Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zou kunnen, ik zat wel lange tijd ver onder mijn onderhoud. Ik heb vandaag ook een goede dag. Weinig tot geen last van duizeligheid.
Het zou er zomaar eens mee te maken kunnen hebben ... Mijn mannetje at ook lange tijd te weinig... toen hij meer ging eten viel hij juist ook weer meer af en voelde hij zich beter... Dus ik hoop dat dat voor jou ook zo zou zijn. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Het zou er zomaar eens mee te maken kunnen hebben ... Mijn mannetje at ook lange tijd te weinig... toen hij meer ging eten viel hij juist ook weer meer af en voelde hij zich beter... Dus ik hoop dat dat voor jou ook zo zou zijn. :)
We gaan het meemaken. Ik eet nu rond de 2800 kcal per dag en in het weekend nog iets meer.

Ken je de oefening spinal decompressions? Ik doe ze meestal na squatten/deadliften en vind het echt goed voelen voor de rug. Is basically gewoon aan een bar gaan hangen met benen omlaag zo lang mogelijk en je kan eventueel gewicht toevoegen.

• #2.886
Ken je de oefening spinal decompressions? Ik doe ze meestal na squatten/deadliften en vind het echt goed voelen voor de rug. Is basically gewoon aan een bar gaan hangen met benen omlaag zo lang mogelijk en je kan eventueel gewicht toevoegen.
Nee, ken het niet maar kan het volgende keer na de training wel een keer proberen.

Best een goed idee, of op een diprek en je benen naar beneden laten bungelen tot de rug ontspant.

Die ontspant inderdaad je rug(wervels) na een zware DL 3x 30sec blijven hangen tevens n goede griptreen
Daarna voorover buigen met gestrekte benen je handpalmen op de grond...lekker alles stretchen

• #2.890
  • #2.891
Die ontspant inderdaad je rug(wervels) na een zware DL 3x 30sec blijven hangen tevens n goede griptreen
Daarna voorover buigen met gestrekte benen je handpalmen op de grond...lekker alles stretchen
Neem ik ook mee. Vreemde is dat ik het meest last heb na het hardlopen.

strech je na het lopen?

Rugpijn na hardlopen is idd iets anders ;)

Dit doe ik ook. Ik ga gewoon in het half rack hangen, aan de pullup handvatten. Rekt de hele kolere-bende lekker op, maar dat kan ook met gewicht te maken hebben ;) Zeker ook goed voor je grip, schouders en wervels...

1 tip wel, houd geen gewicht tussen je benen los, want is bij mij eraf geflikkert op mijn enkels :roflol: domme idioot die ik ben

• #2.898
Nooit, ook nooit gedaan.
Hardloopschoenen versleten? Demping eruit?
volgens mij niet, maar zou natuurlijk aan vervanging toe kunnen zijn.
Rugpijn na hardlopen is idd iets anders ;)
houd wel lang aan.
Dit doe ik ook. Ik ga gewoon in het half rack hangen, aan de pullup handvatten. Rekt de hele kolere-bende lekker op, maar dat kan ook met gewicht te maken hebben ;) Zeker ook goed voor je grip, schouders en wervels...
ga het ook een keer doen.
1 tip wel, houd geen gewicht tussen je benen los, want is bij mij eraf geflikkert op mijn enkels :roflol: domme idioot die ik ben
:D

• #2.900
Over 2 uurtjes aan de bak. Borst, biceps, triceps en de benen krijgen er van langs, daarna even hangen aan de pullup bars om te kijken of ik wat verlichting kan krijgen voor mijn onderrug. En dan..... DAN!!! ....Cheatmeal!! Friet shoarma + knoflook saus! drool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven