Sterkste man van Nederland 2010 Hoofddorp.
Goed op tijd weg gereden 's morgens, en ondanks het oponthoud door een auto ongeluk onderweg, mooi op tijd aangekomen in Hoofddorp.
De auto lekker illegaal geparkeerd net naast het wedstrijdterrein omdat ik vastgezet werd door andere auto's.
Gelukkig geen boete gekregen.
Ik had mijn tel.Nr. nog op de auto van Jan Wagenaar achtergelaten omdat ik die helemaal klem had gezet.

Maar ja, die zou naar alle waarschijnlijkheid wel langer blijven dan mij.
Bijna direct na aankomst kwam Huggy ook al aangelopen met zijn twee zoons, en hebben we het eerste gedeelte samen gekeken vanachter de deelnemerstent.
Dankzij Huggy heb ik Peter Baltus eens ontmoet (wat een beer!)
Ik herken die gasten altijd zo slecht in het echt...

Dat zal mijn leeftijd wel zijn...

Daar staand had ik Frans/Pouwerpaxck en CorPaul al gespot nadat ik ze gebeld had, maar niet kon bereiken omdat zij wel een plaatsje op de tribune hadden.
Na een biertje op het terras snel weer terug gegaan, en van een iets andere plaats samen met Huggy weer een onderdeel bekeken.
Toen toch maar richting de tribune gegaan omdat er na dat onderdeel een hoop mensen hun plaats afstonden.

Daar dan CorPaul en Frans eens in het echt ontmoet.
Aardige gasten!

Toen stond ineens Mc Chick voor mijn neus, leuk!
Ook een aardige gast!

Gijs bij wijze van felicitatie even de hand geschut na zijn super prestatie op de Hercules hold.
Hyped zag ik op een afstandje staan, en heb ik later nog ontmoet bij een Burger King langs de weg waar ik even een beetje aan het aansterken was.

Chreis enikweetnietmeerwienogallemaal gezien, en Afwaz, eeuh Fawaz heeft nog even bij ons gezeten tijdens de laatste onderdelen.
Een heel geslaagde dag wat mij betreft, en iedereen die ik ontmoet heb bleken aardige gasten.
Dat is me wel opgevallen tijdens mijn bezoeken aan diverse wedstrijden op krachtsportgebied, dat het eigenlijk allemaal aardige mensen zijn.
De goed georganiseerde prijsuitreiking nog even gezien.
Toen Huggy uit het oog verloren...

Met Frans ging ik nog een biertje drinken, maar die moeten we maar tegoed houden denk ik.

Daarna maar gelijk met mijn vrouw en haar dochter richting huis gegaan, want die liepen daar ook al heel die middag zonder dat er verder iets te doen was...
Dat was iets minder eigenlijk.
Dat het buitenom de wedstrijd zo'n dooie boel was daar.
In de Burger King wisten ze niet eens dat er "iets" was die dag!!!

Heel die tent werd leeggevreten door al die vreetzakken daar.
Nogmaals, een geslaagde dag gehad samen met Nick.
En leuk "jullie" ontmoet te hebben jongens.