MuscleMeat

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

Wat voor voordeel haal jij uit knappe matties (tenzij je op mannen valt, dan snap ik dat😜).
Goh, dan haal je toch al veel uit hoe iemand is. Dikke mensen vind ik onsportief en ongezond ogen, heb ik niks mee. Zou me daar aan ergeren en doe wat met je lichaam. Ik wil samen dingen kunnen doen met mijn vrienden zonder hij niet in een attractie mag, of ff kan voetballen zonder dood te zijn...
Iedereen kan met een beetje verzorging al direct een 6/10 worden.

Soort zoekt soort zeg ik dan :emo:

Ik omring mij liever met mensen die mij ook beter mens kunnen maken onrechtstreeks. Miljonairs gaan ook niet chillen met een zwerver, dat klikt gewoon niet.

• Topic Starter Topic Starter
Goh, dan haal je toch al veel uit hoe iemand is. Dikke mensen vind ik onsportief en ongezond ogen, heb ik niks mee. Zou me daar aan ergeren en doe wat met je lichaam. Ik wil samen dingen kunnen doen met mijn vrienden zonder hij niet in een attractie mag, of ff kan voetballen zonder dood te zijn...
Iedereen kan met een beetje verzorging al direct een 6/10 worden.

Soort zoekt soort zeg ik dan :emo:

Ik omring mij liever met mensen die mij ook beter mens kunnen maken onrechtstreeks. Miljonairs gaan ook niet chillen met een zwerver, dat klikt gewoon niet.
Ik ken sommige vrienden al bijna mijn hele leven. Sommigen worden dik, niets aan te doen. Zijn ze echt niet minder leuk hoor😂 Ja tenzij het echt extreem is en ze stok ongelukkig zijn.

Ik omring mij wel met mensen die positief in het leven staan, maar als shit happens sta ik ook voor ze klaar. Omgekeerd ook natuurlijk!

Ah ja, daar zeg je dat heel specifiek. Ik kan het ook slecht worden met vrouwelijke vrouwen😂
Classificeer jij jezelf dan als een mannelijke vrouw?

💯

Vind je het overigens niet opvallend dat als je een groepje van 2-3 vrouwen ziet er meestal maar ééntje bijzit die er goed uitziet. Ra ra.. hoe zou dat nou komen?

Ik ken sommige vrienden al bijna mijn hele leven. Sommigen worden dik, niets aan te doen. Zijn ze echt niet minder leuk hoor😂 Ja tenzij het echt extreem is en ze stok ongelukkig zijn.

Ik omring mij wel met mensen die positief in het leven staan, maar als shit happens sta ik ook voor ze klaar. Omgekeerd ook natuurlijk!
Ja oke, maar die kende je al. Zou je in de basisschool (of hoe dat ook noemt bij jullie), vrienden willen zijn met het dik lelijk kindje die gepest werd?
Eens gaan eten ofzo met een dikke vriend, kan gerust. Maar gaat dat een even goede vriend zijn als iemand die sport zou doen? Bij mij niet. Maarja, ik ben dan ook een moeilijk mens denk ik.

Ja oke, maar die kende je al. Zou je in de basisschool (of hoe dat ook noemt bij jullie), vrienden willen zijn met het dik lelijk kindje die gepest werd?
Eens gaan eten ofzo met een dikke vriend, kan gerust. Maar gaat dat een even goede vriend zijn als iemand die sport zou doen? Bij mij niet. Maarja, ik ben dan ook een moeilijk mens denk ik.
Bring back fatshaming 🙏

Classificeer jij jezelf dan als een mannelijke vrouw?

💯

Vind je het overigens niet opvallend dat als je een groepje van 2-3 vrouwen ziet er meestal maar ééntje bijzit die er goed uitziet. Ra ra.. hoe zou dat nou komen?
Goeie vraag😂😂

Ja en nee. Ja ik heb zeker mannelijke eigenschappen (ik ben bijvoorbeeld zeer gedreven, competitief, ondernemend, oplossingsgericht en direct). Ik had vroeger ook met name mannelijke vrienden, dat klikte beter, maar ik kan gewoon met allebei heel goed worden mits het gewoon klikt natuurlijk. Aan de andere kant heb ik ook een zachte vrouwelijke kant. Ik heb dan wel weer een hoog eq, wat sommige mannen van nature wat minder hebben. Ik merk dat ik met mannen gewoon wat meer kan "ouwehoeren".

Over mannelijke vriendschappen gesproken. 1 van mijn mannelijke vrienden vroeger gaf eerlijk toe in een dronken bui als ik niet zijn vriend was dat hij het bed met mij hebben te willen gedeeld😂 En ja, het gebeurde regelmatig dat iemand gevoelens kreeg. Wel jammer hoor.

Als het echte vrienden waren geweest had je ze even van de jeuk afgeholpen.

Nee juist als kind was ik daar wel gevoelig voor, het zou mij echt een worst wezen hoe iemand eruit ziet😂 Vaak zijn aantrekkelijke mensen wat oppervlakkiger en meer bezig met status in plaats van een leuke vriendschap.

Dikke mensen kunnen trouwens ook sportief zijn, kijk maar op dit forum😜

Ik merk dat ik sowieso niet echt een klik heb met de meeste vrouwen van mijn leeftijd. De typische schoolpleinmoeders zeg maar. Maar goed, ik ben misschien ook een moeilijk persoon.

Laatst bewerkt:
Over mannelijke vriendschappen gesproken. 1 van mijn mannelijke vrienden vroeger gaf eerlijk toe in een dronken bui als ik niet zijn vriend was dat hij het bed met mij hebben te willen gedeeld😂 En ja, het gebeurde regelmatig dat iemand gevoelens kreeg. Wel jammer hoor.
De enige reden waarom zij 'vrienden' met jou zijn, is omdat jij duidelijk hebt aangegeven dat er niet meer inzit dan alleen vriendschap. Want als er maar één mogelijkheid zou zijn om met jou naar bed te kunnen, zouden ze het allemaal meteen aangrijpen. Dat is gewoon hoe het is. En ik kan me werkelijk niet voorstellen dat vrouwen die shit niet doorhebben. Ik heb eerder het idee dat de meeste vrouwen zich zogenaamd naïef opstellen en het stiekem ook lekker vinden om gewoon gewild te zijn.

De enige reden waarom zij 'vrienden' met jou zijn, is omdat jij duidelijk hebt aangegeven dat er niet meer inzit dan alleen vriendschap. Want als er maar één mogelijkheid zou zijn om met jou naar bed te kunnen, zouden ze het allemaal meteen aangrijpen. Dat is gewoon hoe het is. En ik kan me werkelijk niet voorstellen dat vrouwen die shit niet doorhebben. Ik heb eerder het idee dat de meeste vrouwen zich zogenaamd naïef opstellen en het stiekem ook lekker vinden om gewoon gewild te zijn.
Tuurlijk weten ' ze' dat wel maareh..

Kids Attention GIF by de chinezen

BW 71 (6 weken geleden 77,3, 3 weken geleden 71,2)
Taille 67 -0,5
BUIK 83 -2,5
Glutes 97,5-98 +0,5
Been 59 -0,5
@Kathlinoo

Heup 4 mm

CENTIMETERS EINDE DBB CT (BW 75,5)
TAILLE 69
BUIK 87,5
GLUTES 101,5
DIJBEEN 62,5

Qua vet% vind ik het nu wel prima zo. Nu nog iets beter eten (meer eiwitten) en misschien ook weer creatine om weer echte gains te maken. Ja en het volume mag ook langzaam aan meer omhoog, ik heb nu enkel spierpijn in de glutes gehad en borst een beetje 😜

BW 71 (6 weken geleden 77,3, 3 weken geleden 71,2)
Taille 67 -0,5
BUIK 83 -2,5
Glutes 97,5-98 +0,5
Been 59 -0,5
@Kathlinoo

Heup 4 mm

CENTIMETERS EINDE DBB CT (BW 75,5)
TAILLE 69
BUIK 87,5
GLUTES 101,5
DIJBEEN 62,5

Qua vet% vind ik het nu wel prima zo. Nu nog iets beter eten (meer eiwitten) en misschien ook weer creatine om weer echte gains te maken. Ja en het volume mag ook langzaam aan meer omhoog, ik heb nu enkel spierpijn in de glutes gehad en borst een beetje 😜
Bootygainss :peachy:

BENCH
10X40
8X50
8X50
8X50
8X50 + 1SET

PULLLUPS + SLOW ECCENTRICS
4X @10 +2 reps
3X @10
2X @10

LAT PULLDOWN WIDE GRIP
8X47
8X47
8X47

LOW SEATED CABLE ROW
10X50
10X50
8X50

CROSSBODY BICEP CURL
10X2X10
10X2X10
8X2X10

TRICEP VBAR PUSHDOWN
5 SETS

BICEP CURL CABLE
10X35
10X35
10X35

Ben dan wel niet zo sterk meer, maar ik heb weer wat abs😂

20220201_183923.jpg

BENCH
10X40
8X50
8X50
8X50
8X50 + 1SET

PULLLUPS + SLOW ECCENTRICS
4X @10 +2 reps
3X @10
2X @10

LAT PULLDOWN WIDE GRIP
8X47
8X47
8X47

LOW SEATED CABLE ROW
10X50
10X50
8X50

CROSSBODY BICEP CURL
10X2X10
10X2X10
8X2X10

TRICEP VBAR PUSHDOWN
5 SETS

BICEP CURL CABLE
10X35
10X35
10X35

Ben dan wel niet zo sterk meer, maar ik heb weer wat abs😂

20220201_183923.jpg
7f0c67fb562ccfbad6b20e35ada038d8d673fb2b552f5948898973d44347ddd4_3.jpg
Nice job tho!

Ik ben positief getest op corona😭 Nu in quarantaine in mijn uppie met de kids. FML💀

Terug
Naar boven