Fitness Seller

Peptides log: cjc1295 (Mod GRF 1-29) + ghrp

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hey Jay het gaat ferm vooruit zo te zien!
Ik lees veel op forum van DAT daar raden ze aan Postwo te zetten ik meen gelezen te hebben dat jij prewo zet, geeft dit veel verschil naar gh secretion? of is dit veschil niet echt groot. Zit ook zo te denken dat als je postwo moet zetten je dus na je training met zetten dan een 30 min wachten en dan pas shake met dextro.
Ben benieuw naar je ervaring en uitleg.

Hey Jay het gaat ferm vooruit zo te zien!
Ik lees veel op forum van DAT daar raden ze aan Postwo te zetten ik meen gelezen te hebben dat jij prewo zet, geeft dit veel verschil naar gh secretion? of is dit veschil niet echt groot. Zit ook zo te denken dat als je postwo moet zetten je dus na je training met zetten dan een 30 min wachten en dan pas shake met dextro.
Ben benieuw naar je ervaring en uitleg.

Ik zet het niet echt pre workout. Ik zet gewoon 3 keer per dag en toevallig vaak voor een maaltijd die ik voor de training nuttig. Postworkout zou goed zijn, maar dan moet je pure eiwitten nemen en de meeste whey shakes zit wel carbs in. Ik heb geen idee of dat erg is eerlijk gezegd....zal het DAT eens moeten vragen :)

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 22:06 ----------

Ik ben vandaag weer wezen prikken voor mijn igf-1 waarde en ben eeeeerg benieuwd!

Ik heb ook nog een ander nieuwtje. Mijn vriendin heeft al jaren last van een lage ijzergehalte en moet dan weer ijzerpillen slikken om het boven de 7 te krijgen. Ze heeft die pillen al heel lang niet geslikt aangezien je er verstopt van gaat zitten dus we dachten dat het wel weer 6 komma nog wat zou zijn en hij was precies 8,0 :D
Ik denk niet dat dat toeval is !

Hoe gaat het Jaytjuh?

Ik heb me de aanhechting van onderarmen-bovenarmen overbelast dus ga nu effe paar weekjes rustig aan doen. Sowieso 1 week niet trainen, maar de dag erna ga ik 4 dagen naar Barcelona.
Ik ga vanaf vandaag weer 4 weken op trt 100mg test en daarna weer kuur erin knallen.

Ik hoop dinsdag mijn igf-1 bloeduitslag te hebben en in te scannen !

Ik heb me de aanhechting van onderarmen-bovenarmen overbelast dus ga nu effe paar weekjes rustig aan doen. Sowieso 1 week niet trainen, maar de dag erna ga ik 4 dagen naar Barcelona.
Ik ga vanaf vandaag weer 4 weken op trt 100mg test en daarna weer kuur erin knallen.

Ik hoop dinsdag mijn igf-1 bloeduitslag te hebben en in te scannen !

Meen je niet, daar loop ik dus nu ook al een paar weken mee.

ben benieuwd naar de bloeduitslagen!

4 week trt?
Haha
Waarom niet gewoon doorknallen dan?

Wat een teleurstelling! Mijn igf-1 is momenteel 348 ng/ml :(
We kunnen er dus vanuit gaan dat je igf-1 waarde binnen 2 weken stabiel is wanneer je deze peptides gebruikt.

Ik ga als het goed is 7 juli dit doen:
3 x per dag: 100mcg mod grf(1-29) +++ 200mcg ipamorelin

Met ipa schijn je minder vocht vast te houden, geen prolactine en geen cortisol extra aan te maken. Zelfs niet bij 2x de verzadigingsdosering van 100mcg. Ik zal het sowieso even melden als ik hiermee begin en na 2 weken weer bloed laten trekken......ik wil toch wel over de 500 ng/ml komen!

Untitled-1.jpg

Is het proberen waard! toch nog ferm niveau van igf he

Is het proberen waard! toch nog ferm niveau van igf he

Sowieso beter dan 210 idd. Ik vind het alleen wel raar dat de stijging zo snel is, maar dat deze ook vrij snel stopt. Met groeihormoon heeft men het altijd over dat het 2 maanden duurt voordat je igf-1 stijgt (hoewel ik hier nooit bloedtesten van gezien heb).

oei mijn Ipa is nu al binnen!
Ik zet mijn vriendin vanaf vanavond meteen op 100mcg mod + 200mcg ipa aangezien zij het vocht erg vervelend vindt. Ik zelf wacht tot ik woensdagavond terug ben aangezien ik nog wat ghrp2 reconstituteert heb staan

Hey Jay, mooie topic maar wat zijn de kosten van zo'n kuur per week gemiddeld.
Succes

hoe gaat het met ghrp? je schiet hem half uur voor je meals toch en dit 2 tot 3 keer per dag? is de eetlust werkelijk zo groot met ghrp

ga er ook mee beginnen samen met hgh en aas. ben eens benieuwd

zelfde als jay
100mcg mod grf-1 3 x p/d
100mcg ghrp6 3 x p/d
daarnaast heb ik nog geno liggen en green.. geno neem ik op 3-4iu en green op 8 iu

Vandaag begonnen met 3 keer per dag 100mcg mod grf129 + 200mcg ipamorelin. Ik doe over 2 weekjes effe een bloedtest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven