MuscleMeat

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
noted! :p

denk ook dat je best gewoon gemeend blij lijkt ipv zo'n geforceerde smile tevoorschijn tovert
dank deed mn best:)

Bulk is bijnnaa voorbij. Nog een dikke 2 weken.
Ben nog niet tevreden over mn schouders maarrrr het zij zo. Hopelijk hou ik nog genoeg massa over na mn cut en Tsja anders moet ik nog ff langer wachten..

2015-04-30_22.17.17.jpg

2015-04-30_22.16.09.jpg

Wat had je nog graag anders gezien aan je schouders? Ben nieuwsgierig wat jij op dit moment het zwakke punt vindt :).

Mooie foto's, wat een prachtige rug, mooi om te zien!!
Met recht een nieuwe avatar ;).

Wat had je nog graag anders gezien aan je schouders? Ben nieuwsgierig wat jij op dit moment het zwakke punt vindt :).

Mooie foto's, wat een prachtige rug, mooi om te zien!!
Met recht een nieuwe avatar ;).

thnx meid:)

Combi van goed licht etc doet wonderen :p hihi

Mn Schouder mist volheid. Gek genoeg lopen mn voorste delts achteren en heb nog een gat aan de achterkant (zal eens pic posten). Heb van mn coach nu heel specifieke oefening voor (rear flys maar dan pink naar voren draaien.

Goed, ik zie nog steeds progressie en heb qua techniek en oefeningen ook veel verbeterd. Ik gebruikte teveel traps wat ook weer ten koste ging van mn schouder gainz.

redelijk wat wijdte en dikte op je rug, succes met bewerken van de schouders nog.

99,9 % van de vrouwen heeft moeite met de schouders laten groeien.

Je bent niet de enige, trust me.

99,9 % van de vrouwen heeft moeite met de schouders laten groeien.

Je bent niet de enige, trust me.

Was iets dat bij me ook echt achter bleef had echt 0,0 schouders, veel aan gewerkt,
is nu een van me betere punten, omdat het steeds in me hoofd bleef spoken denk :p
Klopt wel dat het bij veel vrouwen achter blijft, al ben ik geen vrouw.

Ik vind gelukkig t gelukkig leuk om schouders te trainen en ook om uit te vogelen Hoe ik ze voller/ronder krijg.

Goed, work in progress:) Krijg wel complimenten over mn schoulders (bizar genoeg), maar heb zelf een beeld waar het naar toe moet! Hoop ook dat het uiteindelijk mn sterkste punt wordt:)

Ik vind gelukkig t gelukkig leuk om schouders te trainen en ook om uit te vogelen Hoe ik ze voller/ronder krijg.

Goed, work in progress:) Krijg wel complimenten over mn schoulders (bizar genoeg), maar heb zelf een beeld waar het naar toe moet! Hoop ook dat het uiteindelijk mn sterkste punt wordt:)
En dat is de juiste instelling :).
Daarnaast ben je ook leergierig en absoluut niet beroerd verschillende aanpakken uit te proberen, je komt er wel!

harde rug

verdomme... goeie rug en toch aanzienlijk wat definitie bulkerd :D

heb trouwens niet echt de indruk dat je front delt achter loopt bij die BDB

En dat is de juiste instelling :).
Daarnaast ben je ook leergierig en absoluut niet beroerd verschillende aanpakken uit te proberen, je komt er wel!
Dankje meid:) Ik wil die 3d delts (of iig mooi vol en rond) dus ik ga ervoor! Volgende offseason wordt ondanks mn plaatsing sowieso een lange. Heb nu net te weinig tijd gehad, omdat ik pas in november goed kon bouwen en heb toch wel wat cruciale tips vd coach gehad (van explosief trainen naar echt bodybuilding).

dank u

verdomme... goeie rug en toch aanzienlijk wat definitie bulkerd :D

heb trouwens niet echt de indruk dat je front delt achter loopt bij die BDB
thnx:) Gelukkig wel in mn rug, mn benen wil je nu niet zien lol.

Ziet er echt mooi uit je rug! super die wijdte!

Ik log niet al mn trainingen meer dus hier maar ff een update.

Laatste meting stond ik op 18.5% wat dus ruim minder is dan vorige maand! Ik sta absoluut niet zo droog als na mn cut (ook 18.5%) dus zo zie je maar weer dat het per trainer en per huidplooi meter verschilt. Feit is wel dat ik aanzienlijk droger ben, althans, mn eetlust is weer terug dus hoop wel dat ik het deze week kan vast houden.

Zondag begint mn predieet namelijk! Na die 4 weken start mn prep dieet en dan moet het snel gaan. Als ik na aankomende maand op 18% dan is het prima. Het dieet bevat namelijk nog vrij veel kcal (tegen de 3000 maar wel de helft minder carbs als nu).

Ook maar ff weer een bicepshot. Vanuit deze hoek lijkt mn arm wat groter haha. Heb helaas naar mijn idee nog steeds dunne armen. Dat vinden andere mensen absoluut niet, maar ik wil meer!!

2015-05-09_16.37.34.jpg

..

Netjes.

Je zal jezelf altijd te klein/smal/dun/vet/soft vinden.

Welkom in deze wereld :D

Goed bezig. Aardig wat kcals btw

Terug
Naar boven