XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Ook je buffer tegen van alles is een stuk beter met goede basisconditie en gezond leefpatroon.
Vooral dit.
Vervelend bericht van je oog Rookie. Maar hoe dan ook ga je er positief mee om. Je knalt in ieder geval lekker door met je trainingen en die Verkade overdosis is ook insane! :D
Ach ja, ben alweer een dag verder en heb gelukkig een vrolijk karakter. Lekker knallen met de training en daarna buiten samen met de vrouw in ons tuinhuisje aan de koffie en chocolade. :D

Rook , Rook, Rook...wat een naar bericht weer :( Ik dacht ook even; Traint ie nou zo zwaar door, terwijl er een probleem is met z'n oog, maar dat is blijkbaar geen probleem. Heeft dus niets met druk en die "lekkages" te maken...Gelukkig was je alweer vervelend grappig :p

ECHWEL!!!

Die chocolade mag je best in een aantal dagen wegtikken hoor. Ik hoorde laatst iemand...noem geen namen...die er 2 per dag eet. Dus je hebt voor maar 10 dagen voorraad :D

• #2.803
Rook , Rook, Rook...wat een naar bericht weer :( Ik dacht ook even; Traint ie nou zo zwaar door, terwijl er een probleem is met z'n oog, maar dat is blijkbaar geen probleem.
Klopt, is geen probleem omdat de lekkages komen door de ziekte van Coats, niet door de druk erop.
Gelukkig was je alweer vervelend grappig :p
Gelukkig is het woord niet, mijn vrouw wordt er af en toe een beetje moe van. :)
OFNIEDAN! :D
Die chocolade mag je best in een aantal dagen wegtikken hoor. Ik hoorde laatst iemand...noem geen namen...die er 2 per dag eet. Dus je hebt voor maar 10 dagen voorraad :D
Euh, bedoel je @Skatermarvin? Volgens mij eet hij er 2 per week en niet 2 per dag. :)

• #2.809
Chocolade is toch eiwit? :rolleyes:

:D

Jeetje nou die repen verdien je zeker na al die nare testuitslagen:(
Je bent een ijzersterke, zowel fysiek als mentaal! Best wel cool om te lezen, hoe snel jij je er weer overheen zet!:hedbang:

• #2.812
Jeetje nou die repen verdien je zeker na al die nare testuitslagen:(
Je bent een ijzersterke, zowel fysiek als mentaal! Best wel cool om te lezen, hoe snel jij je er weer overheen zet!:hedbang:
Ik heb geen keus, het leven gaat door. Ik kies voor de positieve energie. Vanavond lekker 54 gram pure chocolade gehad na het eten. drool:

Thanks Marvin. Wil niet zeggen dat ik af en toe geen zwakke momenten heb maar ik herpak me gelukkig altijd razendsnel en heb een wil van ijzer.

home-improvement-superstores-iron-will-small-53720.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven