AndroidHealthClinic

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

Enne operatie gelukt, patiënt dood? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Nope!
I'm still alive! ;)

• #1.384
ik heb maar één vinger om te typen, en een onstilbare honger, dus ik ben wat kort van stof. :)

ik heb maar één vinger om te typen, en een onstilbare honger, dus ik ben wat kort van stof. :)

O.K. maatje, begrijp het...doe maar lekker rustig aan...we horen wel wat meer van je als je alle vingers weer ter beschikking hebt :)
Overigens heb ik vrijwel altijd last van een onstilbare honger, geen reden om kort van stof te zijn, hoor ;)

• #1.386
hahaha.
ik heb al van alles wat los en vast zit gevreten, en net wat pizza's besteld bij mijn schat!
ik was vanmorgen best wat gewicht kwijt, dus beschou het maar als een junk dag/refeed!

• #1.387
zeer de moeite waard!

[Link niet meer beschikbaar]

• #1.389
Laatst bewerkt:
  • #1.390
Dr.Bench heeft me aangeraden minstens een week rust te nemen met mijn arm.
Damn, dat komt slecht uit... :headbang:

Dr.Bench heeft me aangeraden minstens een week rust te nemen met mijn arm.
Damn, dat komt slecht uit... :headbang:

Een weekje rust kan geen kwaad, maar het komt je nu niet uit i.v.m. de voorbereiding op de wedstrijd in Geldrop lijkt me, toch?
Zie het zo...ik was ook voor de rawwedstrijd nog op vakantie geweest - en jij overigens ook - hebben we daardoor slechter gepresteerd? ;)

• #1.392
nee, we waren fantastisch! :D

• #1.394
I hope so!

Ik kwam onderstaande tekst tegen in het log van Nick...

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent." - Arnold Schwarzenegger

;)

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Weet je waar de schoen wringt...wij zijn "ongelovigen"
Want ik geloof er niet in dat ik ooit 250kg raw kan bankdrukken...terwijl als ik er maar 100% van overtuigd zou zijn, het zeker weten zou lukken ;)

Ik heb die filmpjes van Ryan Kennely als eens vaker gezien...
Het blijven onmenselijke gewichten wat die vent drukt :eek:
Alhoewel die ruim 20 reps met 140kg zijn niet echt full rom reps...

Je kunt overigens heel goed zien dat hij het gewicht onder het borstbeen laat zakken (bellybenchpress) en in een zogenaamde J-curve drukt.

Zijn record vind ik nogal twijfelachtig...die "vanger" rechts leek wel mee te helpen...slechts één scheidsrechter met een heleboel mensen erom heen...zoiets zou bij de IPF niet mogelijk zijn, maar de "pret" is er niet minder om ;)

Ik zou heel blij zijn als ik de helft van zijn record (488kg) op het EK zou weten te drukken :o

• #1.397
Wie weet man..? ;)

• #1.399
hahaha man!
je geloof wordt steeds sterker de laatste tijd.
ik heb alle vertrouwen in je hoor.

Terug
Naar boven