MuscleMeat

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Ik ben mooi zonder te trainen. ;)

ben je zondag ook in hellevoetsluis?

• #1.685
Bankdrukken:
6x3x110

Buik

Hammer curl:
3x15x18

Neck harness:
3x12x20

Lying neck curls:
12x20
10x20
8x20

Dumbbell wrist curl:
3x10x14

Reverse curl:
3x10x30

Neck harness.. Cool!

• #1.688
Hahaha, ja zeker. ;)
Maar het gaat niet lekker Hugz...
De WU en de eerste 3 sets waren bijzonder ongemakkelijk.
De laatste 3 sets BD waren lekker op snelheid en minder pijnlijk. :thumb:
Maar het is niet naar mijn zin.
Ik maak even geen plannen meer.

Als alles zo'n pijn doet.. misschien net zoals dave tate gaan trainen?

Die traint als een bodybuilder, die squat niet meer, die bencht niet meer, die deadlift niet meer.. die pompt voornamelijk op apparaten, en met dumbbells..

:eek: Die vent is net 42 jaar oud...was een levend "uithangbord" voor Westside & Co. En nu alleen nog maar "pompen"?
Wat een watje...tssssss.
Ik denk dat ik deze "world class powerlifting expert" maar eens wat tips ga geven hoe je ook als 40-plusser nog respectabele stats weet neer te zetten ;)

is je nek nog niet buff genoeg hum :P

Hahaha, ja zeker. ;)
Maar het gaat niet lekker Hugz...
De WU en de eerste 3 sets waren bijzonder ongemakkelijk.
De laatste 3 sets BD waren lekker op snelheid en minder pijnlijk. :thumb:
Maar het is niet naar mijn zin.
Ik maak even geen plannen meer.

Als je maar niet ook gaat "pompen"...verschrikkelijk ;).
Ik begrijp dat e.e.a. frustrerend werkt...de operatie aan je arm, pijntjes in je ellebogen en schouders, terwijl je net zo goed ging, want 150kg raw volgens IPF-rules is niet niks!

Moet er echt niet aan denken om me zo te moeten laten hangen als Tate & co. Brad Gillingham is 45 jaar oud en zet nog WR's neer bij het PL!

• #1.692
is je nek nog niet buff genoeg hum :P
Nee man, is gaaf. ;)
Als je maar niet ook gaat "pompen"...verschrikkelijk ;).
Ik begrijp dat e.e.a. frustrerend werkt...de operatie aan je arm, pijntjes in je ellebogen en schouders, terwijl je net zo goed ging, want 150kg raw volgens IPF-rules is niet niks!

Moet er echt niet aan denken om me zo te moeten laten hangen als Tate & co. Brad Gillingham is 45 jaar oud en zet nog WR's neer bij het PL!
Misschien moet ik het banken eerst maar eens een tijdje laten voor wat het is...
Eerst eens goed genezen.
Ik heb nu gelijk last van mijn schouder en mijn borstbeen, dus het zit nog niet goed.
Misschien een beetje meer schouderdrukken enzo. :dunno:

Nee man, is gaaf. ;)

Misschien moet ik het banken eerst maar eens een tijdje laten voor wat het is...
Eerst eens goed genezen.
Ik heb nu gelijk last van mijn schouder en mijn borstbeen, dus het zit nog niet goed.
Misschien een beetje meer schouderdrukken enzo. :dunno:

Is de ESM methode anders niet iets om eens te proberen?
"Energy Saving Method" waar je werkt met maximaal percentages van gemiddeld zo'n 60%? Dat betekend in jouw geval dan concreet setjes doen met zo'n 90kg.

"I recommend that you use the “energy saving method” (ESM--method) (see part 2 of this series for detailed information) for the bench press. Use only the minimal amount of energy or effort you need to complete each rep and set. With the percentages between 58 and 64 percent of your projected maximum bench press, there is no need to press the weight through the ceiling. Concentrate on perfect bench press technique".

http://www.deepsquatter.com/strength/archives/korte2.htm

En wellicht i.p.v. 3x per week (zoals in bovenstaande schema), 2x per week b.v. 3x5 met 90kg en dan heel rustig opbouwen tot b.v. 5x5, en als je dat lukt verhogen met 2.5/5kg? Mja...ik ben maar hardop aan het denken ;)

• #1.694
Ik ga het eens even lezen Hugz. :thumb:

Haha, ik log in.. en waar valt mijn oog direct op. :D

321.png

Beter goed rusten om daarna weer te knallen. Dan blijven aanmodderen en over een half jaar nog verder van huis te zijn.

• #1.698
Ja, gelijk heb je.
Beter ga ik alles vermijden waar ik last van mijn schouder mee krijg.

Eindelijk weer een training! Jammer dat ie niet echt lekker loopt.

Terug
Naar boven