magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Korte training zo te zien. Maar toch mooi in verhouding met de vorige rug training. Waarom heb je bij de vorige toch nog dips gedaan op het einde, voor je triceps?
Hoed het even een tijdje aan, ik zou als ik jou was toch even -300/500 kcal onder onderhoud gaan zitten. Mocht dat niet werken, rustig afbouwen.
Gewoon even doorzetten, wat is één week nu?
Bodybuilding is een life-time project.

goeie eerste post, gigantische wisselingen in gewicht.
ik ben net als jou ook een beetje voorzichtig met de activiteitsfactor. ik train 5x in de week en stiekem voetbal ik daarnaast ook nog 1x (ik ben keeper) en soms een zondagje 30-45min hardlopen terwijl ik een activiteitsfactor hanteer van 1,5.
Dit voornamelijk omdat ik een kantoorbaan heb.
Ik vind cutten te langzaam (ik heb totaaaaal geen geduld) terwijl ik 500kcal onder mijn onderhoud zit en ik betrap me erop dat het soms zelfs 600/700 eronder is.
Ik twijfel soms of dit niet zelfs averechts werkt en dat je daarom niet afvalt en misschien zelfs weer wat aankomt.
Dit heb jij wellicht ook met je 1850 kcal.
zoals Magnetron zegt hoor je te kijken over lange periodes en hoef je geen reed te merken in 1 a 2 weken.
We zullen beiden moeten leren geduldig te zijn
succes weer verder
Mis toch echt jouw benen trainingen man. Don't be that guy...
Waarom ga je niet voor een full-body schema, misschien wel wat makkelijker voor jou ivm met de tijd.

Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Barbell Row 5x5
Pushups 3 x Failure
Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pullups 3 x Failure
Even een tijdje niet gelogd, wel getraind?
voor de assistance hoef je in principe niks te doen. Dit is voldoende.
Is denk ik wel ideaal voor jou qua tijd etc. Gewoon progressief overladen op iedere oefening.