Fitness Seller

Peanut's road to mm: In het land zonder benen is éénbeen koning

• Topic Starter Topic Starter
ok 205

mooi fysiek!
respect man!

Lijkt het je niets om wedstrijden bankdrukken te gaan doen? Heb je wel goede aanleg voor, je bent ook nog aardig jong toch?

Volgens mij wil ik niet weten waar je allemaal aan zit maar... Net fysiek man damn, flinke schouders etc :D

Potverdomme man niet normaal die foto hehe

Lijkt het je niets om wedstrijden bankdrukken te gaan doen? Heb je wel goede aanleg voor, je bent ook nog aardig jong toch?

Haha dit :p
En pas 18 xD
Verder wel echt een heel net fysiek ! En echt flinke krachtstats

Potverdomme man niet normaal die foto hehe
Thanks. Leuk berichtjes doet me deugd

Volgens mij wil ik niet weten waar je allemaal aan zit maar
Valt wel mee :D

Toen ik die 4x155 kg voor je filmde vond ik die set behoorlijk ziek, en nu al in zo'n kort tijdsbestek 4x160 kg. Daaaymn. Don't know, mijn gevoel voor die prestatie is een combinatie van respect en '****ing nice', maar ook vooral van bizar en absurd lol :p

Toen ik die 4x155 kg voor je filmde vond ik die set behoorlijk ziek, en nu al in zo'n kort tijdsbestek 4x160 kg. Daaaymn. Don't know, mijn gevoel voor die prestatie is een combinatie van respect en '****ing nice', maar ook vooral van bizar en absurd lol :p
smiley-bloos.png

Haha wordt er nog gelogd :p

Je kan best af en toe tussendoor gaan trainen, hou ik je vriendin gewoon gezelschap ;) ;)

Samen zullen we alles delen
;););)

Hij is bij mij, in Limburg. Wordt heerlijk beziggehouden hoor, meer dan genoeg, je bent een beetje overbodig :kiss:

XX A

Terug
Naar boven