Zo de 6 weken cut zitten erop (eigenlijk nog 1 dag, maar morgenochtend foto's voor werk aan is niet handig)! Ik schreef er al over in mijn dagboek? De laatste 2 weken gingen moeuzaam. Laatste week werd ik verkouden, keelpijn, weinig energie. Niet echt een top week om lekker veel cardio te doen!! (Dat heb ik dus ook niet gedaan

)
Ik had misschien de laatste 3 weken meer resultaat kunnen hebben, maar aan de andere kant ben ik enorm happy met wat ik in die paar weken heb bereikt! Ik heb dus gewoon elke dag ovenpatat gehad en af en toe ook ijs en drop. Ik heb het daarom prima vol gehouden (nu ook geen behoefte aan snoep etc), maar wel heb ik behoefte om te eten wanneer ik honger heb en te stoppen wanneer ik vol zit.
De honger weerstaan (of vooral hongerpijn) vond ik de laatste 2 weken enorm lastig. Vooral omdat ik niet elke x een reden kon bedenken waarom ik mijzelf aan het pijnigen was.
Ik ben blij dat ik door heb gezet, want het is vooral een mentale uitdaging!! Alleen om die reden (om trots te kunnen zijn) moet je doorzetten. Dit heb ik mijzelf de laatste weken verteld.
Dusss nu de resultaten (ff kijken of ik vandaag een nieuwe meting kan doen)
Vet% was in week 0 22.7% in week 3 19.9% en voor vandaag mogen jullie gokken!!!
De eerste foto die ik heb toegevoegd zijn van week 0 tot nu. De 2e van week 3 tot nu
Ps. Ja ik weet, spiegel moest nog worden schoon gemaakt (zag ik te laat

)