MuscleMeat

SP's fotolog!

nice, ik hou van actiefoto's.
Je traint trouwens niet in enschede of wel?

Leuke pics!

Mooie actiefoto's! :D

Goede rug!

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie!!!

Nice pics inderdaad! goeie rug!

Update!! Nou, got the job!!! Heel happy mee, maar heb t ontiegelijk druk!!! Mn gewicht ging na de cut 2 kg omhoog, 3 kg naar beneden en inmiddels 1 ons lichter dan na de cut. Ik eet weer enorm veel (bulk modus!!), maar de drukte zorgt er wel voor dat ik stabiel blijf. Ik ben nog steeds blij met mn zomershape, zou tof zijn als ik dat het gehele jaar kan behouden en daarbij massa kan winnen;)

Ik zou op dit moment graag wat dikkere schouders willen kweken. Blijft lastig met die schouderblessures, maar er mag echt wel meer ronding in komen.

Goed bezig, mooie foto's!!! Ik denk dat je deze zomershape goed kan behouden en tegelijkertijd zwaarder kan worden. Ik zit al het hele jaar rond de 16 a 17% en ben iedere meting weer zwaarder, dus het kan zeker. Als goed op je voeding blijft letten, goed in de spiegel blijven kijken of je vet onder controle blijft en anders je voeding aanpassen, dan moet het zeker lukken. En year-round een beetje cardio blijven doen:D.

Goed bezig, mooie foto's!!! Ik denk dat je deze zomershape goed kan behouden en tegelijkertijd zwaarder kan worden. Ik zit al het hele jaar rond de 16 a 17% en ben iedere meting weer zwaarder, dus het kan zeker. Als goed op je voeding blijft letten, goed in de spiegel blijven kijken of je vet onder controle blijft en anders je voeding aanpassen, dan moet het zeker lukken. En year-round een beetje cardio blijven doen:D.

Thanks Naomi! :)

Met dit mooie weer ben ik lekker veel aan het skaten en fietsen.. genoeg cardio haha. Sowieso is mijn nieuwe baan geen zitbaan.

Lijkt me heerlijk om hele jaar door rond de 16-17% te zitten. Ik zal nu rond de 18% zitten en dat vind ik wel prima! Ik heb een nieuw schema + mn trainingsmattie is terug dus gaat wel goed komen met de gains :)

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Nice pics inderdaad! goeie rug!

Dankje Marina :)

Zo ff een update.. ook maar ff voorgenomen om wat actiever te loggen (mooie weer is toch voorbij;))
Inmiddels hrb ik een nieuw doel en schema

Doel is in oktober de 13, 13 km cavemanrun te halen..

Mijn schema bestaat uit ern 5x5 sl schema + circuit training (voornamelijk bodyweight compound werk)
Daarnaast ben ik minstens 2 x per week gaan hardlopen (5-7 km offroad)
Dit ga ik opbouwen naar 14 km.

Het is nog te kort om te zeggen wat het qua lichaams samenstelling gaat doen, maar ik merk nu al dat ik steeds meer pushups kan. Spierpijn heb ik op dit moment vooral in de buik, rug, triceps en benen. Al voelt alles wel stram.

Goed, paar foto's van hoe t ervoor staat . Mn vet% is onbekend maar sowieso hoger dan na mn cut (1 mm erbij op mn buik).

Naar mijn idee zijn met name mn tri's en pecs dikker geworden. Volgens mn glutes ook (broeken zitten strak!!)

IMG_20140816_120006.jpg

IMG_20140820_200654.jpg

IMG_20140820_200859.jpg

Nice shape, glutes staan er ook goed bij :thumb: Succes met voorbereiden op de 13km

goede pecs! Ook die squat booty gaat steeds beter!

Thnx vinnie! Gaat goed komen:)

Dank! Dat ass to the grass squaten loont! Met sl 5x5 ben ik gewoon 3 x p. Week aan t squatten lol.. mag ook nog best wat ronder:)

dat is idd gewoon 75 werksetjes per week! Dat merk je idd goed, heb nu al stretch marks op mn glutes van SL 5x5 :o

Nog ff rugupdate voor ik ga pitten

IMG_20140820_231953.jpg

dat is idd gewoon 75 werksetjes per week! Dat merk je idd goed, heb nu al stretch marks op mn glutes van SL 5x5 :o

Haha doe mij ook die strechmarks maar.. heb ik er wel voor over:) btw wel strechmarks op de aanhechting van mn pecs, is dat normaal??

looks good!!

Thnx nicky!:)

rug progressie!

(ik heb de lovehandles er af geknipt haha..)

IMG_20141203_200155.jpg

Nice!!!!

Terug
Naar boven