding evenveel blijft bankdrukken hebben Gene, Ryan en Scott behoorlijk dik het nakijken. ;)
En veel stoerder dan dat kun je niet worden. :D

6 x 130 en nog wat over ook
goed gedaan hum op naar de 140
De 140 ging laatst 4x ;)
Maar ik ga beter eens wat minder zwaar, en met een plan aan het werk.
Misschien Stephan Korte's systeem wel.

Neem nou de mening over rauwe eieren, en de opname van het eiwit daarvan.
Kijk naar de "algemene" mening, en naar wat Dr.Strong daar over denkt/zegt.

HHmmmm dit heb ik gemist........ kun je in het kort omschrijven wat Strong hierover te zeggen had.:rolleyes:

jij moet gewoon elke dag het 8 5 3 1 1 2-20 systeem doen doe je in no time weer 200 raw

http://www.ergogenics.org/gezondheid133.html#1

vooral de zin: een lichaam met meer vet is een lichaam dat meer energie binnenkrijgt en een lichaam dat meer energie binnenkrijgt is ook een lichaam dat meer testosteron aanmaakt.:D

jij moet gewoon elke dag het 8 5 3 1 1 2-20 systeem doen doe je in no time weer 200 raw
Het spreekt me wel aan. ;)

http://www.ergogenics.org/gezondheid133.html#1

vooral de zin: een lichaam met meer vet is een lichaam dat meer energie binnenkrijgt en een lichaam dat meer energie binnenkrijgt is ook een lichaam dat meer testosteron aanmaakt.:D
Ik zal het eens lezen Skinnie, misschien is het tijd voor een bulk! :D

hier deed toch helemaal niemand aan de lijn ???

Nee, we zitten er op. ;)

arme lijn :(

sinds wanneer lijnen jullie dan

ik snuif de lijn voor betere work-outs

Terug
Naar boven