- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
ik ookQua gewicht valt het nog wel mee, maar ik zwel altijd nogal op van veel bier.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ookQua gewicht valt het nog wel mee, maar ik zwel altijd nogal op van veel bier.

Military press:
20x20
12x30
8x50
5x70
3x80
1x90
3x80
3x70
5x60
15x30
20x30 neck press + 20x30 MP
Viel me flink tegen eigenlijk, en mijn schouders deden behoorlijk pijn na afloop.
Ik heb bewust niet helemaal uitgedrukt, maar net voor strekken van de armen de halter terug laten zakken.
Het zakken doe ik eigenlijk wat diep, want ik raak bijna mijn borst.
Ik vind het heel zwaar om de halter al hoger tegen te houden eigenlijk.
Ik heb vanaf de 70, naar de 80, 90, 80, 70, 60 heel weing rust genomen tussen de sets, alleen even de schijven regelen, en verder.
Nog wat dips geprobeerd...
Wat Side laterals gedaan.
Wat aan een Chin bar gehangen...
Zo net na mijn werkweek is het meestal niet veel, maar nu voelde het allemaal wel héél zwaar...
Ach, morgen beter!![]()
Thanks.Mooie MP ouwe. Hoe ver heb je de handen dan uit elkaar omdat je je borst bijna raakt. Ik heb ze ongeveer 50 cm uit elkaar en heb dan de stang bijna op kinhoogte.
I know, maar het is net of ik dan de oefening niet afmaak.locken van je armen is toch niet goed hum
ik hou ze altijd een beetje gebogen

Dat valt op het moment wel mee gelukkig.prima, zolang het zonder pijntjes lukt is het al heel wat![]()

Er was sprake van enige 'schommelende' beweging want er stonden twee deuren tegen elkaar open.Sterke MP. En heb je alleen gehangen aan die chinbar of was er ook sprake van beweging?![]()

Maar ik kan niet één nette herhaling maken... 
Nou, voor je schouderspieren is het niet nodig om de bovenarmen lager dan 45 graden te laten zakken, en ook niet hoger dan 45 graden te gaan.Mooie MP idd. Alhoewel hij tov je bank wel wat tegenvalt.
Is toch de bedoeling dat je de halter tot op je borst laat zakken? Althans ik leg hem bij elke rep 'dood' op de borst.

Hahaha, thanks Rob!

Ja, ik denk niet dat ik er last van heb, en het warmt inderdaad lekker op.netjes hoordenk dat die lichte sets geen verspilling van kracht zijn, eerder een broodnodige warmingup voor jou.
Thanks master.

Het zou wat zijn!Nette box squats ook. Je gaat nog lekker allround worden zo![]()

Man, ik heb een mega lowerbody!

Bedankt, het is voor mi zeker geen slechte training.