XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker getraind in ieder geval.

Balen dat er geen duidelijkheid is over de duizeligheid.
Gekke is dat mijn man een paar jaar terug ook een soort duizelig aanvallen heeft gehad...flauwgevallen snachts in de badkamer en een hersenschudding opgelopen. Hij heeft nog een bijna 2 jaar met duizeligheden rondgelopen en allerlei onderzoeken ook gehad. Ook zo een onderzoek waarbij evenwichtsorgaan en duizeligheid geprobeerd werd op te wekken. Uiteindelijk niets uitgekomen en nu na 4 jaar nergens meer last van. Maar ook niets aangetoond dus... Best gek... maar wie weet trekt het bij jou ook wel gewoon weer weg?? Ik hoop het in ieder geval voor je.

Maar je gehoor is in ieder geval goed. Jammer wel dat je in een ziekenhuis zo een nummer bent.... En als ze het niet weten... dan is het al snel kastje-muur helaas.

Maar zijn korte termijn geheugen kan in ieder geval wel een opfrisser gebruiken. :D

jaren terug ook s nachts ziek geworden net als je man
ik had n lichte hersenschudding en heeft mij geholpen om te stoppen met roken...sindsdien nooit meer gerookt...

Je kan toch beter je partner wakker roepen om hulp dan 2wkn plat liggen....

jaren terug ook s nachts ziek geworden net als je man
ik had n lichte hersenschudding en heeft mij geholpen om te stoppen met roken...sindsdien nooit meer gerookt...

Je kan toch beter je partner wakker roepen om hulp dan 2wkn plat liggen....
Dat klopt... maar hij ging alleen maar even naar de wc.... :(
en roken en drinken heeft hij nooit gedaan. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.865
Het zou nog zomaar kunnen dat zo'n arts op dat moment een lijstje met je afwerkt dat is bedacht om te zorgen dat ze niets missen of overslaan, wel een beetje suf natuurlijk dat ie dat zelf niet in de gaten heeft.

Blij om te horen dat je gehoor goed is en dat het daar iig niet aan ligt.

Lekkere BP op je BW.
Het leek mij eerlijk gezegd een beetje op de autopilot te gaan het hele gesprek.
Thanks, mag nog wel iets meer op de BP.
Lekker getraind in ieder geval.

Balen dat er geen duidelijkheid is over de duizeligheid.
Gekke is dat mijn man een paar jaar terug ook een soort duizelig aanvallen heeft gehad...flauwgevallen snachts in de badkamer en een hersenschudding opgelopen. Hij heeft nog een bijna 2 jaar met duizeligheden rondgelopen en allerlei onderzoeken ook gehad. Ook zo een onderzoek waarbij evenwichtsorgaan en duizeligheid geprobeerd werd op te wekken. Uiteindelijk niets uitgekomen en nu na 4 jaar nergens meer last van. Maar ook niets aangetoond dus... Best gek... maar wie weet trekt het bij jou ook wel gewoon weer weg?? Ik hoop het in ieder geval voor je.

Maar je gehoor is in ieder geval goed. Jammer wel dat je in een ziekenhuis zo een nummer bent.... En als ze het niet weten... dan is het al snel kastje-muur helaas.

Maar zijn korte termijn geheugen kan in ieder geval wel een opfrisser gebruiken. :D
Training ging gisteren prima. Heb me vandaag en gisteren ook bijna niet duizelig gevoeld.
Vreemd hoor maar ik hoop dat het bij mij ook plotseling verdwijnt en wegblijft. Leuk is anders.
Moest eigenlijk net nog de was ophangen maar helemaal vergeten. Mijn vrouw zegt dat ik nu geen excuses meer heb nu blijkt dat mijn gehoor uitstekend is... :rolleyes: :D

Liefde is voor je vrouw de was ophangen.....wahaha

• #2.870
Training 26-07-2017 schouders rug

OHP strict
15x22kg
6x45kg
6x47,5kg
5x50kg
10x40kg
dropset 10x30kg
reps 52

Chin Up (staggered set met Side Laterals)
11xBW+10kg
9xBW+10kg
8xBW+10kg
reps 28

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
12x10kg
13x10kg
12x10kg
dropset 16x5kg
reps 53

BOR (staggered set met Face Pulls)
10x60kg hold and squeez!
10x60kg hold and squeez!
9x60kg hold and squeez!
reps 29

Face Pulls (staggered set met BOR)
11x40kg
9x40kg
9x40kg hold 2sec.!!
reps 29

DL nog steeds rugpijn dus easy....
15x70kg
14x90kg
7x110kg
reps 36

Het was een goede training, ik voelde me redelijk sterk. Precies binnen de 50 minuten ook nog (49:58) :)

Cardio 27-07-2017
36km fietsen (woon/werk)
De eerste 18km heb ik echt geknald! 45 minuten over 18km met tegenwind! Vanmiddag doe ik het wat rustiger aan:)

Sterke training weer hoor! Die weighted chins zijn ook niet mis zeg!:cheer:

Ik draai het altijd om met naar werk fietsen..beetje rustig aan heen en beuken terug..

• #2.872
Sterke training weer hoor! Die weighted chins zijn ook niet mis zeg!:cheer:

Ik draai het altijd om met naar werk fietsen..beetje rustig aan heen en beuken terug..
De Chins gingen wel lekker. Explosief naar boven en dan rustig naar beneden, dan voel ik het het beste.
's Morgens is het wat koeler met fietsen, vandaar...

Training 26-07-2017 schouders rug

OHP strict
15x22kg
6x45kg
6x47,5kg
5x50kg
10x40kg
dropset 10x30kg
reps 52

Chin Up (staggered set met Side Laterals)
11xBW+10kg
9xBW+10kg
8xBW+10kg
reps 28

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
12x10kg
13x10kg
12x10kg
dropset 16x5kg
reps 53

BOR (staggered set met Face Pulls)
10x60kg hold and squeez!
10x60kg hold and squeez!
9x60kg hold and squeez!
reps 29

Face Pulls (staggered set met BOR)
11x40kg
9x40kg
9x40kg hold 2sec.!!
reps 29

DL nog steeds rugpijn dus easy....
15x70kg
14x90kg
7x110kg
reps 36

Het was een goede training, ik voelde me redelijk sterk. Precies binnen de 50 minuten ook nog (49:58) :)

Cardio 27-07-2017
36km fietsen (woon/werk)
De eerste 18km heb ik echt geknald! 45 minuten over 18km met tegenwind! Vanmiddag doe ik het wat rustiger aan:)

Die chins inderdaad :bow2: #ChinGoals!

Lekker getrained weer. De rug is nog niet helemaal OK dus?

Toch sterke DL's hoor met rugpijn!
Ik merk van mezelf dat ik wat moeite heb met DL's ivm mijn lengte...

lekker getraind hoor!

Mijn man heeft zo nu en dan nog wel wat last van duizeligheid.... maar verre van de mate van toen.
Ik hoop dat het bij jou ook wat wegblijft.

Maar nu ik zo zit na te denken. Het is bij hem ook gekomen nadat hij 25 kg was afgevallen.... Dus mogelijk heeft het ook wat met gewicht en afvallen te maken...

• #2.879
lekker getraind hoor!

Mijn man heeft zo nu en dan nog wel wat last van duizeligheid.... maar verre van de mate van toen.
Ik hoop dat het bij jou ook wat wegblijft.

Maar nu ik zo zit na te denken. Het is bij hem ook gekomen nadat hij 25 kg was afgevallen.... Dus mogelijk heeft het ook wat met gewicht en afvallen te maken...
Zou kunnen, ik zat wel lange tijd ver onder mijn onderhoud. Ik heb vandaag ook een goede dag. Weinig tot geen last van duizeligheid.

opscheppen Rook :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven