XXL Nutrition

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

Netjes man !

Fat Dumbbell Row? Waar heb je dat gevonden?

• Topic Starter Topic Starter
Kijkend naar je avatar vraag ik me toch af of beide heren wel een broek aan hebben.
Dat ze elkaar lief vinden is wel duidelijk, lekker buikie tegen buikie.

Kijkend naar je avatar vraag ik me toch af of beide heren wel een broek aan hebben.
Dat ze elkaar lief vinden is wel duidelijk, lekker buikie tegen buikie.
Waarom denk je dat ik die avatar gekozen heb..? :rolleyes:
Ik ben ook "a lover, not a fighter" :p

Ik ben oud/jong genoeg om me dat nog te herinneren Ove. ;)

[Link niet meer beschikbaar] :thumb:

[Link niet meer beschikbaar] :thumb:

Raw intensity...wat een (gemuteerde) freaks...ik vind het altijd wel leuk om te zien...alles is groot "daarginds aan de overkant"...de auto's, de menu's in de restaurants, de gewichten, de spieren enz.;)

Wendler's 5/3/1, nog steeds op schema.

Bench presses,
12x20
5x62,5
5x80
3x95
3x127,5
3x135
3x142,5

Military presses,
3x70
3x72,5
3x77,5

Dat was genoeg voor dit moment op de (warme!) dag. ;)

Bankdrukken ging lekker, binnen 20 minuten klaar geloof ik.
De 127,5 was weer even "schrikken"... :o
De 135 ging mooi op tempo! :thumb:
De 3x142,5 was goed op tempo, en ging gewoon lekker. :thumb:

De Military presses gingen met niks, al is het wel weer even wennen omdat ik die al zo lang niet had gedaan de afgelopen maanden.
Maar ja, wat had ik behalve BD wel veel gedaan de afgelopen maanden..? :rolleyes:
Bij de set van 3x77,5 had ik nog wel wat reps over, maar ik ga me (nog) niet wagen aan een rep-out omdat ik natuurlijk 3 weken 5/3/1 in één week stamp nu. :D

Waardevolle training geweest.
Ik had 'm bijna overgeslagen om te gaan feesten in de stad na de gewonnen wedstrijd van het NL 11-tal... :o
Nu blijf ik braaf thuis. :engel:

Ik wil jouw bench!

Het gaat gelukkig weer de goede kant :)...ik verheug me voor je...volhouden!
(Zolang je maar niet meer gaat drukken dan mij op de raw bankdrukwedstrijd, hé) ;)

Hahaha, ja dat snap ik. :thumb:
Maar dat komt vanzelf wel hoor.
Waarom probeer je niet eens wat 5/3/1 cycles voor je Bank?
Dan heb je een mooi startpunt voor je verdere trainingen, en hoef je niet zomaar wat doelloos aan te klooien. ;)

Het gaat gelukkig weer de goede kant :)...ik verheug me voor je...volhouden!
(Zolang je maar niet meer gaat drukken dan mij op de raw bankdrukwedstrijd, hé) ;)
Dat zou wat zijn éh Huggy. ;)
Als ik dan een plasje zou moeten doen, zou je wel een plaatsje doorchuiven denk ik. :D
Maar dat zal niet gebeuren, hoe frustrerend het ook is voor mij...
Jij, Badal, Niels, en hoe heet die andere, en weetikwienogmeer allemaal drukken allemaal veel meer dan mij, dus een plaatsje bij de eerste 5 zit er niet eens bij helaas...
Maar goed, een wedstrijd tegen mezelf moet ik me voorhouden! :rolleyes:

Bench presses,
12x20
5x62,5
5x80
3x95
3x127,5
3x135
3x142,5

Military presses,
3x70
3x72,5
3x77,5

Dat was genoeg voor dit moment op de (warme!) dag. ;)

Bankdrukken ging lekker, binnen 20 minuten klaar geloof ik.
De 127,5 was weer even "schrikken"... :o
De 135 ging mooi op tempo! :thumb:
De 3x142,5 was goed op tempo, en ging gewoon lekker. :thumb:

De Military presses gingen met niks, al is het wel weer even wennen omdat ik die al zo lang niet had gedaan de afgelopen maanden.
Maar ja, wat had ik behalve BD wel veel gedaan de afgelopen maanden..? :rolleyes:
Bij de set van 3x77,5 had ik nog wel wat reps over, maar ik ga me (nog) niet wagen aan een rep-out omdat ik natuurlijk 3 weken 5/3/1 in één week stamp nu. :D

Waardevolle training geweest.
Ik had 'm bijna overgeslagen om te gaan feesten in de stad na de gewonnen wedstrijd van het NL 11-tal... :o
Nu blijf ik braaf thuis
. :engel:

Kijk een karaktermens daar hou ik wel van;) Ik bbbbbbbbbbbennnn wwwwellll effffffffe gewwwwwwweeest hikhik :klink:skol

nette training trouwens ouwe:bow:

Hahaha Frans is natuurlijk wel even geweest! :thumb:
Nou ja, jij hebt misschien een leuke kroeg waar je geregeld komt, en het 'altijd' gezellig is.
Hier bij ons is het op dit moment 'huilen met de pet op' wat dat betreft.
Er was bij ons 'op de markt' zelfs live muziek, maa voor het daar tijd voor was regende het als de neten, dus dat was ook niet zo aantrekkelijk meer.
Normaal gezien zoek ik dan een lekker plekje op een terras en komen 'de bekenden' vanzelf wel langs.
Ach, nou ben ik weer goed uitgerust, ik moet vandaag nog Squats en Deadlifts doen weet je. ;)
Ze zullen niet indrukwekkend zijn, maar na zo lang die niet gedaan te hebben verdomd intensief voor mij... :o
Ik voel de Squats van de vorige keer nog in mijn benen... :o
En dat is op zo'n 60% va wa ik eigenlijk zou moeten doen...

Hahaha Frans is natuurlijk wel even geweest! :thumb:
Nou ja, jij hebt misschien een leuke kroeg waar je geregeld komt, en het 'altijd' gezellig is.
Hier bij ons is het op dit moment 'huilen met de pet op' wat dat betreft.
Er was bij ons 'op de markt' zelfs live muziek, maa voor het daar tijd voor was regende het als de neten, dus dat was ook niet zo aantrekkelijk meer.
Normaal gezien zoek ik dan een lekker plekje op een terras en komen 'de bekenden' vanzelf wel langs.
Ach, nou ben ik weer goed uitgerust, ik moet vandaag nog Squats en Deadlifts doen weet je. ;)
Ze zullen niet indrukwekkend zijn, maar na zo lang die niet gedaan te hebben verdomd intensief voor mij... :o
Ik voel de Squats van de vorige keer nog in mijn benen... :o
En dat is op zo'n 60% va wa ik eigenlijk zou moeten doen...

Bij ons is hetzelfde probleem. Voor een jaartje of 25 geleden (toen wij nog "Jung Und Schön" waren) hadden wij hier in ons dorpje 26 kroegen jjjjjjjaaaa 26 nu nog maar 6. Er is nergens meer wat te doen mede door de opkomst van de beertender hahahaha :D ik ga hiero altijd naar een kantine op een verlaten camping, die is om 23.00 dicht dat komt me goed uit omdat ik mijn welverdiende nachtrust nodig heb. In deze kroeg is geen balle te doen, daarom noem ik het ook zombie treffen. Niemand zegt iets fatsoenlijks en er zitten alleen maar een paar ouwe ongewassen boeren en bouwvakkers half bezopen aan de bar. Ik hou daar wel van;)

Terug
Naar boven