AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien dat jij daar geen last van hebt :D
Vast wel. Weet wel zeker dat het beter zou gaan aan het begin, maar ik zal toch moeten kiezen. Ik kan niet meer dagen trainen en ik heb gemerkt dat als ik ga squatten ik niet ook nog moet gaan deadliften.
 
Vast wel. Weet wel zeker dat het beter zou gaan aan het begin, maar ik zal toch moeten kiezen. Ik kan niet meer dagen trainen en ik heb gemerkt dat als ik ga squatten ik niet ook nog moet gaan deadliften.

DL aan het begin?
 
Zou je de training niet willen starten met de DL?
 
Gewicht vanmorgen 72,5kg
Vanmiddag borst, biceps en triceps. Squat ga ik even niet meer loggen omdat ik even wat dingen wil uitproberen. Misschien het gewicht verlagen totdat ik ATG kan squatten en dan weer opbouwen dan weet ik zeker dat ik goed zit.
 
Gewicht vanmorgen 72,5kg
Vanmiddag borst, biceps en triceps. Squat ga ik even niet meer loggen omdat ik even wat dingen wil uitproberen. Misschien het gewicht verlagen totdat ik ATG kan squatten en dan weer opbouwen dan weet ik zeker dat ik goed zit.
Gewoon loggen, maar dan met kanttekeningen. Gezeik hoort erbij hier op het forum, maar dat went wel ;)
 
Gewoon loggen, maar dan met kanttekeningen. Gezeik hoort erbij hier op het forum, maar dat went wel ;)
Ik zit even niet te wachten op commentaar. Ik wil even wat rust om het on track te krijgen. Ik ken alle tips en hulp nu wel uit mijn hoofd nu maar het lukt me gewoon niet.

Het is heel demotiverend. Voelt gewoon als een zwakte terwijl ik de legcurls en leg extensions wel met fatsoenlijk gewicht kan.
 
Ik ken alle tips en hulp nu wel uit mijn hoofd nu maar het lukt me gewoon niet.

ga een keer naar een goede gym en laat iemand je helpen met je squat!
online kan iemand je nog zoveel tips enzo geven maar als iemand naast je staat en je helpt zul je veel sneller de goede beweging leren.
 
ga een keer naar een goede gym en laat iemand je helpen met je squat!
online kan iemand je nog zoveel tips enzo geven maar als iemand naast je staat en je helpt zul je veel sneller de goede beweging leren.
Er zit idd weinig anders op dan toch een keer naar een "goede" gym te gaan voor assistentie.
 
Of een keer afspreken met iemand van hier die in de buurt woont??
 
Training 20-04-2017 borst, biceps, triceps

Begonnen met Squats, wel een half uur zitten knoeien met stances uitproberen en filmpjes kijken van Thrall. Met BW lukt het gewoon prima met wide stance en diep zakken, dus gekeken waar het nu echt schort.
Eerst wel 50x ofzo BW gedaan en goed opgelet op de vorm. Daarna gewicht er op. Blijkt achteraf dat het meer met angst (om diep te zakken) te maken heeft dan met slechte techniek. Onderstaand gedaan en een filmpje gemaakt voor Basma.

Squats
analyze

50+xBW

Werksets:
10x30kg
7x50kg gewoon niet nadenken en gewoon diep zakken... :o Gaat dus wel...
6x55kg
5x60kg
5x65kg
5x70kg Ging best goed. Volgende keer verder.
Volume 1955kg
totalreps 38


BP
20x30kg
10x50kg
10x70kg
9x70kg
8x70kg
7x70kg Oeps. Had er nog 1 in de planning. :D
10x60kg Pompen...
Volume 4080kg
totalreps 74


Chin Ups (deze keer maar voor de curls gedaan)
15x72kg Gaat lekker... :cool:
12x72kg
11x72kg
Volume 2736kg
totalreps 38


Triceps Dips
15x72kg
13x72kg
12x72kg
Volume 2880kg
totalreps 40


Seated DB Curls
8x17,5kg
8x17,5kg
7x17,5kg Nu begin ik toch wel te merken dat ik de chins al gedaan heb.
11x15kg Nog even pompen.
Volume 1135kg
totalreps 34


Skull Crushers
10x28kg
8x32kg
9x32kg Gaat prima, eentje extra
10x32kg ...en nog 1 extra.
Volume 1144
totalreps 37

Goede training, best wel tevreden met de vorm op de squats nu. Langzaam het gewicht verhogen.
Nu boodschappen halen en Spaghetti koken voor mij en de kids. De vrouw eet op het werk vandaag met collega's
 
Training 20-04-2017 borst, biceps, triceps

Begonnen met Squats, wel een half uur zitten knoeien met stances uitproberen en filmpjes kijken van Thrall. Met BW lukt het gewoon prima met wide stance en diep zakken, dus gekeken waar het nu echt schort.
Eerst wel 50x ofzo BW gedaan en goed opgelet op de vorm. Daarna gewicht er op. Blijkt achteraf dat het meer met angst (om diep te zakken) te maken heeft dan met slechte techniek. Onderstaand gedaan en een filmpje gemaakt voor Basma.

Squats
analyze

50+xBW

Werksets:
10x30kg
7x50kg gewoon niet nadenken en gewoon diep zakken... :o Gaat dus wel...
6x55kg
5x60kg
5x65kg
5x70kg Ging best goed. Volgende keer verder.
Volume 1955kg
totalreps 38


BP
20x30kg
10x50kg
10x70kg
9x70kg
8x70kg
7x70kg Oeps. Had er nog 1 in de planning. :D
10x60kg Pompen...
Volume 4080kg
totalreps 74


Chin Ups (deze keer maar voor de curls gedaan)
15x72kg Gaat lekker... :cool:
12x72kg
11x72kg
Volume 2736kg
totalreps 38


Triceps Dips
15x72kg
13x72kg
12x72kg
Volume 2880kg
totalreps 40


Seated DB Curls
8x17,5kg
8x17,5kg
7x17,5kg Nu begin ik toch wel te merken dat ik de chins al gedaan heb.
11x15kg Nog even pompen.
Volume 1135kg
totalreps 34


Skull Crushers
10x28kg
8x32kg
9x32kg Gaat prima, eentje extra
10x32kg ...en nog 1 extra.
Volume 1144
totalreps 37

Goede training, best wel tevreden met de vorm op de squats nu. Langzaam het gewicht verhogen.
Nu boodschappen halen en Spaghetti koken voor mij en de kids. De vrouw eet op het werk vandaag met collega's
Je eet best wel veel spaghetti niet? :)
 
Je eet best wel veel spaghetti niet? :)
Zeg je nou dat ik dik ben!? :mad:

:D
Ja, lekker man! Wel volkoren spaghetti natuurlijk. Ik eet ook best veel bami en nasi. ....en zalm, kabeljauw, biefstuk, kip, broccoli, spinazie, banaan, volkorenbrood, etc....:D

Je eet best wel veel, niet? :)
Fixed!
 
Zeg je nou dat ik dik ben!? :mad:

:D
Ja, lekker man! Wel volkoren spaghetti natuurlijk. Ik eet ook best veel bami en nasi. ....en zalm, kabeljauw, biefstuk, kip, broccoli, spinazie, banaan, volkorenbrood, etc....:D


Fixed!
Je hebt duidelijk issues over je gewicht :aai:
 
:D
Ja, lekker man! Wel volkoren spaghetti natuurlijk. Ik eet ook best veel bami en nasi. ....en zalm, kabeljauw, biefstuk, kip, broccoli, spinazie, banaan, volkorenbrood, etc....:D

als je nou voortaan typt wat je niet eet...dan ben je sneller klaar :D

Lekkere training hoor kerel! Goeie squats! :flexbiceps:
 
Dank u... Eindelijk wat licht aan het eind van de squat tunnel. :D

Zou me niet te veel zorgen maken over de gewichten van je squat, als ik jou was. Als je je maar goed voelt bij de uitvoering, dan komt het gewicht vanzelf. Als je ziet wat je voor de rest aan ijzer wegduwt, daar kan menig lid (met name ik ;)) hier alleen nog maar van dromen! :flexbiceps:
 
Je hebt duidelijk issues over je gewicht :aai:
Vanavond AYCE. Mijn zoontje is binnenkort jarig en ze mogen dan altijd kiezen wat of waar we gaan eten. Hij wil graag naar zo'n vreetschuur... (tijdens mijn cut :rolleyes:)

Zou me niet te veel zorgen maken over de gewichten van je squat, als ik jou was. Als je je maar goed voelt bij de uitvoering, dan komt het gewicht vanzelf. Als je ziet wat je voor de rest aan ijzer wegduwt, daar kan menig lid (met name ik ;)) hier alleen nog maar van dromen! :flexbiceps:
Komt allemaal goed. Jij gaat ook nog wel wat meer ijzer wegduwen als je zo doorgaat. :thumb:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven