MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.542
Als in.......hij wil niet samen met pa trainen??? Ben je te streng voor hem? ;):p
Nee hoor, ik ben niet zo streng.
De laatste paar keren zat hij meer op de iPad dan dat hij aan het trainen was waardoor hij hele lange pauzes hield, ik was zelf aan het trainen en liet hem maar gaan (ik kan niet alles tegelijk). Hij wil nu dat ik samen met hem op aparte dagen train. Ik coach dan en houd zijn rustpauzes bij. Afspraak is geen iPad of telefoon... :D

Laatst bewerkt:
Nee hoor, ik ben niet zo streng.
De laatste paar keren zat hij meer op de iPad dan dat hij aan het trainen was waardoor hij hele lange pauzes hielt, ik was zelf aan het trainen en liet hem maar gaan (ik kan niet alles tegelijk). Hij wil nu dat ik samen met hem op aparte dagen train. Ik coach dan en houd zijn rustpauzes bij. Afspraak is geen iPad of telefoon... :D

En daar kwam hij zelf mee? Dat is dan zeker wel positief!

• #4.546
Top, hopelijk houdt hij het lang vol en ziet hij het resultaat in de spiegel. Dat zal hem vast motiveren.
Laten we het hopen, niet verkeerd voor het bouwen van een goed en stevig karakter.
Hoe gaat het nu op school met hem?
Super, geen problemen meer, zelfs de hardnekkigste van het stel heeft zijn excuus aangeboden en is ook niet meer kwaad op mij. Hij kon het achteraf wel begrijpen. Dat is mooi toch? :)

Laten we het hopen, niet verkeerd voor het bouwen van een goed en stevig karakter.

Super, geen problemen meer, zelfs de hardnekkigste van het stel heeft zijn excuus aangeboden en is ook niet meer kwaad op mij. Hij kon het achteraf wel begrijpen. Dat is mooi toch? :)

Mooi hopelijk is dat gezeik op school nu voor altijd afgelopen!

Tja junior heeft nou eenmaal een drukke agenda :p

• #4.551
Verdomme! Eind van de middag drie keer een paniekaanval gehad. Geen enkele aanleiding. ???:mad: Ik had gehoopt dat het afgelopen was. :(
Helemaal gesloopt daarna...:(
Training ging net ook kut uiteraard! :mad::mad::mad::mad:

Ow ik dacht dat je het redelijk onder controle had....iets met je ogen?

Balen dat dat weer is gebeurd. Ik heb dacht ik vandaag of gisteren hier ergens gelezen dat je aanvoelde toch wel iets te weinig te eten, ik zou voorlopig gewoon lekker minimaal op onderhoud blijven zitten.

Das echt klote :(
Hoop dat je je snel wat beter voelt.

Als je last hebt gehad van paniekaanvallen kunnen ze soms in ene heel lang wegblijven en plots weer een paar keer terugkomen zonder dat je een reden hebt. Het kan gebeuren.. Probeer het los te laten .. het kan net zo snel weer weg zijn.
Sterkte :kiss:

dat is balen man ! wat steks ookal zei, ik zou even rustig op je voeding letten misschien krijg je hierdoor onbewuste stress, op onderhoud lijkt me een goed idee

dat is balen man ! wat steks ookal zei, ik zou even rustig op je voeding letten misschien krijg je hierdoor onbewuste stress, op onderhoud lijkt me een goed idee
He, vervelend weer. Maar sluit me hier wel bij aan, je bent al een fit dad, nog strakker willen worden trekt wel een zware wissel op je lichaam.

Balen Rookie hoop dat je dit afneemt voor je.

Klote Rook! Rustig aan en wat Neet zegt; je bent al erg fit. Zorg ook dat je gezond blijft kerel, tis een zware hobby voor je lichaam :thumb:

• #4.559
Ow ik dacht dat je het redelijk onder controle had....iets met je ogen?
Nee, niets met mijn ogen, die blijven redelijk stabiel nu. Zomaar uit het niets. :dunno:
Balen dat dat weer is gebeurd. Ik heb dacht ik vandaag of gisteren hier ergens gelezen dat je aanvoelde toch wel iets te weinig te eten, ik zou voorlopig gewoon lekker minimaal op onderhoud blijven zitten.
Ik heb ook gelijk mijn voeding omhoog gegooid naar 2800 kcal per dag. Kijken of dat helpt.
Das echt klote :(
Hoop dat je je snel wat beter voelt.

Als je last hebt gehad van paniekaanvallen kunnen ze soms in ene heel lang wegblijven en plots weer een paar keer terugkomen zonder dat je een reden hebt. Het kan gebeuren.. Probeer het los te laten .. het kan net zo snel weer weg zijn.
Sterkte :kiss:
Dank je Marina, ik hoop dat het snel weer weg is want ik word hier niet vrolijk van.
Aangepast en hopen dat dit het is.
He, vervelend weer. Maar sluit me hier wel bij aan, je bent al een fit dad, nog strakker willen worden trekt wel een zware wissel op je lichaam.
Ik moet me er bij neer leggen dat ik het maximale er uit heb gehaald denk ik. :dunno:
Balen Rookie hoop dat je dit afneemt voor je.
Dank je Ron. Ik hoop het ook.
Klote Rook! Rustig aan en wat Neet zegt; je bent al erg fit. Zorg ook dat je gezond blijft kerel, tis een zware hobby voor je lichaam :thumb:
Ik doe rustig aan (voor zover dat kan met het fietsen, hardlopen en trainen :D).

Allemaal bedankt voor de fijne berichtjes, ik heb zoals al gezegd de voeding omhoog gegooid naar 2800 kcal per dag. Kijken wat dat brengt. Dan maar geen sub 70kg meer, zit er niet meer in ben ik bang. Mijn lichaam doet daar niet meer aan mee. :(

Gisteren toch nog getrained:

Training 24-01-2018 borst, biceps, triceps, div.

BP
10x55kg
8x65kg
6x80kg
5x80kg
7x75kg
6x75kg
dropset 5x70kg
dropset 6x60kg
dropset 8x50kg

Chin Up Weighted
8xBW+10kg
8xBW+10kg
6xBW+10kg
dropset 8xBW

Skull Over
9x40kg
9x40kg
8x40kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg
dropset 9x33kg

Triceps Dip Weighted
12xBW+10kg
12xBW+10kg
13xBW+10kg
dropset 11xBW

Deadlift
10x80kg
5x100kg
4x110kg
4x120kg

Planking
3 min.

Leg Raises
15x
gestopt.. ..op, ben helemaal leeg :(

Tijd: 59 min.

Laatst bewerkt:
Hé Rook, ik ken je voor geschiedenis niet, is zeker balen man !
Maar heb je al tijdens die aanvallen geprobeerd je op je ademhaling te concentreren ?
Dat kan helpen om het onder controle te krijgen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven