Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.461
LOL

Ik weet niet of ik moet zeggen 'respect' of 'pas je een beetje op jezelf'. Ik kan het ook allebei zeggen natuurlijk :)
Ik zal oppassen. :)

Doe je nu ook geen sissy squats meer?
Nope. Nog steeds last van mijn rug en onderbuik (liesstreek) nu. Vooral 's morgens en als ik een tijd sta. Ik probeer stuk voor stuk oefeningen te cancelen om te kijken of het verbeterd. Volgende oefening die ik schrap is hardlopen voor een maand. Kijken wat er dan gebeurd. Kan natuurlijk ook de oorzaak zijn.

Gaat lekker hier met die gewichten. Strong

Zit je met een LB blessure?

Nee dus :roflol:

Ik bedoel dus gewoon doorbikkelen :cool: :D

• #3.470
Ik bedoel dus gewoon doorbikkelen :cool: :D
O.K. Opa snapt niet altijd al die nieuwerwetse emoticons. :D
Doorbikkelen idd. Volgens mij heb ik last van nierstenen of zoiets, het wordt maar niet beter en ik heb uitstralingspijn naar mijn onderbuik. Verder niet echt duidelijke symptomen maar de pijn is ook nog niet echt erg. Meer zeurderig.

Als je het uitschreeuwt van de pijn bij het plassen heb je echt last van nierstenen

Dat is wel kloten zeg. Sterkte ermee Rookie!

Gaat lekker hier Rookie! Trainingen zijn lekker op dreef en hardlopen ook.
Conditie is volgens mij best goed en jij lift iig niet als een natte krant :D

Wel balen van die uitstraling. Je pakt het in ieder geval wel goed aan door steeds iets uit te sluiten.
Hoop dat je erachter komt wat het veroorzaakt... of misschien inderdaad een koutje op de blaas?

Keep it up! Je blijft lekker gaan! :thumbup:

Oei, ziekte, success ermee,

• #3.478
Misschien een koudje op je blaas
Denk het niet, heb er nu al maanden last van.
Gaat lekker hier Rookie! Trainingen zijn lekker op dreef en hardlopen ook.
Conditie is volgens mij best goed en jij lift iig niet als een natte krant :D

Wel balen van die uitstraling. Je pakt het in ieder geval wel goed aan door steeds iets uit te sluiten.
Hoop dat je erachter komt wat het veroorzaakt... of misschien inderdaad een koutje op de blaas?

Keep it up! Je blijft lekker gaan! :thumbup:
Trainen gaat prima hoor. We gaan zien of het stoppen met hardlopen wat uitmaakt. Echt pijn doet het niet maar het voelt niet goed.
Voel me niet echt ziek hoor.
Dat is het!! Oh nee, toch niet... :D

• Like
Waarderingen: Inb4
Dat is inderdaad een slimme methode :)

:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven