XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.222
Training 09-04-2018 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x50kg
10x60kg
6x80kg
8x75kg
7x72,5kg
8x70kg

Chin Up Weighted
11xBW+10kg
8xBW+10kg
dropset 9xBW

Skull Over
12x40kg
9x40kg
dropset 8x28kg

Barbell Curl
12x40kg
10x40kg
dropset 12x28kg

Triceps Dips Weighted
14xBW+10kg
13xBW+10kg
dropset 16xBW

Hamstring Curl
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Quads
15x75kg Leg Extension
19xBW+20kg SissySquat
14x75kg Leg Extension

Tijd: 47 min.

• #5.223
Cardio 08-04-2018
12km hardlopen ~12km p/uur.

Cardio 10-04-2018

37km fietsen woon/werk

Die weighted chinups en dips zijn pittig man :haar:
Lekker weer voor fietsen vandaag.

• #5.225
  • #5.226
Voorlopig even het laatste dat ik log, mijn kop staat er niet echt meer naar. Kom wel weer terug als ik wat beter in mijn vel zit.
Trainen gaat wel gewoon door...

Training 11-04-2018 schouders, rug, div.

Seated Barbell OHP
10x30kg
10x40kg
10x45kg
7x50kg
10x45kg
DB OHP 10x20kg

Chin Up Wide Weighted
9xBW+10kg
8xBW+10kg
dropset 9xBW

Side Lateral Raises
12x10kg
12x10kg
12x10kg
dropset 10x7,5kg

DB Row (alternate, no rest)
10x25kg
10x25kg
10x25kg

Inverted Face Pull (horizontal to floor)
10xBW
10xBW
10xBW

Deadlift
10x80kg
8x100kg
5x120kg
2x135kg

Tijd: 48 min.

Cardio 12-04-2018
37km fietsen woon/werk

Ik hoop dat je snel weer goed in je vel zit man. Die trainingen met een vleugje twentse humor zijn wel fijn om te lezen. Plus dat iemand die net ietsje boven mijn nivo zit, weer een stimulans is om een schepje erop te doen :)

Hey Race,

Had eigenlijk al zo'n vermoeden dat er iets aan het handje was. Je postte ineens een stuk minder. Hopelijk voel je je snel weer beter! Blijf je nog wel trainen?

Sterkte man!

Hey Rook, hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit kerel. Jij bent voor mij nog steeds een inspiratie! :thumb:

Hate to see you go Buddy ....
Rust in je hoofd is toch wel alles wat telt lijkt me...
ik ga je missen Pal :( Sterkte...
kom je nog een keer terug?
Hoop ik wel.........;)

Je komt er wel weer bovenop man! Ff een weekje/twee weekjes rust van trainen kan ook goed voor je zijn. Sterkte en laat je niet kennen kerel, je bent voor velen een voorbeeld hoe fanatiek je altijd bent

• #5.232
Ik hoop dat je snel weer goed in je vel zit man. Die trainingen met een vleugje twentse humor zijn wel fijn om te lezen. Plus dat iemand die net ietsje boven mijn nivo zit, weer een stimulans is om een schepje erop te doen :)
Komt allemaal wel weer goed. Even een dipje qua oog en werkdruk.
Hey Race,

Had eigenlijk al zo'n vermoeden dat er iets aan het handje was. Je postte ineens een stuk minder. Hopelijk voel je je snel weer beter! Blijf je nog wel trainen?

Sterkte man!
Ja, ik was al even redelijk afwezig hier. Dank je Koppie. Trainen gaat uiteraard gewoon door en hardlopen ook.
Hey Rook, hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit kerel. Jij bent voor mij nog steeds een inspiratie! :thumb:
Thanks Ruud, alhoewel jijzelf ook al redelijk ver bent. Ook zeker een inspiratie voor velen.
Hate to see you go Buddy ....
Rust in je hoofd is toch wel alles wat telt lijkt me...
ik ga je missen Pal :( Sterkte...
kom je nog een keer terug?
Hoop ik wel.........;)
Ha Boss! Ik ga niet echt weg hoor, lees nog wel mee. Ik kom zeker weer terug met mijn logs.
Je komt er wel weer bovenop man! Ff een weekje/twee weekjes rust van trainen kan ook goed voor je zijn. Sterkte en laat je niet kennen kerel, je bent voor velen een voorbeeld hoe fanatiek je altijd bent
Rust van het trainen? Dacht het niet. :) Gewoon doorknallen OFNIEDAN!! Even de tijd nodig om het één en ander te verwerken.

Kop op hoor, even wat rust in het hoofd en dan hopelijk weer wat beter in je vel. Sterkte!

Voorlopig even het laatste dat ik log, mijn kop staat er niet echt meer naar. Kom wel weer terug als ik wat beter in mijn vel zit.
Trainen gaat wel gewoon door...
Hou je taai kerel! Weet niet wat er speelt, maar hoop dat je er snel weer bovenop bent:aai:

Sterkte @RaceRookie !
Eventjes rustig aan doen kan nooit kwaad, lees hier altijd met veel plezier mee (:

• #5.237
Kop op hoor, even wat rust in het hoofd en dan hopelijk weer wat beter in je vel. Sterkte!
Komt vast wel weer goed. Heeft even tijd nodig net zoals de vorige keer...
Ik voel me ook steeds beter nu dat ziekenhuisgedoe voorbij is...
Ziekenhuizen pfffff.... Zo genoeg van.
Hou je taai kerel! Weet niet wat er speelt, maar hoop dat je er snel weer bovenop bent:aai:
Thanks Marv. Houd me altijd taai. Gewoon heel druk op het werk en last van mijn oog weer (dus problemen met het kijken op de monitor tijdens werk), beeld wordt steeds minder. Probleem is vooral het accepteren en afleiding zoeken.
Sterkte @RaceRookie !
Eventjes rustig aan doen kan nooit kwaad, lees hier altijd met veel plezier mee (:
Thanks kerel. Komt vast wel weer goed.

Thanks Marv. Houd me altijd taai. Gewoon heel druk op het werk en last van mijn oog weer (dus problemen met het kijken op de monitor tijdens werk), beeld wordt steeds minder. Probleem is vooral het accepteren en afleiding zoeken.
Damn, dat is goed klote man!

Maar zover ik je hier ken ben je een zeer optimistische kerel, dus moet goed komen!:thumbs:

• #5.239
Damn, dat is goed klote man!

Maar zover ik je hier ken ben je een zeer optimistische kerel, dus moet goed komen!:thumbs:
Ach ja, het zuigt redelijk erg idd...
Blijf natuurlijk wel een optimistisch mannetje, Door het vertekende beeld in mijn rechteroog heb ik altijd een lachspiegel bij de hand. :roflol:

:kiss:

Hou je taai he!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven