Fitness Seller

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal!
Ik zit al 4,5 week onder mn onderhoud te eten dus een goeie refeed is wel nodig:) Gelukkig voelt een carbbackload avond aan als een mini refeed.

Voor vanavond staat na het avond eten 1 blikje stevia energy drink (met 50% minder suiker dus niet suikerarm maar wel lkkr voor bij de voetbal), lowcarbwheyshake en 170 g ovenpatat gepland. Morgen heb ik een degelijke cbl na het trainen, dan ook een snickerijs erbij.. (omg, nu al aan het watertanden;).

Ik zet gewoon door!!!

Mooi ook dat jouw onderbuik steeds strakker wordt.

Vind echt dat je een hele mooie progressie hebt gemaakt!

Je gaat echt enorm hard naar beneden met je vp (en ook gewicht?) volgens mij!

laat je snickersijsje smaken vandaag ;)

Idd ik wist niet eens dat het mogelijk was om zo snel progressie te boeken als jij doet haha. Wel heel knap! Dus enjoy je ijs haha :D

Thanks peeps :)

Ik denk dat het een groot verschil maakt dat ik vanuit +3000 kcal bulk (met mn stofwisseling in versnelling 5 ;)) ben gaan cutten van 2500 naar nu 1850. Ik ben van geen cardio naar 3 x per week cardio gegaan (45 min) dus dit alles heeft het proces aardig versneld. Ik train 5 x per week (iets meer dan een u per sessie + 40 min fietsen).

Ik heb in het begin ook gewoon kracht/massa kunnen bouwen, maar daar zit op dit moment te laag in kcal voor. Mijn energie is inmiddels ook erg laag dus ik ben inmiddels wel gaan twijfelen of carbackloaden wel zo'n goed idee is. Ik heb veel meer honger heb en ik heb afgelopen dagen meer kcal heb moeten eten omdat de honger niet meer te doen was (zo'n 2000 kcal).

Ik heb dit hele plan helemaal uitgestippeld met als doel mijn energie + stofwisseling zo hoog mogelijk te houden en mijn honger (en het gevoel op dieet te zijn) zo laag mogelijk.

Mijn voorkeur ging daarom uit naar voldoende carbs, elke week langzaam omlaag in kcal, iets meer cardio en vooral de spiegel als leidraad houden.

Laatste dagen heb ik mijn plan omgegooid en ineens krijg ik wel extreem last van snoepaanvallen, honger en laag energielevel. Wellicht had mijn oorspronkelijke plan gewoon aan moeten houden.

Ach, dit alles is een leerproces he! Vandaag ga ik dus wel carbbackloaden en trainen op bijna geen carbs (max. 30 g) en morgen wellicht weer meer eten zoals ik deed (wel meer carbs na het trainen, maar niet overdag lowcarb zoals met cbl).

Sorry heel verhaal weer haha

ik vind het superknap wat je gepresteerd hebt.
Als ik zo naar je foto's kijk, zou ik afhankelijk van je vakantieplannen en met je doel (beachproof) in het achterhoofd denken aan: richting onderhoud gaan of zelfs ietsjes erboven. Denk dat als je nog meer gaat verlagen in vetpercentage dat je ook wel spieren verliest, maar ook dat je huis bij je onderbuik los gaat hangen. Je staat er superbikiniproof bij dus qua vp zou ik me geen zorgen meer maken hoor!

wat betreft de carbs en honger >> koolhydraten verhogen oa. je leptine levels (dit is je honger hormoon, dus dat betekent minder honger) en carbs verhogen je serotonine levels (hierdoor blijf je positiever en heb je eveneens minder snoepdrang).

Mensen die langdurig lowcarb eten gaan vaak over op het verbranden van vet (of zelfs eiwitten als men te laag in kcal en vet zit) dus dan heb je juist minder honger (dit heeft oa met ketonen te maken). Maar goed, dit alles is dus niet van toepassing als je koolhydraten blijft eten (dan blijf je een suikverslinder ;)).

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

ik vind het superknap wat je gepresteerd hebt.
Als ik zo naar je foto's kijk, zou ik afhankelijk van je vakantieplannen en met je doel (beachproof) in het achterhoofd denken aan: richting onderhoud gaan of zelfs ietsjes erboven. Denk dat als je nog meer gaat verlagen in vetpercentage dat je ook wel spieren verliest, maar ook dat je huis bij je onderbuik los gaat hangen. Je staat er superbikiniproof bij dus qua vp zou ik me geen zorgen meer maken hoor!

Hoi Nicky, mijn plannen van op onderhoud eten zijn gewijzigd naar een lean bulk :D Ik denk alleen niet dat mijn buik meer zal hangen hoor, is juist iets strakker geworden in de afgelopen jaar door het trainen en verlagen van mn vet%.

Iig thanks :D Benen/billenl/lovehandles zijn wat mij betreft niet bikinirpoof, maar een ding voor volgend jaar.. nu straks focussen op meer massa! (spiermassa he :D)

Goed bezig SP! Had je log nog niet eerder gezien maar de foto's liegen er niet om! Keep them going! :)

De achterkant is niet bepaald mijn favo deel (heeft ook t meeste werk nodig), maar het lijkt erop dat ik weer iets droger ben. Nog een dikke week dus ik moet nog ff door zetten! Gisteravond heb ik meer gehad dan gepland met de cbl dus voor mij werkt dit blijkbaar niet. Het ging goed tot ik mn plan ging veranderen.

Ik ga nu dus weer terug naar mijn huidige macro's (40 kh 30 vet 30 eiwit) en 1850 kcal (afgelopen dagen was dat gemiddeld 2000).

Links 6 juni 2014
Rechts 20 juni 2014

IMG_20140620_090302-1.jpg

Lijkt indd wel wwer wat droger hoor! Nice ass!! ;)

Hehe thnx tamara:)

Toch dit weekend voor een refeed gegaan. Vanmorgen was ik ineens veel lichter, minder cm.. huh?? Toch echt gisteravond heel wat extra's gehad:p

Vandaag heb ik voor het eerst sinds de cut geen kcal geteld. Ik had een sollicitatie en geen eten mee dus ik heb uiteindelijk bij de la place geluncht. Vervolgens ben ik bij mn puders gaan eten (of eigenlijk meer snacken). Ben daar helemaal niet zo gek op eigenlijk, liever gewoon stamppot broccoli met vis:D Ik ben ook mrteen gestraft hoor (spastische darmen). Ik heb niet eens heel veel gehad, maar ik kan gewoon slecht tegen pindaolie.

Morgen nog 1 dag refeed, maar dan lkkr clean (havermout pannenkoeken, fruit etc). Fijn hoor om geen honger te hebben haha.

Duidelijk verschil. En kont ziet er rechts voller uit, dus goed bezig

Duidelijk verschil. En kont ziet er rechts voller uit, dus goed bezig

Thanks vinnie!

Afgelopen week heb ik het wel wat moeilijker gehad omdat ik wat last had van spanningen. Ik krijg waarschijnlijk aankomende week te horen of ik ben aangenomen bij de sportschool. Hij zei wel dat hij wat minder happig was om iemand aan te nemen die hij al kent, maar ik hoop natuurlijk wel dat hij voor mij gaat kiezen! Er waren aardig wat sollicitanten dus we zullen het gaan zien. Mocht hij mij niet aannemen dan wil ik sowieso met het voorstell komen om als zzp-er iets te doen voor de sportschool.

Naast deze sollicitatie ben ik dus ook bezig met mijn eigen bedrijfje op te zetten. Hier gaat aardig wat tijd in zitten en tijd gaat wel een groter probleem worden als ik wordt aangenomen. Ik werk momenteel 21 uur en mocht ik aangenomen worden dan komt daar ongeveer 8 uur bij. Daarnaast moet ik zelf nog 5 x per week trainen + een gezin onderhouden.. je snapt mn punt ;)

Nu vind ik het niet erg om het druk te hebben, maar ik merk wel dat ik slechter slaap en dat ik daardoor meer moeite heb om mij te beheersen. Helemaal strak heb ik mij deze week niet aan de macro's gehouden, maar van eetbuien of iets dergelijks is er absoluut geen sprake. Ik zit op het moment rond de 2000 kcal, dus nog steeds onder mijn onderhoud.

Nog maar een paar dagen te gaan en dan zit het er eindelijk op! De eerste 4 weken gingen vrij soepel, maar ik merk dat het met name de laatste week steeds lastiger is geworden om mij te beheersen (vooral met het avond eten heb ik de neiging meer te pakken dan ik heb ingecalculeerd).

Dat was het voor nu! Deze week nog ff knallen en hopen dat mijn vet% weer een paar % naar beneden is. Zoniet, dan is dat ook geen probleem. Ik ben erg blij met mijn resultaten. Ik ben vooral blij dat die dikke lovehandles flink zijn afgenomen :D

Thanks vinnie!

Afgelopen week heb ik het wel wat moeilijker gehad omdat ik wat last had van spanningen. Ik krijg waarschijnlijk aankomende week te horen of ik ben aangenomen bij de sportschool. Hij zei wel dat hij wat minder happig was om iemand aan te nemen die hij al kent, maar ik hoop natuurlijk wel dat hij voor mij gaat kiezen! Er waren aardig wat sollicitanten dus we zullen het gaan zien. Mocht hij mij niet aannemen dan wil ik sowieso met het voorstellen komen om als zzp-er iets te doen voor de sportschool.

Naast deze sollicitatie ben ik dus ook bezig met mijn eigen bedrijfje op te zetten. Hier gaat aardig wat tijd in zitten en tijd gaat wel een groter probleem worden als ik wordt aangenomen. Ik werk momenteel 21 uur en mocht ik aangenomen worden dan komt daar ongeveer 8 uur bij. Daarnaast moet ik zelf nog 5 x per week trainen + een gezin onderhouden.. je snapt mn punt ;)

Nu vind ik het niet erg om het druk te hebben, maar ik merk wel dat ik slechter slaap en dat ik daardoor meer moeite heb om mij te beheersen. Helemaal strak heb ik mij deze week niet aan de macro's gehouden, maar van eetbuien of iets dergelijks is er absoluut geen sprake. Ik zit op het moment rond de 2000 kcal, dus nog steeds onder mijn onderhoud.

Nog maar een paar dagen te gaan en dan zit het er eindelijk op! De eerste 4 weken gingen vrij soepel, maar ik merk dat het met name de laatste week steeds lastiger is geworden om mij te beheersen (vooral met het avond eten heb ik de neiging meer te pakken dan ik heb ingecalculeerd).

Dat was het voor nu! Deze week nog ff knallen en hopen dat mijn vet% weer een paar % naar beneden is. Zoniet, dan is dat ook geen probleem. Ik ben erg blij met mijn resultaten. Ik ben vooral blij dat die dikke lovehandles flink zijn afgenomen :D

Wat zou je gaan doen bij de sportschool? Instructeur of iets anders?

spannend!! Hopelijk krijg je de job :) je eigen bedrijf is ook in de vorm van voedingsdeskundige/instructeur?

spannend!! Hopelijk krijg je de job :) je eigen bedrijf is ook in de vorm van voedingsdeskundige/instructeur?

Ja heel spanned allemaal!

Ik heb op dit moment meerdere plannen. Online coaching/begeleiding/consulten/blog, maar ook face-to-face dmv flexwerkplekken. Het moet nog allemaal vorm gaan krijgen.

Terug
Naar boven