MuscleMeat

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zweer iedere dag op een shake met 5 rauwe eieren 2 bananen 2 eetlepels havermout 2 kiwi's en 2 scheppen Weight-Gainer tjacka en ik ben er weer klklklklkklklkaaaar voor:D
Weight gainer heb ik niet echt nodig, maar als ontbijt lijkt het me een lekker sjéékje. ;)

lekker die deadlift kerel ... die gaat je zeker helpen bij het squatten

3 weken Wendler 5/3/1 in één week is teveel gebleken...

In al mijn jeugdige overmoed heb ik deze week geprobeerd om 3 weken Bankdrukken en Schouderdrukken 5/3/1 in één week te proppen.
Dat is dus niet gelukt! ;)
Ik werd vanmorgen al net zo moe wakker als toen ik naar mijn bed ging gisteren.
Een symptoom van vermoeidheid.
Ik ga dus mijn nieuwste schema aanpassen. :D

Bankdrukken,
20x20
5x60
5x80
3x95
5x120
3x135
Fail op 150

De 20x20 ging lekker. :roflol:
De 60 ook, de 80 vond ik al zwaar, de 95 was heel zwaar, en de 120 leek wel 160 op dit moment...
Na de 120 gingen mijn ellebogen ook een beetje pijn doen.
De 135 was nog net te doen, terwijl die op dit moment van de training er uit moeten vliegen natuurlijk!
Mja, toen zonk de moed al wat in mijn schoenen natuurlijk...
De 150 deed direct na het uitpakken al een beetje pijn, en eigenlijk wasik op dit moment al mentaal verslagen... :o
Kansloos.

Ach, ik zie het maar weer als een les, en hoop één dezer dagen mijn verstand te krijgen. ;)

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

De eerste week weer Squats en Deadlifts hebben me natuurlijk ook wel wat extra vermoeid in vergelijking met de afgelopen tijd...

Ff een paar dagen rust en een warm bad doen wonderen.

In al mijn jeugdige overmoed heb ik deze week geprobeerd om 3 weken Bankdrukken en Schouderdrukken 5/3/1 in één week te proppen.

Bankdrukken,
20x20
5x60
5x80
3x95
5x120
3x135
Fail op 150

De 60 ook, de 80 vond ik al zwaar, de 95 was heel zwaar, en de 120 leek wel 160 op dit moment...
De 135 was nog net te doen, terwijl die op dit moment van de training er uit moeten vliegen natuurlijk!
De 150 deed direct na het uitpakken al een beetje pijn, en eigenlijk wasik op dit moment al mentaal verslagen... :o
Kansloos.

Ach, ik zie het maar weer als een les, en hoop één dezer dagen mijn verstand te krijgen. ;)

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

De eerste week weer Squats en Deadlifts hebben me natuurlijk ook wel wat extra vermoeid in vergelijking met de afgelopen tijd...

Ik denk dat de hittegolf toch een invloed heeft op ons ouwe. Ik voel me ook ooooo zo moe en lusteloos.
Ondanks je vermoeidheid toch nog een sterke training neergezet;)

Ff een paar dagen rust en een warm bad doen wonderen.
Tsja, ik had gehoopt het allemaal te halen wat ik geplanned had, en dan lekker een weekje rust te neen.
Maar het mocht niet zo zijn...
Even rusten, en een nieuw plan maken. ;)

Ik denk dat de hittegolf toch een invloed heeft op ons ouwe. Ik voel me ook ooooo zo moe en lusteloos.
Ondanks je vermoeidheid toch nog een sterke training neergezet;)
Ja, dat zou er ook mee te make kunnen hebben natuurlijk...
3x/week bankdrukken kan ik niet aan denk ik. ;)
Thanks anywayz Frans. :thumb:

Tsja, ik had gehoopt het allemaal te halen wat ik geplanned had, en dan lekker een weekje rust te neen.
Maar het mocht niet zo zijn...
Even rusten, en een nieuw plan maken. ;)

Ja, dat zou er ook mee te make kunnen hebben natuurlijk...
3x/week bankdrukken kan ik niet aan denk ik. ;)
Thanks anywayz Frans. :thumb:

3x p/week banken:eek: dat ken ik ook nie aan. 1 x per/week borst training werkt goed bij mij.:D

3x per week banken lijkt mij ook een beetje teveel van het goede. Ik denk dat 2x toch wel een beetje de grens is (tenzij je nog een jonge god bent misschien ;)).

Bankdrukken,
20x20
5x60
5x80
3x95
5x120
3x135
Fail op 150

Kansloos.

volgende keer dan maar wat minder ;)

Pas uit de "ziekenboeg"...en meteen weer capsones ;)
3x per week BD is voor ons "oudjes" inderdaad wat teveel van het goede...ik red tegenwoordig nog geen twee zware sessies per week...ik doe tegenwoordig 1x per week zwaar, en vervolgens een training op maximaal 70%. Dus dat ME/DE gebeuren waar je het over hebt lijkt me geen verkeerde keus te zijn. :)

volgende keer dan maar wat minder ;)
Yep. ;)
Pas uit de "ziekenboeg"...en meteen weer capsones ;)
3x per week BD is voor ons "oudjes" inderdaad wat teveel van het goede...ik red tegenwoordig nog geen twee zware sessies per week...ik doe tegenwoordig 1x per week zwaar, en vervolgens een training op maximaal 70%. Dus dat ME/DE gebeuren waar je het over hebt lijkt me geen verkeerde keus te zijn. :)
:roflol:
Jeugdige overmoed Huggy. ;)
Ooit leer ik het wel hoor! :D

Gianni Salomon.

Ik hoorde net dat Gianni is overleden...
Ongelofelijk, ik was echt geschokt toen ik het hoorde.
Gianni was een enorm fitte kerel, politie agent, lid van een arrestatieteam.
Altijd sporten, gezond leven, oud marinier, super fysiek, aardige vent.
Hij ging een eind fietsen, en heeft er het leven bij gelaten...
Hij was nog maar 50 jaar oud/jong...
Mijn oma zei altijd: "als het je tijd is, ga je..."
Je zou het soms nog gaan geloven.

Ik hoorde net dat Gianni is overleden...
Ongelofelijk, ik was echt geschokt toen ik het hoorde.
Gianni was een enorm fitte kerel, politie agent, lid van een arrestatieteam.
Altijd sporten, gezond leven, oud marinier, super fysiek, aardige vent.
Hij ging een eind fietsen, en heeft er het leven bij gelaten...
Hij was nog maar 50 jaar oud/jong...
Mijn oma zei altijd: "als het je tijd is, ga je..."
Je zou het soms nog gaan geloven.

:( Gecondoleerd.
Maar wie is Gianni precies (sorry voor mijn onwetendheid)?
En inderdaad "als het je tijd, dan ga je...er is een tijd van "baren" en er is een tijd van "sterven"...voor alles is er een vastgestelde tijd...aldus het boek Prediker uit de Bijbel (sorry, de "priester" kwam effies in me op) ;)

Laatst bewerkt:
Gianni is een (ver) familielid van me.
Als kleine jongen hoorde ik al verhalen over hem, hij zat toendertijd bij de mariniers.
Dat meekte altijd al indruk.
"Sommigen" noemden hem wel eens "de ultieme marinier" ;)
Na een tijd instructeur bij de mariniers te zijn geweest is hij bij de politie gegaan.
Zodoende kwam ik hem ook wel eens tegen. ;)
Ik zag 'm nog wel eens op een feestje enzo, of als er wat te doen was.
Hij zat de laatste tijd in een arrestatieteam, dus hij kon best leuke dingen vertellen.
Maar wat zo schokkend is, is dat hij zo'n beetje de meest fitte 50'er is die ik kende.
Altijd sporten, gezond leven, je kent dat wel.
Hij dronk ook wel eens wat, en ging wel eens lekker uit eten enzo, het was niet zo'n extreme freak ofzo.
Maar dat zo'n fitte vent dan ineens dood door een hartaanval van zijn fiets valt (want dat is er gebeurd geloof ik) is nauwelijks te bevatten.
Het is zonde, hij zou in aug. 51 geworden zijn geloof ik.
Misschien was hij gewoon "op"..?
Hij heeft nogal wat gevergd ook van zijn lichaam denk ik, in al die jaren aktieve dienst enzo.
Zonde.

Gianni is een (ver) familielid van me.
Als kleine jongen hoorde ik al verhalen over hem, hij zat toendertijd bij de mariniers.
Dat meekte altijd al indruk.
"Sommigen" noemden hem wel eens "de ultieme marinier" ;)
Na een tijd instructeur bij de mariniers te zijn geweest is hij bij de politie gegaan.
Zodoende kwam ik hem ook wel eens tegen. ;)
Ik zag 'm nog wel eens op een feestje enzo, of als er wat te doen was.
Hij zat de laatste tijd in een arrestatieteam, dus hij kon best leuke dingen vertellen.
Maar wat zo schokkend is, is dat hij zo'n beetje de meest fitte 50'er is die ik kende.
Altijd sporten, gezond leven, je kent dat wel.
Hij dronk ook wel eens wat, en ging wel eens lekker uit eten enzo, het was niet zo'n extreme freak ofzo.
Maar dat zo'n fitte vent dan ineens dood door een hartaanval van zijn fiets valt (want dat is er gebeurd geloof ik) is nauwelijks te bevatten.
Het is zonde, hij zou in aug. 51 geworden zijn geloof ik.
Misschien was hij gewoon "op"..?
Hij heeft nogal wat gevergd ook van zijn lichaam denk ik, in al die jaren aktieve dienst enzo.
Zonde.

Ik kan me inderdaad voorstellen dat dan de schrik er goed inzit...zo zie je maar...overal waar "TE" voorstaat is niet goed, behalve dan TEvreden ;)
Wellicht dat het warme weer hem ook fataal geworden is, je hebt dan soms van die "sport freaks" die dan desondanks niet een tandje terug kunnen zetten? Hoe dan ook...het blijft natuurlijk triest.
Sterkte voor zijn nabestaanden.

Terug
Naar boven