- Waardering
- 34.342
Give it a try, mooie pr om het jaar mee af te sluiten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ja, of om mijn leven mee af te sluiten!Give it a try, mooie pr om het jaar mee af te sluiten?
Ik heb geen spotter hoor, behalve junior. 
idd, ik zit rond de 145 dus ver van de 160 of 190.
ik vind de berekening van Rook ook realistisch
73,8kg

Hahaha, ja, of om mijn leven mee af te sluiten!Ik heb geen spotter hoor, behalve junior.
![]()

Dat weet ik wel zeker...
Owja haha, ach in principe hoeft hij maar voor een paar kg mee te tillen mocht het nodig zijn!Hahaha, ja, of om mijn leven mee af te sluiten!Ik heb geen spotter hoor, behalve junior.
![]()
Vraag mijn vrouw en junior wel even samen to be sure... Ga het wel even proberen. Heb volgende week vrij.Owja haha, ach in principe hoeft hij maar voor een paar kg mee te tillen mocht het nodig zijn!
Ja,die zitten er aan. Heb er al een keer klem onder gezeten.

Doe het wel met spotter(s), is ook een beetje een psychologisch spelletje.
Doe het wel met spotter(s), is ook een beetje een psychologisch spelletje.
en geen klemmetjes om de stang, kan je altijd nog de gewichten eraf gooien als het niet lukt.
Als het lukt dan cutten naar 70kg, zoveel mogelijk kracht vasthouden en nog een keertje proberen.
Moet te doen zijn. Ik heb de meeste van mijn PR's ook gezet met cut-gewicht..Als het lukt dan cutten naar 70kg, zoveel mogelijk kracht vasthouden en nog een keertje proberen.
BP
10x50kg
7x82,5kg PR!Jaja mensen, eindelijk een fatsoenlijk aantal reps boven de 80kg.
![]()