toenlytje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 718
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10kg verschil tussen de OHP en BP is wel erg weinig. Lange armen? Doe je DB OHP of Barbell?goeie training,
ik blijf het raar vinden bij mezelf waarom ik totaal niet kan bench pressen, ik overheadpress meer als jou maar bench bij lange na geen 82,5 x 8. het is zelfs zo erg dat er tussen mijn bench en overheadpress maar iets van 10kg verschil zit..
10kg verschil tussen de OHP en BP is wel erg weinig. Lange armen? Doe je DB OHP of Barbell?
Je zou kunnen proberen iets te variëren in je grip positie, misschien doet dat iets?ja is idd super weinig, jep erg lange armen. had het nu over beide presses met barbel. echter kan ik wel een 34x5kg incline dumbell press wat meestal iets zwaarder moet zijn als een barbel press, dus zou je denken dat er dan wel een 75-80kg x 5 bench in moet zitten maar ik denk dat ik misschien net (flat)70kgx5 haal. decline bench vind ik echter wel wat fijner dus ben daar de laatste tijd maar mee bezig, daar zit ik nu op 75kgx6. nog steeds erg slecht in vergelijking met mijn overheadpress en bodyweight als je het mij vraagt.
Dat houd je toch altijd...werkt behoorlijk demotiverend om te zien hoeveel moeite ik heb gedaan voor de bench, verschillende methodes en artikelen heb gelezen en toch eruit word gebencht door jongens die nog geen jaar trainen.

Je zou kunnen proberen iets te variëren in je grip positie, misschien doet dat iets?
Dat houd je toch altijd...![]()
Tijdens het trainen komen de individuele zwaktes en krachten natuurlijk heel duidelijk naar boven. Ik ben ook niet zo'n bencher of OHP presser hoor. Lange armen, klein mannetje... Wel redelijk sterk in triceps en biceps.ben vroeger als 14 jarige ook nooit echt sterk geweest qua presses kon nauwelijks een pushup dus dat zal er ook wel mee te maken hebben
Tijdens het trainen komen de individuele zwaktes en krachten natuurlijk heel duidelijk naar boven. Ik ben ook niet zo'n bencher of OHP presser hoor. Lange armen, klein mannetje... Wel redelijk sterk in triceps en biceps.
Smalle heupen, brede schouders. perfect toch?ja ik moet het denk ik gewoon van de benen,rug en triceps hebben. schouders niet erg sterk maar ze groeien wel makkelijk. wel vervelend die benen want ik heb smalle heupen erg lastig met broeken.

Ja, leuk toch?

Klaar in 62 minuten. Junior heeft weer mee getrained.Moest even een foto van z'n rug maken omdat zijn chin ups zo goed gaan.
![]()
![]()

Klopt, begin het ook al te zien aan zijn borst en schouders al is het minimaal. Eten doet hij nu ook veel meer.
Klopt, begin het ook al te zien aan zijn borst en schouders al is het minimaal. Eten doet hij nu ook veel meer.

Smalle heupen, brede schouders. perfect toch?
Ja, leuk toch?![]()
Jong geleerd.. oud gedaan!

Idd..
kan geen kwaad...Dat heb ik ook. Riem verplicht... Maar daarom wel een mooi silhouet. lekker smal onder, lekker breed boven, dan lijkt het nog wat...ja in dat opzicht zeker perfect, nadeel van smalle heupen dikke benen is alleen dat de broek mij na 1 stap al om de knieen hangt als ik geen riem draag

Paar meer zou geen overbodige luxe zijn, het was dit jaar niet echt goed wat dat betreft...Een paar klantjes erbij meneer Rook ...voor het eetgedrag van Junior![]()
Dat weet je nooit. Ik dwing niets... Toch komt'ie af en toe naar boven om mee te trainen als hij z'n ouwe hoort puffen en hijgen.Jong geleerd.. oud gedaan!
Mooi om zo jong al te starten toch? Gaat ie zijn pa wel achterna![]()

Thanks Neet!

Hij is 12.