- Waardering
- 34.342
Hahaha, inderdaad. Van dat gezweet en gehijg gaat je neus wel open...![]()
Dat zei ik ook tegen haar, maar ze trapte er niet in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, inderdaad. Van dat gezweet en gehijg gaat je neus wel open...![]()
Wat flauw van haar...Dat zei ik ook tegen haar, maar ze trapte er niet in
toch nog niet helemaal de oudeHet is of zwaarder en langer of korter en intensiever.Lekkere snelle training Rook.......ik krijg dat toch echt nooit voor elkaar om in zo'n korte tijd toch nog zoveel te doen......respect hoor
Rusten is voor na de training, niet tijdens. Geen afleiding of andere zaken tijdens de training maar KNALLEN!Zo dan inderdaad! Je gaat er als een speer doorheen Rook!!![]()
Echter gaat het wel wat ten kosten van kracht..je zou mogelijk wat meer sets op 80kg kunnen benchen met iets meer rust...Rusten is voor na de training, niet tijdens. Geen afleiding of andere zaken tijdens de training maar KNALLEN!
NEE!Echter gaat het wel wat ten kosten van kracht..je zou mogelijk wat meer sets op 80kg kunnen benchen met iets meer rust...

Bij jou is het best zwaar EN als een speer doorgaanHet is of zwaarder en langer of korter en intensiever.

je wil het niet

Het is altijd een uitdaging.Bij jou is het best zwaar EN als een speer doorgaan![]()
idd, vind het wel goed zo...

10x30kg
10x40kg (40kg)
8x50kg zo hoort het...
10x45kg
10x45kg
DB OHP 10x20kg (40kg)

Thanks kerel.Die leg ext zijn wel killing gewicht hoor!
Lekker bezig Rook!![]()

Tja, ik wil die tien wel maarja.... negen zit er nog wel een keertje in. Af en toe druk ik die ook.Zoek de verschillen!! die 8 past niet in het rijtje van 10![]()
Thanks kerel.
Misschien ook een keer crossfit gaan doen...![]()
![]()
Tja, ik wil die tien wel maarja.... negen zit er nog wel een keertje in. Af en toe druk ik die ook.