- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Hahaha, oké dan, hierin verschillen we dan behoorlijk.Bij ons is hetzelfde probleem. Voor een jaartje of 25 geleden (toen wij nog "Jung Und Schön" waren) hadden wij hier in ons dorpje 26 kroegen jjjjjjjaaaa 26 nu nog maar 6. Er is nergens meer wat te doen mede door de opkomst van de beertender hahahahaik ga hiero altijd naar een kantine op een verlaten camping, die is om 23.00 dicht dat komt me goed uit omdat ik mijn welverdiende nachtrust nodig heb. In deze kroeg is geen balle te doen, daarom noem ik het ook zombie treffen. Niemand zegt iets fatsoenlijks en er zitten alleen maar een paar ouwe ongewassen boeren en bouwvakkers half bezopen aan de bar. Ik hou daar wel van
![]()

Daar zie ik het nut en de lol niet zo van in eigenlijk.
Ik ben meer voor goede muziek en gezelligheid, beetje flirten (
) en gewoon een heel gezellige avond te hebben. 'Vroeger' was je hier in Terneuzen dan aan het goede adres, maar tegenwoordig...
Er is schijnbaar weer één goede kroeg, maar daar ben ik nog maar één keer geweest, en toen was het niet druk op een donderdagavond.
Maar 'al met al' trekt het me op dit ogenblik niet zo eigenlijk.
Misschien gaat er dan ook eindelijk eens iets van die één meter veertig buikomvang af van me....

ik ga hiero altijd naar een kantine op een verlaten camping, die is om 23.00 dicht dat komt me goed uit omdat ik mijn welverdiende nachtrust nodig heb. In deze kroeg is geen balle te doen, daarom noem ik het ook zombie treffen. Niemand zegt iets fatsoenlijks en er zitten alleen maar een paar ouwe ongewassen boeren en bouwvakkers half bezopen aan de bar. Ik hou daar wel van
...maar Frans...ik kan me herinerren dat jij het in het begin in je log altijd had over: "lekker douchen" na het trainen...en nu moet ik lezen dat je wel van ongewassen houdt
...

? Als je nu die bands besteld kun je beter het bovenste gedeeltes van je lift trainen. Volgens mij heb je in het bovenste gedeelte minder last van je blessures toch?