MuscleMeat

SP's fotolog!

Ziet er goed uit. .dan weet je waar je t voor doet!

• Topic Starter Topic Starter
sneaky F4f kleedkamer shot.. aanschouw de hoef :p

IMG_20150529_113930.jpg

IMG_20150529_113853.jpg

naaaais

goeie hoef

Netjes hoor SP

BAM! Looking goooood, lekker kleurtje heb je ook trouwens ;-)

Buf :P

Je progressie gaat lekkerrr! :heart:

Gaat mooi hier!

Dank jullie:)

Beentjes zijn nog laanngg niet droog. Toch maar ff een update.

Gewicht is verder gedaald, vooral op de rug en armen zie ik meer lijnen EN veins! Buik lijkt vettiger, dus ik denk dat ik onderhuids vocht vast hou. Hopelijk is dat volgende week weg want dan is de 1e meting sinds mn cut. Of eigenlijk mn pre - dieet zoals de coach zegt. Daarna is het aanpassen OF op deze voet verder. Ik zit nog steeds op een combi van veel carbs, veel eiwitten en veel vet. Voor de meeste dames lijkt het meer op een bulk, maar ben nu eenmaal een goede eter :p Die 3600 kcal waren in de laatste maabulk ook easypeasy

Honger is te doen op niet - werkdagen (makkelijk zelfs), alleen op werkdagen kan ik mij moeilijk focussen met een lege maag (heb saai werk:p).

IMG_20150604_065909.jpg

Zie toch duidelijk dat er absoluut flink wat naar voren gaat komen als je vet op benen gaat verliezen :rolleyes:
Vervelend dat je met dit soort dingen zo'n geduld moet hebben..

Je rug en armen gaan dus lekker, plus de veins, je hebt een mooie start! Benieuwd naar je eerste meting.. Het zal toch erg fijn als je niet verder hoeft te dalen en in ieder geval op de manier verder mag met cutten.. Zeker omdat je nu al last hebt van honger.
Kan me herinneren dat ik vorig jaar een vergelijkbare ervaring had, aan het begin van cut immense honger en moeilijkheden met aanpassen. Heeft een week of 3 geduurd..

Nog even en je mag cheaten, hang in there ;).

Die honger is nu indd veel minder:) Die omschakeling is ook wel groot (van bulk naar cut).

Ik ben super benieuwd! Ik meet zelf ook (schuin vanaf mn navel ) dus op die manier hou ik mn progressie in de gaten. Gedaald us mn vet zeker weten (inmiddels ook 3.2 kg af in iets minder dan 3 weken).

Sexy wheels!

sorry to burst your bubble maar daar ga je niet raken tenzij je dezelfde 'apotheek' bezoekt als dlb ;)

Terug
Naar boven