MuscleMeat

SP's fotolog!

Gaat de goede kant op.

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie.. een bicep shot van gisteravond (vaste prik bijna om te flexen voor ik ga maffen XD) en nog een chestvein pic.

Alles begint droger te worden, alleen bij mn buik weinig verschil nu. Vooral de laatste rep van een failure set komt er ineens een creepy netwerk van aders opzetten (sowieso ziet het er in de gym droger uit). Nu nog iets minder dan 12 weken op de teller!

IMG_20150713_222129.jpg

IMG_20150712_214241.jpg

IMG_20150713_222321.jpg

damn gun, nice sp

thnx bricone:)

Nog 1 post vandaag van vorige week (had perongeluk op automatisch staan ipv iso 100.. weg definitie ) maarrrr opzich mooie reminder wat ik in de afgelopen jaren heb bereikt met mijn brakke bouw:p

2015-07-14_07.01.40.jpg

Screenshot_2015-07-14-06-54-16.jpg

Goede progressie geboekt.

goeie chest vein en gun!

jelly op die vein tbh :p

Dank jullie! !:)

Nog 11 weken en 2 dagen te gaan!! De tijd vliegt!!
Het gaat snel, maar tegelijkertijd niet snel genoeg. Benen worden droger, maar die zijn nog super vet in verhouding. Ik verwacht die 11 weken nog wel nodig te hebben om mijn benen droog te krijgen!

Omdat mn vet goed blijft dalen doen we nog niets aan mn voeding. Op t moment nog 2 grote koolhydraat maaltijden per dag en ik merk qua energie ook nog niet echt verschil (ik voel me fit en ik lijk al goed te wennen aan mn honger gevoel. . iets te goed soms waardoor ik te lang wacht met mn volgende maaltijd).

Vorige week stond ik op 13.4%. Ik zou heelll graag weer een dexascan willen doen. Volgens mij staat mn romp op 8% en mn benen op minstens 20% vet:p

IMG_20150716_140535.jpg

IMG_20150717_095513.jpg

IMG_20150717_100055.jpg

IMG_20150717_110103.jpg

Laatst bewerkt:
benen is bij meeste vrouwen het moeilijkst op droog/hard/vasculair te krijgen.

Enige wat je kan doen is diep gaan.

thnx bricone:)

Nog 1 post vandaag van vorige week (had perongeluk op automatisch staan ipv iso 100.. weg definitie ) maarrrr opzich mooie reminder wat ik in de afgelopen jaren heb bereikt met mijn brakke bouw:p

wow....dat mama-buikje is helemaal verdwenen

netjes

succes met de laatste 11 weekjes, ben benieuwd naar je benen daarna.

je armen zijn echt supermooi

benen is bij meeste vrouwen het moeilijkst op droog/hard/vasculair te krijgen.

Enige wat je kan doen is diep gaan.

Gaat lastig worden maar ik ga ervoor!!!

wow....dat mama-buikje is helemaal verdwenen

netjes

succes met de laatste 11 weekjes, ben benieuwd naar je benen daarna.

je armen zijn echt supermooi

dank je nicky!!

Mama buikje is nog niet weg hoor hihi. Zit mooi verstopt.

Na de wedstrijd laat ik een nieuwe grotere correctie doen. De operatie staat al gepland! Durfde het niet aan om het voor de wedstrijd te doen, dus dan maar met slap vel op t podium

dank je nicky!!

Mama buikje is nog niet weg hoor hihi. Zit mooi verstopt.

Na de wedstrijd laat ik een nieuwe grotere correctie doen. De operatie staat al gepland! Durfde het niet aan om het voor de wedstrijd te doen, dus dan maar met slap vel op t podium

opereren? wat ga je (laten) doen? krijg je het echt zo niet weg dan?
jij hebt lef....ik zou dat never nooit durven

Benen kan even duren. Heb dat probleem ook gehad laatste paar weken ineens paar % daar af. Komt helemaal goed;)

opereren? wat ga je (laten) doen? krijg je het echt zo niet weg dan?
jij hebt lef....ik zou dat never nooit durven

helaas krijg je opgerekt vel nooit meer strak. Heb al een mini bwc gehad en dit wordt een correctie (was niet goed gedaan). Hij gaat nu de navel ook verplaatsen en pakt een breder stuk. Voor een kleiner bedrag kan ik ook een nieuwe bv laten doen maar dan moet ik nog wat geld bij elkaar sprokkelen :p Ik vind opereren Gelukkig totaal niet eng:)

Benen kan even duren. Heb dat probleem ook gehad laatste paar weken ineens paar % daar af. Komt helemaal goed;)

ja dat lees ik vaker!! Heb ze liever paar weken eerder droog hihi

Nice progressie!

Gaat super hier! Spannend! :)
Die benen komen ook wel! Geduld!

Dank jullie.. Ja komt ook wel maar steekt zo af nu XD

Zijn wel iets droger nu

IMG_20150717_174045.jpg

Ziet zeker wel dat er wat moois zit!

mama-buikje... los vel... ???
whut? waar??
zie je gewoon niks van vind ik

Je progressie blijft maar gaan, je bent steady bezig, duidelijk positieve ontwikkelingen te zien!
Je zit in de lift, zoooo benieuwd naar je eindpunt ^^.

Terug
Naar boven