XXL Nutrition

SP's fotolog!

rug gaat goed S

• Topic Starter Topic Starter
Dayum SP! Goeie progress zeg!! Die laatste chestpic.. hnnnnnnnnnng

Ik hou zelf van HIIT en dan op de skates of fiets. In door cardio vind ik saaiiii
Hier hetzelfde, die enorme saaiheid.. Zet onder het fietsen maar een serie op, maar mijn oog dwaalt toch steevast af naar de kilometer -en tijdteller :').
Moet toch maar eens kijken naar goedkope en alsnog kwalitatief goede skates.. Vind ik enorm leuk en lijkt me toch het betere werk wanneer het zonnetje schijnt.

Zo, mooie rug!

Bij veel vrouwen wordt de rug zo lelijk in een dieet vind ik, botterig. Maar die van jou is mooi wijd, gedetailleerd en compleet. Zal ook wel komen omdat je (achterkant) schouders goed ontwikkeld zijn. Mooi hoor

Hhhhnnngg @ pics :thumb:

dayumm :p

Dayum SP! Goeie progress zeg!! Die laatste chestpic.. hnnnnnnnnnng
dank je hill:)

Hier hetzelfde, die enorme saaiheid.. Zet onder het fietsen maar een serie op, maar mijn oog dwaalt toch steevast af naar de kilometer -en tijdteller :').
Moet toch maar eens kijken naar goedkope en alsnog kwalitatief goede skates.. Vind ik enorm leuk en lijkt me toch het betere werk wanneer het zonnetje schijnt.

Ik heb met mijn hartslaghorloge vorige jaar getest hoeveel ik verbrand per sport. Bleek een beentraining samen met skates het hoogste uit te komen (+600 kcal per uur). Hardlopen (steady state) viel wat tegen en een borst/arm training kwam op de helft. HIIT of zware Krachttraining komt voor mij het beste uit de test (en steady state cardio doe ik al veel omdat ik veel fiets:p).

Alleen wel afhankelijk van het weer hehe. Aankomend week schijnt de zon weer:)

Zo, mooie rug!

Bij veel vrouwen wordt de rug zo lelijk in een dieet vind ik, botterig. Maar die van jou is mooi wijd, gedetailleerd en compleet. Zal ook wel komen omdat je (achterkant) schouders goed ontwikkeld zijn. Mooi hoor
Thnx:D Mn schouders hebben wel de neiging puntig te worden , maar daar zal ik aankomend jaar keihard aan gaan bouwen.

dank:)
:)

Ff een update. Front pose en gunspic.. bicep ader is er nu 24 u p. dag dus mag toch wel vast stellen dat ik droger wordt:p

IMG_20150801_185528.jpg

IMG_20150801_183612.jpg

Staat er prima bij sp

Dank jullie!

Er staat game hahaha maar gain was wel toepasselijk :D

Oja nog een bicep shot (spoort eigenlijk niet die schaamteloze kleedkamer selfies :p ). Is btw geen duim maar een loszittendhandschoendingetje

IMG_20150801_220152.jpg

Bicep staat er mooi op ;)

Arm ziet er goed uit S

Dank!

Omdat EINDELIJK de beentjes droger worden moet ik deze ff posten. Eerlijk is eerlijk, dit was de zwaarste week. Had heel veel honger en vooral met mn benen training echt heel weinig energie.

Tijd gaat best snel, dat dan wel weer. Komt ook omdat ik deze week heeeeeeeelllll veel moet regelen!

IMG_20150802_204707.jpg

Dank!

Omdat EINDELIJK de beentjes droger worden moet ik deze ff posten. Eerlijk is eerlijk, dit was de zwaarste week. Had heel veel honger en vooral met mn benen training echt heel weinig energie.

Tijd gaat best snel, dat dan wel weer. Komt ook omdat ik deze week heeeeeeeelllll veel moet regelen!
Damn...je bent een beest SP!! Je ziet er goed uit ;)

Goede shape!

Honger is mentaal spelletje.

De geest geeft veel eerder op als het lichaam.

Gewoon negeren.
Zit niks anders op.

Motivatie hoog zien te houden.

Goede vooruitgang :thumbs:

Veel water drinken?? Schijnt de honger ook een beetje tegen te gaan ;)

Meid, je ziet er echt fantastisch uit, mooie progressie!
Tsja, die honger, da's gewoon fucked up :(.
Veeeeeeel drinken. En tanden poetsen :').

Terug
Naar boven