Fitness Seller

SP's fotolog!

Je mag bijna cutten, ben je er inmiddels ook echt aan toe? ^^
Enne.. Persoonlijk zou ik zeer content zijn met zo'n bicep :rolleyes:
Maar dat is het vervelende van deze sport, je bent nooit tevreden met de resultaten die je zelf haalt :D.

• Topic Starter Topic Starter
Ja moeilijk hoor, tevreden zijn XD Iig stuk blijer met wat ik nu zie tov vorig jaar!!

Zo laatste paar dagen van mn bulk. Al begint het diepe cutten pas volgende maand.

Dit is tot dusver het resultaat
Tsja, abs zijn nu no abs maar dan heb je iig een before;)

cms alles ontspannen en koud gemeten
bovenarm 29.5
onderarm 25.3
bovenbeen 59.5
kuit 37
taille 69

eindelijk begint links beetje bij te trekken (2e pic)

IMG_20150514_151922.jpg

IMG_20150514_144910.jpg

IMG_20150514_144447.jpg

Gaat echt netjes hoor..mooie biceps en schouder begint ook echt te vormen! En die buik gaat snel tevoorschijn komen..succes met de cut;-)

Die taille wil ik ook :p

Je werk werpt vruchten af!! :heart:

Dank jullie!!

je ziet al lijnen dus die abs komen snel
en niceeeeeeee je armen!!!!

Ziet er goed uit

Zo 1.5 dag in de cut en ga dood van de honger! Ok, ik hou van overdrijven. Maar ik gok toch zo dat ik 50% van de tijd een knormaag heb. Gek lijf toch, ik eet nog steeds veel!!

Bizar genoeg zie ik nu na 1.5 dag al een verschil. Hoop vocht natuurlijk!

Aankomende tijd zal ik meer ikwordkurkdroog foto's posten. Hopelijk gaan de eerste procentjes lekker snel:)

IMG_20150519_192953.jpg

IMG_20150519_193112.jpg

schouders lijken wel vlug te zullen gaan qua droog trekken?

wellicht ga ik nu gigantisch depressief worden telkens ik hier foto-updates zie met aanzienlijke verschillen terwijl ik die bij mezelf dan weer niet zal zien :D :(

Netjes hoor!

schouders lijken wel vlug te zullen gaan qua droog trekken?

wellicht ga ik nu gigantisch depressief worden telkens ik hier foto-updates zie met aanzienlijke verschillen terwijl ik die bij mezelf dan weer niet zal zien :D :(

Haha niet depri worden. Vocht en licht doet veel :D Heb nooit echt vet gehad op mn schouders. Mn buik, onderrug en benen doen er veeeeell langer over :p

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

dank :)

Goede ronding al in delts.

Massa komt met de jaren ;)

Terug
Naar boven