AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.481
Ga ik doen.

Huisarts is met vakantie tot 6 nov. :rolleyes:
Het is niet zo erg dat ik de dagwaarneming wil bellen, maar 6 nov. is ook wel weer erg lang.
Kijk het vandaag nog even aan en anders bel ik morgen, ik ben dan toch vrij.

Laatst bewerkt:
Mmm, je hebt nog niet zelf uitgevogeld wat er mis is?

Denk het niet, heb er nu al maanden last van.

Trainen gaat prima hoor. We gaan zien of het stoppen met hardlopen wat uitmaakt. Echt pijn doet het niet maar het voelt niet goed.

Voel me niet echt ziek hoor.

Dat is het!! Oh nee, toch niet... :D
Dat idee kreeg ik een beetje doordat iedereen je beterschap wenste. Maar het is ivm met een operatie die nog moet gebeuren niet waar? Hoe lang doe je aan hardlopen? Alsnog beterschap gewenst! :D

• #3.487
Dat idee kreeg ik een beetje doordat iedereen je beterschap wenste. Maar het is ivm met een operatie die nog moet gebeuren niet waar? Hoe lang doe je aan hardlopen? Alsnog beterschap gewenst! :D
Geen operatie. Ik weet nog niet wat er aan de hand is. Ik hoop op niets ernstigs eigenlijk, durf niet zo goed naar de huisarts te gaan. Ik heb de afgelopen tijd wel genoeg psychische klappen gehad eigenlijk.
Hardlopen doe ik al jaren.

Ga naar de dokter man. Als het een urineweg infectie of zo iets is, dan helpen antibiotica snel. Als je je alleen hebt zitten opfokken dan is dat ook meteen duidelijk. Als verder onderzoek nodig is, dan kan dat gepland worden.

• #3.489
Ga naar de dokter man. Als het een urineweg infectie of zo iets is, dan helpen antibiotica snel. Als je je alleen hebt zitten opfokken dan is dat ook meteen duidelijk. Als verder onderzoek nodig is, dan kan dat gepland worden.
Afspraak om 14:50 uur vanmiddag.

Ben benieuwd man! Hopelijk valt t mee......zal duimen voor je

Wanneer is de echo?

• #3.497
Tja.
Zeker.
Hmmm.... dat is jammer.
Maar om positief te blijven.... een cliff-hanger is wel goed voor deze log. :P
ik verwacht weinig te zien op de echo. De huisarts gaf aan dat het zeer waarschijnlijk te maken heeft met een bekkenbodem probleem. Dus ook maar gelijk daar een afspraak maken.

Goed dat je meteen een afspraak gaat maken!
Hoop dat je snel terecht kan. Dan weet je misschien des te eerder wat.

Een hoop vervelende dingen gelezen in je logje zo de afgelopen weken. Tijdje terug met je oog en nu dit weer. Succes en sterkte Rook!

Balen man......hopelijk kom je er toch snel achter........

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven