RickW
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.562
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
Klote man! Enig idee hoe die ontstaan is?Ja, een hernia waardoor ik erg veel krachtverlies had aan de linkerkant van mijn bovenlichaam.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klote man! Enig idee hoe die ontstaan is?Ja, een hernia waardoor ik erg veel krachtverlies had aan de linkerkant van mijn bovenlichaam.
Ouderdom, stress, pech, ... Van alles een beetje. Je kan zoiets moeilijk op 1 oorzaak steken. Die dingen zijn meestal veel complexer dan dat.
maar binnenkort geen gekloot met elastieken meer!
In heel Nederland is hij uitverkocht, na een belletje met de importeur blijkt dat hij halverwege september weer verkrijgbaar is. Wellicht dat ik voor die tijd tweedehands geluk heb, anders nog even wachten.Dat denk ik dus ook. Neemt niet veel extra ruimte in beslag maar wel twee extra beenoefeningen in het assortiment. Goed om extra volume te kunnen pakken na squats en deads, zonder de (onder)rug nog meer te belasten.
Thanks, hoop ik ook de rest van m'n liftende leven mee te kunnen doen! Wel blij dat ik alles al ver voor de pandemie in huis had, lekker door kunnen trainen.
Oh zeker hoor. Maar niet als eerste/zwaarste oefening aan het begin van de sessie zoals in dit schema. Volgende block ga ik liever eerst zwaar comp squatten, en de tweede oefening lichter en met grotere ROM (zoals SSB of Hatfield).