MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.803
Gaat hard weer met die pullups zeg! Wat was de blessure eigenlijk? Want verder heb je toch wel normaal kunnen trainen de laatste maanden?
Ik had last van pijn vanaf mijn schouder tot in mijn biceps bij de pull up. Ik ben daarom een tijdje alleen nog maar chin ups gaan doen, dat ging nog wel.
Thanks. Was pittig maar wel leuk.
Ik draag altijd spandex en leder
Ik niet...

• #5.804
Mijn vrouw zou vandaag de singelloop in Enschede gaan lopen maar ze had een blessure, jammer van het inschrijfgeld dus ik heb’m maar gelopen met haar nummer en naam. :D
Was goed warm met veel zon dus lekker zweten. Redelijke tijd neergezet in de drukte. In het begin kon ik niet fatsoenlijk inhalen vanwege de drukte maar later kon ik weer wat tijd goedmaken. Totaal was 8km. Tijd was 41:07, kan beter... was gelukkig wel de snelste van haar groep (haar werkgever had betaald).

Petra in actie! :D
E9424B7A-55DD-44E2-909D-7EB62851DFA5.jpeg

Je doet vaker aan hardlopen?

Karma error :mad: 1000 voor Petra...doe Rook ook de groeten :p

Goed gelopen Petra :p

• #5.809
Mijn vrouw zou vandaag de singelloop in Enschede gaan lopen maar ze had een blessure, jammer van het inschrijfgeld dus ik heb’m maar gelopen met haar nummer en naam. :D
Was goed warm met veel zon dus lekker zweten. Redelijke tijd neergezet in de drukte. In het begin kon ik niet fatsoenlijk inhalen vanwege de drukte maar later kon ik weer wat tijd goedmaken. Totaal was 8km. Tijd was 41:07, kan beter... was gelukkig wel de snelste van haar groep (haar werkgever had betaald).

Petra in actie! :D
E9424B7A-55DD-44E2-909D-7EB62851DFA5.jpeg
Goed fysiek zo ouwe jongeu

Tshirts zitten tegenwoordig beroerd. Als ze bij mijn schouders goed zitten dan heb ik een hele lap textiel om mijn buik wapperen.

Hahah...we moeten wat te klagen hebben met z'n allen hè? Het is ook nooit goed. Als het bovenaan niet strak genoeg zou zitten, dan was je niet breed/gespierd genoeg...wapperen ze aan de onderkant, dan is het ook een kut t-shirt :roflol: Je zou dat wapperen ook als 'compliment' kunnen zien, juist omdat je torso zo groot is :eyebrow:

Er zijn altijd merken te vinden waarbij dat niet zo is of minder is..

We geven niet allemaal €45.000 euro per jaar uit aan kleding Marvin :fluit:

Netjes gedaan hoor Rook! :thumb:
Heb je niet veel reacties gehad onderweg vanwege de naam? Of nee natuurlijk niet, daar was je te snel voor haha

• #5.815
Netjes gedaan hoor Rook! :thumb:
Heb je niet veel reacties gehad onderweg vanwege de naam? Of nee natuurlijk niet, daar was je te snel voor haha
Thanks Koppie. Nee, geen enkele reactie, alleen af en toe een vreemde blik. :D Zie je ook niet zoveel natuurlijk, hardlopende transseksuelen. :roflol:

• #5.816
Hahah...we moeten wat te klagen hebben met z'n allen hè? Het is ook nooit goed. Als het bovenaan niet strak genoeg zou zitten, dan was je niet breed/gespierd genoeg...wapperen ze aan de onderkant, dan is het ook een kut t-shirt :roflol: Je zou dat wapperen ook als 'compliment' kunnen zien, juist omdat je torso zo groot is :eyebrow:
Zonder klagen is het leven maar saai... :D

Ik sta wederom versteld van je shape...wat een transformatie heb je gemaakt zeg!

Jij bent toch die met dat ruitjes hemd en beige broek?

• #5.820
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven