- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje wel meidOi oi, je vent treft het maar ontzettend met jou..
Prachtige rug, erg mooi, evenals je abs en je schouders, top op weg!
Al enig idee wat je met cardio gaat doen? HITT/LISS?
Thanks P
Hier hetzelfde, die enorme saaiheid.. Zet onder het fietsen maar een serie op, maar mijn oog dwaalt toch steevast af naar de kilometer -en tijdteller :').Ik hou zelf van HIIT en dan op de skates of fiets. In door cardio vind ik saaiiii
dank je hillDayum SP! Goeie progress zeg!! Die laatste chestpic.. hnnnnnnnnnng

Hier hetzelfde, die enorme saaiheid.. Zet onder het fietsen maar een serie op, maar mijn oog dwaalt toch steevast af naar de kilometer -en tijdteller :').
Moet toch maar eens kijken naar goedkope en alsnog kwalitatief goede skates.. Vind ik enorm leuk en lijkt me toch het betere werk wanneer het zonnetje schijnt.
). 
ThnxZo, mooie rug!
Bij veel vrouwen wordt de rug zo lelijk in een dieet vind ik, botterig. Maar die van jou is mooi wijd, gedetailleerd en compleet. Zal ook wel komen omdat je (achterkant) schouders goed ontwikkeld zijn. Mooi hoor
Mn schouders hebben wel de neiging puntig te worden , maar daar zal ik aankomend jaar keihard aan gaan bouwen. dank

Staat daar nu win your own gain...Ff een update. Front pose en gunspic.. bicep ader is er nu 24 u p. dag dus mag toch wel vast stellen dat ik droger wordt![]()
Nog cheezy veel succes 
Damn...je bent een beest SP!! Je ziet er goed uitDank!
Omdat EINDELIJK de beentjes droger worden moet ik deze ff posten. Eerlijk is eerlijk, dit was de zwaarste week. Had heel veel honger en vooral met mn benen training echt heel weinig energie.
Tijd gaat best snel, dat dan wel weer. Komt ook omdat ik deze week heeeeeeeelllll veel moet regelen!