AndroidHealthClinic

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

Sterke training! wel jammer dat je weer wat last van je schouder hebt :(...hoop dat je nog flink wat progressie kunt boeken zonder al te veel last van je schouders/ellebogen...helemaal zonder pijntjes zal wel niet lukken, zolang je maar heel blijft. Het zou mooi zijn als je in Geldrop inderdaad die 160 zou pakken! :) En dan op het NK in april 2011 voor de 175kg raw gaan...of ben je van plan om het tegen die tijd in shirt te proberen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Sterke training! wel jammer dat je weer wat last van je schouder hebt :(...hoop dat je nog flink wat progressie kunt boeken zonder al te veel last van je schouders/ellebogen...helemaal zonder pijntjes zal wel niet lukken, zolang je maar heel blijft. Het zou mooi zijn als je in Geldrop inderdaad die 160 zou pakken! :) En dan op het NK in april 2011 voor de 175kg raw gaan...of ben je van plan om het tegen die tijd in shirt te proberen?

Weet je wat het is René.
In shirt trainen moet je toch wel met wat meer mensen zijn dan alleen, of met zijn tweeën.
En ik ben vaak alleen, en anders met Nick er bij.
Dan is er ook nog wel eens een buurjongen bij, maar toch...
Nu hoef je natuurlijk niet zo heel vaak en veel in shirt te trainen, maar eigenlijk zouden we hier in Terneuzen ook een clubje serieuze mensen moeten hebben.
Nick heeft wat mensen op zijn werk die ook wel wat bezig zijn, misschien wordt dat nog wel eens wat.
En dan smane met Art kunnen we er misschien wel wat van maken. ;)

Maar ik zou in shirt toch wel graag een 300+ kilo's drukken, en moet dan ook een betere bank hebben, dus eerst even sparen. :D

Haha lekkere billen man!:D
van je dochter?;)

GVD dit zijn toch perfecte billen man.
Elke dag een minuutje naar deze billen staren en je hebt geen nakuur meer nodig:D

aargggghhhh, om iedere keer weer na zulk soort van schoons te kijken weet ik altijd al weer opnieuw zeker dat ik geen homo ben

als dat je dochter is word ik graag je schoonzoon!

• #1.348
Haha lekkere billen man!:D
van je dochter?;)
Nee, niet van mijn dochter. ;)
Het zou nog al wat zijn als ik zo'n foto van mijn dochter hier zou plaatsen... :rolleyes:

GVD dit zijn toch perfecte billen man.
Elke dag een minuutje naar deze billen staren en je hebt geen nakuur meer nodig:D
Stel je voor dat je er elke dag een keer aan mag knabbelen dan. :D

aargggghhhh, om iedere keer weer na zulk soort van schoons te kijken weet ik altijd al weer opnieuw zeker dat ik geen homo ben
Het is een beetje verontrustend dat je daar zo onzeker over bent Frans... :roflol:
:jk: Brother, I know what you're saying! ;)

als dat je dochter is word ik graag je schoonzoon!
Dat zal best, maar een player van 150kg in de familie is wel het laatste dat we kunnen gebruiken! ;)

:roflol: 1 is genoeg bedoel je zeker!

• #1.350
Je snapt 'm. ;) (al weeg ik nog "maar" 147kg sinds ik soja melk drink ipv echte melk) :D

• #1.352
Al een hele dag stram en stijf... Ligt waarschijnlijk aan het weer ofzo... Klote reumatische klachten altijd.

Bankdrukken,

2x20x20
10x40
5x90
3x140
Hier dacht ik 110kg op de halter te hebben... Zwaar! Ik had bijna "alles" op Marktplaats gezet! :mad:
5x140Behoorlijk veel pijn aan mijn linker elleboog weer... Beter maar stoppen... :mad:
10x70

Smaldrukken,
2x20x50
Elleboog protesteert nu ook... :mad:

De handdoek in de ring gegooid.
Eerst weer even "herstellen" :rolleyes:
Eind v.d. week wordt ik geopereerd aan mijn onderarm, dus zal ik wel verplicht zijn rust te nemen na vrijdag. ;)

Een pijnlijke, klote training eigenlijk, maar door die 5x140 toch nog een redelijk gevoel aan overgehouden. :thumb:

Laatst bewerkt:
Aardige misrekening:p. Maar wel goed, met 5 x 140.

• #1.354
Aardige misrekening:p. Maar wel goed, met 5 x 140.

Ja, dat viel me niet tegen.
Zo zie je maar wat het voor verschil kan maken.
De eerste set met 140 zag ik het echt niet meer zitten, zo zwaar!
Maar toen ik wist dat het 140 was, drukte ik hem mooi met een wedstrijdpauze voor de eerste rep, en de rest mooi rustig gedrukt.
Ik denk dat wanneer mijn elleboog niet zo zat te klieren, ik hem nog wel enkele herhalingen had gekunt.

Wederom net gedrukt!

Bankdrukken,

2x20x20
10x40
5x90
3x140Hier dacht ik 110kg op de halter te hebben... Zwaar! Ik had bijna "alles" op Marktplaats gezet! :mad:
5x140Behoorlijk veel pijn aan mijn linker elleboog weer... Beter maar stoppen... :mad:
10x70

Smaldrukken,
2x20x50Elleboog protesteert nu ook... :mad:

De handdoek in de ring gegooid.
Eerst weer even "herstellen" :rolleyes:
Eind v.d. week wordt ik geopereerd aan mijn onderarm, dus zal ik wel verplicht zijn rust te nemen na vrijdag. ;)

Een pijnlijke, klote training eigenlijk, maar door die 5x140 toch nog een redelijk gevoel aan overgehouden. :thumb:

5x140kg :eek:
Dat is toch wel behoorlijk sterk hoor!
Jammer dat je wel regelmatig last heb van je elleboog/schouder.
Als je heel weet te blijven - wat de grootste prioriteit zou moeten hebben - zie ik je nog wel aardig progressie boeken! :)

Suc6 met de operatie, hoop dat je er niet te veel hinder van zult ondervinden!

maybe more reps, less weights? :p

Damn fine piece o'ass! :D

Sterkte met het herstel, kerel!

Terug
Naar boven