- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Smaakte ook prima.

tja, gewoon veel vreten, vooral ijs...Hoe krijg je zo'n uitschieter voor elkaar?Wel lekker op z'n tijd!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smaakte ook prima.

tja, gewoon veel vreten, vooral ijs...Hoe krijg je zo'n uitschieter voor elkaar?Wel lekker op z'n tijd!

Probeer eens een zakje walnoten van 300 gram... 2100 kcal en zo wegHoe krijg je zo'n uitschieter voor elkaar?Wel lekker op z'n tijd!

Bezoekje fastfood restaurant gaat ook hard..of een pak donuts..Probeer eens een zakje walnoten van 300 gram... 2100 kcal en zo weg![]()
Vandaag maar niet...Probeer eens een zakje walnoten van 300 gram... 2100 kcal en zo weg![]()
compenseren heet dat, of niet @Skatermarvin? 
Dat werkt beiden heel goed...Bezoekje fastfood restaurant gaat ook hard..of een pak donuts..
Dat zou mij alleen maar kilo's kosten....Bezoekje fastfood restaurant gaat ook hard..of een pak donuts..
en noten zijn lekkerder!
vind ik 
Dat zou mij alleen maar kilo's kosten....en noten zijn lekkerder!
vind ik
![]()

Dat zou mij alleen maar kilo's kosten....en noten zijn lekkerder!
vind ik
![]()

Soms hoeft 't niet lang te zijn, om lekker te zijn...![]()
.Idd, lekker kort en niet te zwaar. Gewoon even tussendoor. Morgen weer echt trainen.Soms hoeft 't niet lang te zijn, om lekker te zijn...![]()
Ik vind een half uur abs anders aardig lang.
Nevermind zit ook schouder bij zie ik nu pas.

Idd, lekker kort en niet te zwaar. Gewoon even tussendoor. Morgen weer echt trainen.
![]()

Ik krijg deze reclame zo te zien in jouw topic...vond 'm wel grappig qua timing
![]()

Beste pecs!Ik krijg deze reclame zo te zien in jouw topic...vond 'm wel grappig qua timing
![]()

Daar ben ik nu nog steeds goed in.. pak donuts en B&J verorber ik zo in een half uurtjeBezoekje fastfood restaurant gaat ook hard..of een pak donuts