- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnxnice, ik hou van actiefoto's.
Je traint trouwens niet in enschede of wel?

Update!! Nou, got the job!!! Heel happy mee, maar heb t ontiegelijk druk!!! Mn gewicht ging na de cut 2 kg omhoog, 3 kg naar beneden en inmiddels 1 ons lichter dan na de cut. Ik eet weer enorm veel (bulk modus!!), maar de drukte zorgt er wel voor dat ik stabiel blijf. Ik ben nog steeds blij met mn zomershape, zou tof zijn als ik dat het gehele jaar kan behouden en daarbij massa kan winnen
Ik zou op dit moment graag wat dikkere schouders willen kweken. Blijft lastig met die schouderblessures, maar er mag echt wel meer ronding in komen.
.Goed bezig, mooie foto's!!! Ik denk dat je deze zomershape goed kan behouden en tegelijkertijd zwaarder kan worden. Ik zit al het hele jaar rond de 16 a 17% en ben iedere meting weer zwaarder, dus het kan zeker. Als goed op je voeding blijft letten, goed in de spiegel blijven kijken of je vet onder controle blijft en anders je voeding aanpassen, dan moet het zeker lukken. En year-round een beetje cardio blijven doen.

)Thnx vinnie! Gaat goed komenNice shape, glutes staan er ook goed bijSucces met voorbereiden op de 13km

Dank! Dat ass to the grass squaten loont! Met sl 5x5 ben ik gewoon 3 x p. Week aan t squatten lol.. mag ook nog best wat ronder

Thnx vinnie! Gaat goed komen
Dank! Dat ass to the grass squaten loont! Met sl 5x5 ben ik gewoon 3 x p. Week aan t squatten lol.. mag ook nog best wat ronder![]()

dat is idd gewoon 75 werksetjes per week! Dat merk je idd goed, heb nu al stretch marks op mn glutes van SL 5x5![]()
btw wel strechmarks op de aanhechting van mn pecs, is dat normaal??