Fitness Seller

RaceRookies road to succes :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hey Rook, is je zicht wel wat beter? Je verwachtte volgens mij begin deze week dat het wat beter zou zijn toch? Enniehoe...succes morgen mate! :thumb:
 
Hey Rook, is je zicht wel wat beter? Je verwachtte volgens mij begin deze week dat het wat beter zou zijn toch? Enniehoe...succes morgen mate! :thumb:
Ik zie nog niet echt een verbetering, misschien een heel klein beetje beter? Afwachten maar.
Bedankt kerel. :)
 
Ik zie nog niet echt een verbetering, misschien een heel klein beetje beter? Afwachten maar.
Bedankt kerel. :)
Heb het wel even opgezocht, Coates, en werd daar niet vrolijk van. Gelukkig weten ze wat het is en houden ze je goed in de gaten zodat de progressie zoveel mogelijk voorkomen wordt. Pas maar op op de fiets dat je niet tegen een lantarenpaal knalt of zo, daar krijg je hoofdpijn van.
Met trainen gaat het wel lekker zo te zien, af en toe die rug even laten herstellen, dan komt dat ook wel goed :)
 
Ben wel benieuwd vandaag voor je....succes :thumbup:
 
Heb het wel even opgezocht, Coates, en werd daar niet vrolijk van. Gelukkig weten ze wat het is en houden ze je goed in de gaten zodat de progressie zoveel mogelijk voorkomen wordt. Pas maar op op de fiets dat je niet tegen een lantarenpaal knalt of zo, daar krijg je hoofdpijn van.
Met trainen gaat het wel lekker zo te zien, af en toe die rug even laten herstellen, dan komt dat ook wel goed :)
Ze zitten er boven op. Elke keer als het minder wordt dan krijgt dat oog er weer van langs. Zo veel mogelijk de voortgang van de ziekte stuiten is de enige behandelmethode.
Ben wel benieuwd vandaag voor je....succes :thumbup:
Net terug van de KNO. Ze tasten nog in het duister wat betreft de duizeligheid. De gehoortest was goed, heel goed zelfs. Beide oren over de 100% en rechts helemaal belachelijk goed.
Grappig voorval vanmorgen bij de arts: "Is er sprake van duizeligheid in de familie?" Ik zeg "nee, maar wel van slechthorendheid". Vraagt de arts daarop "...en u heeft daar geen last van?" pfffff.... :D Ik antwoord "nee beste man, de uitslag van de test ligt toch voor uw neus?" :rolleyes:
 
Training 24-07-2017 borst biceps triceps benen

BP
20x30kg
10x50kg
10x72,5kg
5x80kg
9x70kg
dropset 11x50kg
reps 65

Leg Extensions (staggered set met Chin Up) hold and squeez.
15x72kg
15x72kg
15x72kg
reps 45

Chin Up (staggered set met Leg Extensions)
9xBW+10kg
8xBW+10kg
7xBW+10kg
reps 24

Hamstring Curls (staggered set met Barbell Curls)
10x50kg
9x50kg
8x50kg
reps 27

Barbell Curls (staggered set met Hamstring Curls)
8x40kg
9x40kg
10x40kg
dropset 12x28kg
reps 39

Skull Over
20x28kg
15x28kg
12x28kg
reps 47

Tijd 51 minuten.

Cardio 25-07-2017
41km fietsen (woon/ziekenhuis/werk)
 
Wel fijn om te horen dat je oren in ieder geval 100% in orde zijn. Hoe nu verder?
Hoe bevallen de skullovers trouwens? :D
 
Wel fijn om te horen dat je oren in ieder geval 100% in orde zijn. Hoe nu verder?
Hoe bevallen de skullovers trouwens? :D
De oren werken in ieder geval. :D Skull Overs bevallen wel, gaat redelijk easy allemaal.
 
Ze zitten er boven op. Elke keer als het minder wordt dan krijgt dat oog er weer van langs. Zo veel mogelijk de voortgang van de ziekte stuiten is de enige behandelmethode.

Net terug van de KNO. Ze tasten nog in het duister wat betreft de duizeligheid. De gehoortest was goed, heel goed zelfs. Beide oren over de 100% en rechts helemaal belachelijk goed.
Grappig voorval vanmorgen bij de arts: "Is er sprake van duizeligheid in de familie?" Ik zeg "nee, maar wel van slechthorendheid". Vraagt de arts daarop "...en u heeft daar geen last van?" pfffff.... :D Ik antwoord "nee beste man, de uitslag van de test ligt toch voor uw neus?" :rolleyes:

Die KNO-er was dus totaal niet voorbereid....tjeeee zo gaat het vaak in het ziekenhuis...je bent ook daar een nummer...:o
 
Die KNO-er was dus totaal niet voorbereid....tjeeee zo gaat het vaak in het ziekenhuis...je bent ook daar een nummer...:o
Meest belachelijk is dat hij eerst zegt dat er niets aan de hand is met mijn gehoor, alles prima...:rolleyes: Korte termijn geheugen is een bitch... :D
 
Laatst bewerkt:
Meest belachelijk is dat hij eerst zegt dat er niet aan de hand is met mijn gehoor, alles prima...:rolleyes: Korte termijn geheugen is een bitch... :D
Ja, dat is een beetje jammer. Zeker voor een arts waar je toch je kostbare gezondheid in handen geeft.... :(
 
Ja, dat is een beetje jammer. Zeker voor een arts waar je toch je kostbare gezondheid in handen geeft.... :(

Die lui zitten ook in een sleur...dagelijks 10-20 klanten :p
 
Da's wel waar maar het geeft niet echt een betrokken gevoel.
Het zou nog zomaar kunnen dat zo'n arts op dat moment een lijstje met je afwerkt dat is bedacht om te zorgen dat ze niets missen of overslaan, wel een beetje suf natuurlijk dat ie dat zelf niet in de gaten heeft.

Blij om te horen dat je gehoor goed is en dat het daar iig niet aan ligt.

Lekkere BP op je BW.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven