Fitness Seller

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

• Topic Starter Topic Starter
Bij ons is hetzelfde probleem. Voor een jaartje of 25 geleden (toen wij nog "Jung Und Schön" waren) hadden wij hier in ons dorpje 26 kroegen jjjjjjjaaaa 26 nu nog maar 6. Er is nergens meer wat te doen mede door de opkomst van de beertender hahahaha :D ik ga hiero altijd naar een kantine op een verlaten camping, die is om 23.00 dicht dat komt me goed uit omdat ik mijn welverdiende nachtrust nodig heb. In deze kroeg is geen balle te doen, daarom noem ik het ook zombie treffen. Niemand zegt iets fatsoenlijks en er zitten alleen maar een paar ouwe ongewassen boeren en bouwvakkers half bezopen aan de bar. Ik hou daar wel van;)
Hahaha, oké dan, hierin verschillen we dan behoorlijk. ;)
Daar zie ik het nut en de lol niet zo van in eigenlijk.
Ik ben meer voor goede muziek en gezelligheid, beetje flirten (;)) en gewoon een heel gezellige avond te hebben. :thumb:
'Vroeger' was je hier in Terneuzen dan aan het goede adres, maar tegenwoordig...
Er is schijnbaar weer één goede kroeg, maar daar ben ik nog maar één keer geweest, en toen was het niet druk op een donderdagavond.
Maar 'al met al' trekt het me op dit ogenblik niet zo eigenlijk.
Misschien gaat er dan ook eindelijk eens iets van die één meter veertig buikomvang af van me.... :o

Bij ons is hetzelfde probleem. Voor een jaartje of 25 geleden (toen wij nog "Jung Und Schön" waren) hadden wij hier in ons dorpje 26 kroegen jjjjjjjaaaa 26 nu nog maar 6. Er is nergens meer wat te doen mede door de opkomst van de beertender hahahaha :D ik ga hiero altijd naar een kantine op een verlaten camping, die is om 23.00 dicht dat komt me goed uit omdat ik mijn welverdiende nachtrust nodig heb. In deze kroeg is geen balle te doen, daarom noem ik het ook zombie treffen. Niemand zegt iets fatsoenlijks en er zitten alleen maar een paar ouwe ongewassen boeren en bouwvakkers half bezopen aan de bar. Ik hou daar wel van;)

:eek:...maar Frans...ik kan me herinerren dat jij het in het begin in je log altijd had over: "lekker douchen" na het trainen...en nu moet ik lezen dat je wel van ongewassen houdt ???...;)

:laugh::laugh: stinkend naar koeiestront en opgedroogd zweet krijg ik het ook niet warm van:eyebrow:;)

Trouwens John haal de paraplu maar alvast uit de kast er is een noodweer onderweg naar jullie.:snorkel:

goed gepressed weer big guy
door dat filmpie ben ik er achter gekomen dat mijn one hand db row wel wat weg heeft van een kroc row - alleen deze gasten staan wat hoger , dat is het verschil

Trouwens John haal de paraplu maar alvast uit de kast er is een noodweer onderweg naar jullie.:snorkel:
Dat is gebleken ja, maar gelukkig geen noodweer hoor. ;)

goed gepressed weer big guy
door dat filmpie ben ik er achter gekomen dat mijn one hand db row wel wat weg heeft van een kroc row - alleen deze gasten staan wat hoger , dat is het verschil
Tnx. Ove. :thumb:
Tsja de Kroc rows...
Dat zijn eigenlijk gewoon: "Big time cheatin' ultra short ROM dumbbell rows" natuurlijk. ;)
Zonder straps wel een grip trainertje natuurlijk.
Jim Wendler heeft er zijn grip 'problemen' en Deadlift zwaktes mee opgelost volgens eigen zeggen. :thumb:

Laatst bewerkt:
Squats 'n Deads.

Squats,
10x20
5x47,5
5x57,5
3x70
5x87,5
3x100
5x112,5 (zaten er nog wel een paar in)

Deadlifts,
5x127,5
3x145
3x162,5 (zaten er ook nog wel wat in)

Nog even wat Power cleans, High pulls, en Snatches gedaan met Nick zijn 50kg, maar ik vond het wel genoeg voor vandaag.
Morgen de zware bankdrukdag, dus... ;)

Squats gingen zo goed, dat ik er helemaal geen erg in had dat ik eigenlijk altijd last van mijn knie heb!!! :thumb:
Geen kniebanden of niks gebruikt, want ik had helemaal niets in de gaten.
De focus was goed! :D
De Deadlift ben ik heel blij mee.
Ik heb me zelfs aan een kleine rep-out gewaagd! :D
Jaja, ik weet het....
Het zijn matige gewichtjes, en ze staan niet in verhouding tot mijn bankdrukken enzo, maar het is een begin.
Het kniebuigen en deadliften heb ik op zo'n 60% gepakt, en zal ik hopelijk op het gemakje kunnen verhogen tot ik gewoon op 100% in verhouding met mijn bankdrukken zit (zoiets bijvoorbeeld: KB-220/BD-180/DL-300 ik zoek even naar een: "droom maar verder smilie"...) :D

nice man!!! ik hoop dat het goed blijft gaan zodat je weer lekker alles kunt doen :)

Ziet er goed uit Hummer, komt vast goed met die squat en deadlift!

nice man!!! ik hoop dat het goed blijft gaan zodat je weer lekker alles kunt doen :)
Bedankt voor je enthousiasme Cor! :thumb:
Hartverwarmend.

Ja, het gaat lekker man!
Wat een openbaring dat ik gewoon vergeten was dat mijn knie altijd pijn deed! :D
Hopelijk blijft het zo.
Sinds ik mijn koolhydraten sterk heb vermindert voel ik me veel beter dan voorheen, en lijkt het wel of al mijn 'klachten' verminderd zijn. :dunno:

fijn man . dat je zo lekker blessurevrij kunt trainen

Big time cheatin' ultra short ROM dumbbell rows - hier ga ik eens mee aan de gang thx

Hopelijk blijft het zo.
Sinds ik mijn koolhydraten sterk heb vermindert voel ik me veel beter dan voorheen, en lijkt het wel of al mijn 'klachten' verminderd zijn. :dunno:

dat is wel vreemd, want je zou juist andersom verwachten...
nouja beter toch :)

ik merk als ik weinig carbs eet altijd wel dat ik veel helderder denk... maar misschien komt dat omdat er ook een flink deel van m'n carbs vloeibaar binnenkomt normaal :D

Heb precies hetzelfde met men carbs, snap er ook niks aan maar vind het wel best

dat is wel vreemd, want je zou juist andersom verwachten...
nouja beter toch :)

ik merk als ik weinig carbs eet altijd wel dat ik veel helderder denk... maar misschien komt dat omdat er ook een flink deel van m'n carbs vloeibaar binnenkomt normaal :D
Zeker beter, en het valt me gelukkig ook niet zo zwaar.
Vanmiddag na de training wel redelijk wat brood gegeten, maar dat wordt wel even verwerkt als je getraint heb denk ik.
En vanmiddag ook een paar biertjes op bij de manege...
Gelukkig smaaktehet niet! :D

Heb precies hetzelfde met men carbs, snap er ook niks aan maar vind het wel best
Zeker. :thumb:
Je zou denken dat je minder energie hebt, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Bij jou, bij m'n vrouw, bij mij, da's geen toeval meer.
Al lijkt zo'n keto dieet me wel moordend... ;)

fijn man . dat je zo lekker blessurevrij kunt trainen

Big time cheatin' ultra short ROM dumbbell rows - hier ga ik eens mee aan de gang thx
Thanks Ove. :thumb:
Succes met je rows man! ;)

misschien komt het omdat 'low carb' eten voor ons ook gelijk staat aan 'gezond eten' :D

Squats,
10x20
5x47,5
5x57,5
3x70
5x87,5
3x100
5x112,5 (zaten er nog wel een paar in)

Deadlifts,
5x127,5
3x145
3x162,5 (zaten er ook nog wel wat in)

potverdomme, ouwe het ga goed nie:clap:? Als je nu die bands besteld kun je beter het bovenste gedeeltes van je lift trainen. Volgens mij heb je in het bovenste gedeelte minder last van je blessures toch?

potverdomme, ouwe het ga goed nie:clap:? Als je nu die bands besteld kun je beter het bovenste gedeeltes van je lift trainen. Volgens mij heb je in het bovenste gedeelte minder last van je blessures toch?
Vandaag voelde ik niks tijdens de training! :thumb:
Na de training wel 'iets', maar niets verontrustends.
Ik hoop zo dat het zo blijft. :engel:
Zou dat nou kunnen komen door mijn "koolhydraat beperkt dieet" en supps..? :dunno:

Het is heel gek, maar mijn vrouw had tijdens haar menstruatie ook altijd hee veel last van hoofd en buik pijn.
Maar sinds ze koolhydraat arm eet, heeft ze daar ook helemaal geen last van gehad.
Ik kan het niet verklaren, ik kan het alleen maar aanrdaen geloof ik.
Maar mijn vrouw doet het wel heel streng, ik heb een iets lossere teugel.
Ik heb vandaag voor ijn training een banaan en een fruitsapje genomen met whey bijvoorbeeld.
Dat mag volgens haar niet, maare.... :who:

Het is heel gek, maar mijn vrouw had tijdens haar menstruatie ook altijd hee veel last van hoofd en buik pijn.
Maar sinds ze koolhydraat arm eet, heeft ze daar ook helemaal geen last van gehad.
Ik kan het niet verklaren, ik kan het alleen maar aanrdaen geloof ik.
Maar mijn vrouw doet het wel heel streng, ik heb een iets lossere teugel.
Ik heb vandaag voor ijn training een banaan en een fruitsapje genomen met whey bijvoorbeeld.
Dat mag volgens haar niet, maare.... :who:

Ik zweer iedere dag op een shake met 5 rauwe eieren 2 bananen 2 eetlepels havermout 2 kiwi's en 2 scheppen Weight-Gainer tjacka en ik ben er weer klklklklkklklkaaaar voor:D

Terug
Naar boven