Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goeie training,

ik blijf het raar vinden bij mezelf waarom ik totaal niet kan bench pressen, ik overheadpress meer als jou maar bench bij lange na geen 82,5 x 8. het is zelfs zo erg dat er tussen mijn bench en overheadpress maar iets van 10kg verschil zit..

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.122
goeie training,

ik blijf het raar vinden bij mezelf waarom ik totaal niet kan bench pressen, ik overheadpress meer als jou maar bench bij lange na geen 82,5 x 8. het is zelfs zo erg dat er tussen mijn bench en overheadpress maar iets van 10kg verschil zit..
10kg verschil tussen de OHP en BP is wel erg weinig. Lange armen? Doe je DB OHP of Barbell?

10kg verschil tussen de OHP en BP is wel erg weinig. Lange armen? Doe je DB OHP of Barbell?

ja is idd super weinig, jep erg lange armen. had het nu over beide presses met barbel. echter kan ik wel een 34x5kg incline dumbell press wat meestal iets zwaarder moet zijn als een barbel press, dus zou je denken dat er dan wel een 75-80kg x 5 bench in moet zitten maar ik denk dat ik misschien net (flat)70kgx5 haal. decline bench vind ik echter wel wat fijner dus ben daar de laatste tijd maar mee bezig, daar zit ik nu op 75kgx6. nog steeds erg slecht in vergelijking met mijn overheadpress en bodyweight als je het mij vraagt.

heb al veel verschillende technieken geprobeerd. triceps zijn erg sterk wat ook zou moeten helpen, kan bij de machine dip voor triceps de stack wel op max terwijl ik bij 90kg bw mischien net een normale bodyweight dip kon. als je dat vergelijkt met pullups, waarbij je de lattpuldown vaak lichter pakt dan je eigen bodyweight en ik pullups wel gewoon kan.

werkt behoorlijk demotiverend om te zien hoeveel moeite ik heb gedaan voor de bench, verschillende methodes en artikelen heb gelezen en toch eruit word gebencht door jongens die nog geen jaar trainen.

• #4.124
ja is idd super weinig, jep erg lange armen. had het nu over beide presses met barbel. echter kan ik wel een 34x5kg incline dumbell press wat meestal iets zwaarder moet zijn als een barbel press, dus zou je denken dat er dan wel een 75-80kg x 5 bench in moet zitten maar ik denk dat ik misschien net (flat)70kgx5 haal. decline bench vind ik echter wel wat fijner dus ben daar de laatste tijd maar mee bezig, daar zit ik nu op 75kgx6. nog steeds erg slecht in vergelijking met mijn overheadpress en bodyweight als je het mij vraagt.
Je zou kunnen proberen iets te variëren in je grip positie, misschien doet dat iets?
werkt behoorlijk demotiverend om te zien hoeveel moeite ik heb gedaan voor de bench, verschillende methodes en artikelen heb gelezen en toch eruit word gebencht door jongens die nog geen jaar trainen.
Dat houd je toch altijd... :o

Je zou kunnen proberen iets te variëren in je grip positie, misschien doet dat iets?

Dat houd je toch altijd... :o

jaa klopt, zo heb ik wel weer andere dingen waar ik beter in ben, qua grip en positie heb ik al wel veel geprobeerd, van powerlifitng style met een soort j barpath tot 'normale' vorm. krijg ook snel last van mijn rechter schouder ben barbel bench ook een reden om deze weer te vermijden, ik denk dat ik het lekker houd op decline bench en gewoon hier op probeer te groeien. closegrip ben ik ook netzo sterk/sterker dan een traditionele grip wat ook wel weer raar is. ben vroeger als 14 jarige ook nooit echt sterk geweest qua presses kon nauwelijks een pushup dus dat zal er ook wel mee te maken hebben

• #4.126
ben vroeger als 14 jarige ook nooit echt sterk geweest qua presses kon nauwelijks een pushup dus dat zal er ook wel mee te maken hebben
Tijdens het trainen komen de individuele zwaktes en krachten natuurlijk heel duidelijk naar boven. Ik ben ook niet zo'n bencher of OHP presser hoor. Lange armen, klein mannetje... Wel redelijk sterk in triceps en biceps.

Tijdens het trainen komen de individuele zwaktes en krachten natuurlijk heel duidelijk naar boven. Ik ben ook niet zo'n bencher of OHP presser hoor. Lange armen, klein mannetje... Wel redelijk sterk in triceps en biceps.

ja ik moet het denk ik gewoon van de benen,rug en triceps hebben. schouders niet erg sterk maar ze groeien wel makkelijk. wel vervelend die benen want ik heb smalle heupen erg lastig met broeken.

leuke foto van de kleine man haha!

• #4.129
Klaar in 62 minuten. Junior heeft weer mee getrained. :) Moest even een foto van z'n rug maken omdat zijn chin ups zo goed gaan. :cool:
tl4lAff8VSrgdCj66C6lw2JkeUBMry-zVcbgtPTTx1hg4Y4J2MYAcX-Uqj_W_FeBDKXupPg2fbiuCzu7PbU=w519-h922-no.jpg

:)

Cool! Ik zie al lijnen :D

Een paar klantjes erbij meneer Rook ...voor het eetgedrag van Junior :p

• #4.136
Idd.. :D kan geen kwaad...
ja in dat opzicht zeker perfect, nadeel van smalle heupen dikke benen is alleen dat de broek mij na 1 stap al om de knieen hangt als ik geen riem draag
Dat heb ik ook. Riem verplicht... Maar daarom wel een mooi silhouet. lekker smal onder, lekker breed boven, dan lijkt het nog wat... :D
Een paar klantjes erbij meneer Rook ...voor het eetgedrag van Junior :p
Paar meer zou geen overbodige luxe zijn, het was dit jaar niet echt goed wat dat betreft...
Jong geleerd.. oud gedaan!

Mooi om zo jong al te starten toch? Gaat ie zijn pa wel achterna :D
Dat weet je nooit. Ik dwing niets... Toch komt'ie af en toe naar boven om mee te trainen als hij z'n ouwe hoort puffen en hijgen. :D

Goed bezig, junior en senior! :thumb:

hoe oud is hij eigenlijk?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven