AndroidHealthClinic

SP's fotolog!

Ja heel spanned allemaal!

Ik heb op dit moment meerdere plannen. Online coaching/begeleiding/consulten/blog, maar ook face-to-face dmv flexwerkplekken. Het moet nog allemaal vorm gaan krijgen.

Flexwerkplekken is wel heel cool! Je ziet toch wel veel bedrijven hieraan meewerken dus ligt zeker een toekomst :)

Dan heb je in ieder geen hulp nodig met je voeding hier ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zo de 6 weken cut zitten erop (eigenlijk nog 1 dag, maar morgenochtend foto's voor werk aan is niet handig)! Ik schreef er al over in mijn dagboek? De laatste 2 weken gingen moeuzaam. Laatste week werd ik verkouden, keelpijn, weinig energie. Niet echt een top week om lekker veel cardio te doen!! (Dat heb ik dus ook niet gedaan:p)

Ik had misschien de laatste 3 weken meer resultaat kunnen hebben, maar aan de andere kant ben ik enorm happy met wat ik in die paar weken heb bereikt! Ik heb dus gewoon elke dag ovenpatat gehad en af en toe ook ijs en drop. Ik heb het daarom prima vol gehouden (nu ook geen behoefte aan snoep etc), maar wel heb ik behoefte om te eten wanneer ik honger heb en te stoppen wanneer ik vol zit.

De honger weerstaan (of vooral hongerpijn) vond ik de laatste 2 weken enorm lastig. Vooral omdat ik niet elke x een reden kon bedenken waarom ik mijzelf aan het pijnigen was.

Ik ben blij dat ik door heb gezet, want het is vooral een mentale uitdaging!! Alleen om die reden (om trots te kunnen zijn) moet je doorzetten. Dit heb ik mijzelf de laatste weken verteld.

Dusss nu de resultaten (ff kijken of ik vandaag een nieuwe meting kan doen)

Vet% was in week 0 22.7% in week 3 19.9% en voor vandaag mogen jullie gokken!!!;)

De eerste foto die ik heb toegevoegd zijn van week 0 tot nu. De 2e van week 3 tot nu
Ps. Ja ik weet, spiegel moest nog worden schoon gemaakt (zag ik te laat:p)

IMG_20140629_093430.jpg

IMG_20140629_093749.jpg

Laatst bewerkt:
Je ziet een duidelijk verschil!!
Ik gok op ca. 17,8% Zou moeten kunnen gezien hoe je weg is gegaan he!

En nu weer lekker bulken he!

Ik dacht eigenlijk dat er in de afgelopen weken geen resultaat meer was, maar blijkbaar had ik het mis..ff cm's gemeten en er is wel wat af gegaan (ook in de laatste week). Het zit dus in mn hoofd het gevoel geen resultaat te hebben:p

Morgenaaf pas de vetmeting (trainer was er niet). Met 17, 8% zou ik echt wel blij zijn dus ik hoop t haha

Aankomende week weer gewoon eten.. fijn!:D

Nieuwe meting gehad. 18,5% !!!:D
Totaal -4,2% in 6 weken.

EINDELIJK hoef ik geen honger meer te lijden.. jeuj!:)
Het gekke is dat mn energie EN humeur nu al veel beter is:p

wauw feli met je resultaat!!!
en natuurlijk heb je dan gelijk meer energie en een beter humeur: euforie ;)

Thnx nicky:)
Nu hopen dat ik ook mn motivatie in het loggen terug vind lol

Goed resultaat iderdaad!
Gefeliciteerd :)

Echt top!!! je gaat super. Lekker eten en loggen moet lukken nu! :)

Thanks peeps!!
Benen zijn ook wat droger:) hier nog een foto (geflext hoor!!)
Links is foto voor t cutten

IMG_20140702_185108.jpg

Duidelijk verschil! Zie zelfs een streep op je linker(?)been :D

prettyyy, mooie quads en goed vooruit gegaan! Vind dit voor een niet-wedstrijdshape ook wel droog zat eigenlijk haha :p

Thnx laluzz

Gewoon ontspannen zie ik die lijnen niet echt hoor hihi. Dat zou ik wel mooi vinden:)

Update!! Nou, got the job!!! Heel happy mee, maar heb t ontiegelijk druk!!! Mn gewicht ging na de cut 2 kg omhoog, 3 kg naar beneden en inmiddels 1 ons lichter dan na de cut. Ik eet weer enorm veel (bulk modus!!), maar de drukte zorgt er wel voor dat ik stabiel blijf. Ik ben nog steeds blij met mn zomershape, zou tof zijn als ik dat het gehele jaar kan behouden en daarbij massa kan winnen;)

Ik zou op dit moment graag wat dikkere schouders willen kweken. Blijft lastig met die schouderblessures, maar er mag echt wel meer ronding in komen.

IMG_20140712_220050.jpg

feli met de nieuwe job en feli metde huidige look
sharp!

Ooo nice, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Dank jullie:)

Gym pics van gisteren.. actie!!!
(One arm dumbell row, shoulder press, chins)

IMG_20140716_080042.jpg

IMG_20140716_080123.jpg

IMG_20140716_080245.jpg

Terug
Naar boven